Onko joku "parantunut" pois homoudesta?
Tunteeko kukaan yhtäkään?
oletko parantunut rukoilemalla homoudesta?
67
521
Vastaukset
- karhu ei palvottu
Tuskin moni, tietenkin mikään ei ole mahdottomuus. Kaikki eläkööt omaa elämää missä ovat onnellisia ei minua haittaa. Homot ovat yleensä melko viisaita ja rikkaita.
Jeesuksen läheiset olivat miehiä, en viittaile siihen suuntaan. Olen käynyt Rippikoulun, siellä piti vähän rukoillakin.
En osaa sanoa parannuinko mitenkään koska jo vuotta aiemmin tein sillee ja tyttö tuntui omimmalta.
Ehkäpä se rukoilu ehkäisi tartunnan myöhempinä vuosina, tai sit se että koskaan en ole syönyt Geenimuunneltua ruokaa.
H.- el.
Vaikea naisena rukoilla homostumista, vaikka ihmeitähän on universumi pullollaan.
Toisaalta homous ja vaikkapa vasenkätisyys ovat ominaisuuksia, eivät vikoja tai sairauksia.
Montako itse tunnet?- ajassa me kaikki...
Onhan nykyään pelit ja vehkeet ne eivät rukouksia tarvitse vain virtaa ja kahdella naisella myös ilman virtaa.
Eläkäämme kaikki omassa onnessa, vaikka tässä vanhana kyllä koville ottaa Eevan kanssa.
obs. hunkz kirjoitellaan melkein samaan aikaan--- . - el.
ajassa me kaikki... kirjoitti:
Onhan nykyään pelit ja vehkeet ne eivät rukouksia tarvitse vain virtaa ja kahdella naisella myös ilman virtaa.
Eläkäämme kaikki omassa onnessa, vaikka tässä vanhana kyllä koville ottaa Eevan kanssa.
obs. hunkz kirjoitellaan melkein samaan aikaan--- .Ihan vapaasti, ei minua haittaa.
Rakkautta vain. - munaton mimmi
ajassa me kaikki... kirjoitti:
obs. hunkz kirjoitellaan melkein samaan aikaan--- .Vasenkätinen heteronainen oon
Eikö sen pitäisi noin niinkuin sosiaalisessa kanssakäymisessä riittää että on puhtaat munat ja vilpittömät aikeet ihmisellä? - el.
munaton mimmi kirjoitti:
Vasenkätinen heteronainen oon
Eikö sen pitäisi noin niinkuin sosiaalisessa kanssakäymisessä riittää että on puhtaat munat ja vilpittömät aikeet ihmisellä?Niin, ennenhän pakotettiin vasenkätiset lapset käyttämään oikeaa kättä, kun vasen oli "paha".
Ihmekö oli, jos homotkin yhteiskunta usein pakotti naimisiin naisen kanssa. - jocus*
el. kirjoitti:
Niin, ennenhän pakotettiin vasenkätiset lapset käyttämään oikeaa kättä, kun vasen oli "paha".
Ihmekö oli, jos homotkin yhteiskunta usein pakotti naimisiin naisen kanssa.Varmaan joku vasenkätinen on rukoillut parantumista sairaudestaan, mutta tuskin moni on eheytynyt oikeakätiseksi. Luultavampaa on, että heistä tulee kädettömiä.
- el.
jocus* kirjoitti:
Varmaan joku vasenkätinen on rukoillut parantumista sairaudestaan, mutta tuskin moni on eheytynyt oikeakätiseksi. Luultavampaa on, että heistä tulee kädettömiä.
Hyvin sanottu, noinhan se on varmasti usein ollut.
Kun ei saa käyttää kyvykkäämpä kättä, on voinut tulla kädettömäksi.
Vasenkätisyyttä on pidetty jopa syntinä. jocus* kirjoitti:
Varmaan joku vasenkätinen on rukoillut parantumista sairaudestaan, mutta tuskin moni on eheytynyt oikeakätiseksi. Luultavampaa on, että heistä tulee kädettömiä.
