Marmaris vai Alanya jätkät?

seksituristi

Kummassa paikassa olette tavanneet söpömpiä ja mukavampia jätkiä? ;) Kaikki Turkin turistihorot nyt vastailemaan toiselle samanlaiselle :D Molemmista on kokemusta itelläni.. Mut jotenkin tuntuu et noi Alanyan baarijätkät alkaa jo tympiä.. Et pitäsköhän sitä välil lähtee Marmarikseen kattelee söpöjä playereitä ;)

10

883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vcvcvvvvvv

Voi lasta kun lapsettaa.

• Mä vaan...

Pidetään tasapaino yllä, mä kattelin noita Marmariksen pleijareita 5den reissun verran ja ajattelin välillä palata takaisin Alanyaan.. Eiköhän noita samoja hauskuuttajia löydy molemmista kylistä? Mukavaa lomaa ja vaihtelu virkistää :)

• Nussi vaan

huora mus´limiesi kanssa, káikki tietävät, että saat lisäkiksejä siitä, ettäö niiden omat naiset on alistettuja.

Mutta sellainenhan se tunnetuisti on suo-maalainen nainen: pahnan pohjimainen paskakasa.

Viemärirotta ja huora, jota ei kapinen koirakaan ajattele vakavasti KOSKAAN!

• 5den?

Mitä tarkoittaa 5den?

• ma vaan
        5den? kirjoitti:

Mitä tarkoittaa 5den?

Vierailin samassa kylässä viisi (5) eri kertaa...anteeksi jos äidinkieleni on niin huonoa, etten osannut ilmaista itseäni oikein...kenties :)

• Mimmmu-69

Khih!

Mul oli kerra yks anaaliast ja kaks marmariksest.

Yht aikaa siis, oikeesti. Vitttu oikeesti. Oli makeeta.

Kaikki oli yhtähyvii. Oikeesti, vitttu oikeesti, oikeeesti.

• ukko ei ole akka3

Siis nainen ei kostaan sano että vitttu oli makeeta. Nainen sanoo että
        kyrrpää kun on makeeta

• Turisti

siellä raiskattiin suomalaisia naisia ja purtiin kaulat . Menkää muualle! Oli paartit pari vuotta sitten.

• asdaggg

rassaako reiät kaikki?

• örkörkörk
        asdaggg kirjoitti:

rassaako reiät kaikki?

ja peräreikä repes

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109