video

mehästäjä

You Tube video "Hirvet salmessa"mielipiteesi?

18

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+2 lippaassa

      "Sonnit salmessa"taiat tarkottaa klipillä?

    • ammattimies99

      Amatööri asialla.Kaksi turhaa laukausta.lahtivajalla tulee varmasti sanomista

    • metsastaja

      Onhan tuossa kimmokkeen vaara hyvin suuri :S

    • 1+2

      Nuorella metsämiehellä osuu joka kuti kohalleen.Monella vanhenmmalla täräjää niin että ensin ammutaan etunen poikki sitten ruuansulatukseen ja sitten kututaan koiramies apuun.

    • 1+3 hirvellä

      Jos nyt haluais marmattaa niin olisihan se parempi odottaa että ensiksi ammuttu kaatuu ja sitten vasta kokeillaan toista. Toisaalta tässä näki hyvin osumat eikä takanakaan vesi pärskähtäny eli osu ja uppos. Hirven tuntien että hyväänkään osumaan ei elukka välttämättä reagoi jos ei ranka osumaa lasketa niin periaatteessa tässä oli hyvä koittaa molempia kun lupia oli. Ja jäihän ne. Suoritus kohdallaan. En menis moittimaan kahta/kolmea laukausta per hirvi. Parempi se että elukan kärsimys saadaan loppumaa mahd pian ja silloin ei ruutia säästellä. Toisaalta se hyvin lavan takaa ammuttu laaki saattelee hirven vielä helposti sata metriä. Jos vaikka näkee että veri tulee jo sieraimista niin turha enään roiskia hätäpäissään enempää.

    • 1+2

      Syksyllä ampusin koiran haukkuu lehmää lavan taakse,elukka juoksi viime voimilla lähellä olevaan passiketjuun...passimies tikkasi lissee lyijyö kylykeen niin reilusti että lahtivajalla kylet lensi kaaressa mehtään.Että näin meillä?

    • ammattilaene

      On pa täällä toheloita.Elukkaa ammutaan vain kerrran.

    • 1+2

      Pahinta näissä paikkolaukauksissa se kun osumia 5-10cm välein lavoilla.Hirvihän ei kookkaana eläimenä kaadu siinä välissä kun pulttilukolla vetää uuden piippuun saati puoliautomaatilla.

    • heikkipoika heikkine

      Porukka pääkaapuntiseudulta pyysi hirvitalkoisiin.Minä lasetin puolarilla lippaallisen hirveä mahaan. ja lähdin kotia.Suapnähä kysyvätkö vasta

      • heikinpoeka..

        Onse hurja!Ettet ollu vain Tero?


    • Peltopassimies

      Ei tuossa ampumatilanteessa mitään, mutta tuo musiikki, ,,,huoh..-Siis vähän hei kunnioitusta elukoillekin! Korville vetelisin tuollaista penikkaa jos näkisin!

      • Tero terävä

        Veikkaampa että jäis vetelemätä.Kahteloo tuon poijan isä sen verran korkealta.Peltopassimieheltä ei saa näköjään yhtään asiallista kommenttia.Keksi joku muu harrastus kuin peltometsästys,mee vaikka kiiskiä onkimaan.


      • Peltopassimies
        Tero terävä kirjoitti:

        Veikkaampa että jäis vetelemätä.Kahteloo tuon poijan isä sen verran korkealta.Peltopassimieheltä ei saa näköjään yhtään asiallista kommenttia.Keksi joku muu harrastus kuin peltometsästys,mee vaikka kiiskiä onkimaan.

        Se on ihan sama miten korkeaan hirvitorniin isä kiipeää, niin pieksän pojan ja isän sivistyneesti lain kirjaimen mukaisesti.
        Olen liki 200cm pitkä.

        -mikäs p-nuolija olet?


      • Teropa oli viisaampi
        Peltopassimies kirjoitti:

        Se on ihan sama miten korkeaan hirvitorniin isä kiipeää, niin pieksän pojan ja isän sivistyneesti lain kirjaimen mukaisesti.
        Olen liki 200cm pitkä.

        -mikäs p-nuolija olet?

        Elä ihmettele tässä lähiaikoina jos vallesmanni hakee pyssyt parempaan talteen.Nettiuhkaus on rangaistava teko...


      • hähäähääää
        Teropa oli viisaampi kirjoitti:

        Elä ihmettele tässä lähiaikoina jos vallesmanni hakee pyssyt parempaan talteen.Nettiuhkaus on rangaistava teko...

        Ei kai se tappaamsesta puhunut, vaan pieksämisestä. Mene sinä mt-toimistoon, vainoharhaisuus on hullun merkki.


    • Tru moosemään

      Kova poika ampumaan heh heh. Kateelliset märisee mutta parempi paikata kuin juosta yökaudet haavakkoa hakemassa. Itse yleensä tyhjennän pyssyn niin kauan kuin liikkuu kuten tosimiehet tekee. Tärkeintä on se eläimen nopea lopetus ja sitten vasta lihat tosin ahneet lahtivajaa välttelevät lihanhakijat marmattvat jokaisesta grammasta joita eivät saa myytyä ! ! !

      • Original hunterman

        Olen samaa mieltä. Liikkuvaan hirvee tulee aina suolata, se on vastuullisen metsämiehen merkki.

        Häiritsevä musiikki!


    • SUSI-SEPE

      Allekirjoittakaa Susiadressi: ADRESSIT.FI Vaadimme muutosta susipolitiikkaan. Lukekaa ensin ja päättäkää sitten....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe