Mahdollista lastenhoitoa viikonloppuisin, 2-vuotiaalle pojalle!
Keikat voi olla harvassa mutta ainakin kerran kuussa, satunnaisia voi olla myös arkipäivät.
Toivon iloista ja elämän iloista tyttöä hoitamaan poikaa mahdollisesti
Lastenhoitajaa tarvitaan Piikkiöön
5
112
Vastaukset
Moi! Olen Laura joka rakastaa lapsia.Olen mukava,iloinen,ja luotettava lastenhoitaja. Asun itse myös Piikkiössä.Ota yheyttä jos tarviset lastenhoitoa
puh.04577103130:)
- Bekku1
Laitappa Laura sähköpostisi:)
Minun on hyvin hankala soittaa, kun kotona on kiljuva poika ja teen töitä kotona.
Pojallamme Petterillä on lievä ADHD, mutta hän ei ole villi, hän on myös allerginen maidolle ja jauhoille ja tällä hetkellä ollaan tutkimuksissa jos on diabetes.
Eli oletko varautunut?
Otamme sinut mielellämme - laura199l
Hei tulisin miellelläni hoitamaan poikaanne. mun sähköposti on [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432987Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612921- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721644- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070