Kuinka suuri osa opettajista oikeasti luulee että jollekkin olisi joskus hyötyä ruotsinkielen osaamisesta? meinaan että jos ei englannilla pärjää niin silloin ei tartte pärjätäkkään.
Empä ole kuullut vielä järjkeviä prusteita ruotsin opiskeluun, tyhjänpäiväisiä tekosyitä millä voisi perustella mitä tahansa humbuugia. Onko opettajille turhauttavaa opettaa aineita joista hyvin tiedät että näitä opiskellaan vain koulun takia.
Ruottin kielen opetuksesta
3
97
Vastaukset
- xxd9
minulle oli siitä hyötyä. sain ruattista tyäpaikan
- Mr. Bigger
Jollekin ruotsin kielestä voi olla enemmän hyötyä kuin vaikkapa orgaanisesta kemiasta.
- Dubistdieinselimmeer
Onko suomi äidinkielesi? Tekstisi on täynnä virheitä - eikä niitä kaikkia voi pistää lyöntivirhepiikkiin.
Jos olet sitä mieltä, että et ruotsin kieltä missään tarvitse, niin ole vaan, ei siinä mitään.
Minä puolestani ansaitsen leipäni ruotsin kielen osaamiseni ansiosta, joten minulle siitä on kyllä ollut paljon hyötyä.
Huonoa kouluenglantia osaavia on työmarkkinoilla ihan riittävästi, sinä todennäköisesti siinä joukossa. Tuskinpa sinun englannintaidostasikaan mitään suurta hyötyä on kenellekään. Kaikki oikea kielitaito sen sijaan on ihmiselle hyväksi, minulla ennen kaikkea saksa ja ranska ruotsin lisäksi. Englanti pyörii siinä sivussa, mutta se ei todellakaan ole minulle millään lailla tärkeä. Enkä sitä paitsi pidä koko kielestä pätkääkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2134060Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112563Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382275Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861278- 481149
- 751027
- 59893
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57844- 44822