Kummassa paikassa olette tavanneet söpömpiä ja mukavampia jätkiä? ;) Kaikki Turkin turistihorot nyt vastailemaan toiselle samanlaiselle :D Molemmista on kokemusta itelläni.. Mut jotenkin tuntuu et noi Alanyan baarijätkät alkaa jo tympiä.. Et pitäsköhän sitä välil lähtee Marmarikseen kattelee söpöjä playereitä ;)
Marmaris vai Alanya jätkät?
10
883
Vastaukset
- vcvcvvvvvv
Voi lasta kun lapsettaa.
- Mä vaan...
Pidetään tasapaino yllä, mä kattelin noita Marmariksen pleijareita 5den reissun verran ja ajattelin välillä palata takaisin Alanyaan.. Eiköhän noita samoja hauskuuttajia löydy molemmista kylistä? Mukavaa lomaa ja vaihtelu virkistää :)
- Nussi vaan
huora mus´limiesi kanssa, káikki tietävät, että saat lisäkiksejä siitä, ettäö niiden omat naiset on alistettuja.
Mutta sellainenhan se tunnetuisti on suo-maalainen nainen: pahnan pohjimainen paskakasa.
Viemärirotta ja huora, jota ei kapinen koirakaan ajattele vakavasti KOSKAAN! - 5den?
Mitä tarkoittaa 5den?
- ma vaan
5den? kirjoitti:
Mitä tarkoittaa 5den?
Vierailin samassa kylässä viisi (5) eri kertaa...anteeksi jos äidinkieleni on niin huonoa, etten osannut ilmaista itseäni oikein...kenties :)
- Mimmmu-69
Khih!
Mul oli kerra yks anaaliast ja kaks marmariksest.
Yht aikaa siis, oikeesti. Vitttu oikeesti. Oli makeeta.
Kaikki oli yhtähyvii. Oikeesti, vitttu oikeesti, oikeeesti.- ukko ei ole akka3
Siis nainen ei kostaan sano että vitttu oli makeeta. Nainen sanoo että
kyrrpää kun on makeeta
- Turisti
siellä raiskattiin suomalaisia naisia ja purtiin kaulat . Menkää muualle! Oli paartit pari vuotta sitten.
- asdaggg
rassaako reiät kaikki?
- örkörkörk
asdaggg kirjoitti:
rassaako reiät kaikki?
ja peräreikä repes
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271984
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001730Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571380Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?791375Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47936Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44892- 73866
- 109863