Oman lapseni kehitystä seuranneena:
Pienenä ei oikein tiennyt kummalla kädellä mitäkin piti tehdä. Opetin, että kun teet tällä kädellä nämä asiat, niin sitten isona on helpompaa. Eli opetin oikeakätiseksi ja sellaiseksi oppi. Jäi sellainen vaikutelma, että jos olisin opettanut vasenkätiseksi niin olisi tullut vasenkätinen. Toinen isoisänsä oli vasenkätinen.
Entäpä jos olisi opetellut tekemään kummallakin kädellä kaikki? Se jäi minulta huomaamatta...
Sama homoudesta. Ei homoksi synnytä vaan opitaan. Vaikka sairausluokitus on tietyistä syistä poistettu, niin takuulla siinä joku mielen sairaus on jos tuollaiseksi iljetykseksi alkaa. Ei ole terveen touhuja tuollaiset!
Halutessaan paranee rukoili tai ei. Aivan samalla tavalla kuin mistä tahansa muustakin itse tahallan tehdystä.- jocus*
sitroen kirjoitti:
Pienenä ei oikein tiennyt kummalla kädellä mitäkin piti tehdä. Opetin, että kun teet tällä kädellä nämä asiat, niin sitten isona on helpompaa. Eli opetin oikeakätiseksi ja sellaiseksi oppi. Jäi sellainen vaikutelma, että jos olisin opettanut vasenkätiseksi niin olisi tullut vasenkätinen. Toinen isoisänsä oli vasenkätinen.
Entäpä jos olisi opetellut tekemään kummallakin kädellä kaikki? Se jäi minulta huomaamatta...
Sama homoudesta. Ei homoksi synnytä vaan opitaan. Vaikka sairausluokitus on tietyistä syistä poistettu, niin takuulla siinä joku mielen sairaus on jos tuollaiseksi iljetykseksi alkaa. Ei ole terveen touhuja tuollaiset!
Halutessaan paranee rukoili tai ei. Aivan samalla tavalla kuin mistä tahansa muustakin itse tahallan tehdystä.Olen nähnyt aika läheltä, kuinka poikalapselta yritettiin kieltää nukke-, puku- ja kotileikit ja kannustaa häntä autojen ja pyssyjen pariin. Ei onnistunut.
Mutta sinähän kumosit kerralla kaikki aiemmat tutkimukset. jocus* kirjoitti:
Olen nähnyt aika läheltä, kuinka poikalapselta yritettiin kieltää nukke-, puku- ja kotileikit ja kannustaa häntä autojen ja pyssyjen pariin. Ei onnistunut.
Mutta sinähän kumosit kerralla kaikki aiemmat tutkimukset.Vähän luetun ymmärtämistä, pliiis.
Minä opetin, en kieltänyt. Näillä kahdella termillä on vissi ero.- voi ihmettä sentään
sitroen kirjoitti:
Halutessaan paranee rukoili tai ei. Aivan samalla tavalla kuin mistä tahansa muustakin itse tahallan tehdystä.Jos minä oikein tulkitsen automerkin kirjoitusta, niin homoilla on nuoruudessa ollut joku ihminen joka kädestäpitäen on opettanut miten rakastetaan mies miestä, ja miten homma toimii.
Taas heteroilla nähtävästi naiset/äiti on toiminut opettajana, vai olisiko sittenkin joku naapurinrouva. - ...
voi ihmettä sentään kirjoitti:
Jos minä oikein tulkitsen automerkin kirjoitusta, niin homoilla on nuoruudessa ollut joku ihminen joka kädestäpitäen on opettanut miten rakastetaan mies miestä, ja miten homma toimii.
Taas heteroilla nähtävästi naiset/äiti on toiminut opettajana, vai olisiko sittenkin joku naapurinrouva.niinks sua opetettiin?
- voi ihmettä sentään
... kirjoitti:
niinks sua opetettiin?
Minä olen aseksuaali, joten minua ei kai opettanut kukaan. Minä vain tulkitsin tuota automerkin kirjoitusta, joka kai on otettava totuutena, tai ainakin yhtenä sellaisena.
- bessie*
sitroen kirjoitti:
Vähän luetun ymmärtämistä, pliiis.
Minä opetin, en kieltänyt. Näillä kahdella termillä on vissi ero.Oletko varma että onnistuit opettamisessasi, sitroen?
En oppinut rukoilemaan koulussa, enkä ikinä siinä asiassa antanut periksi sen vertaa, että olisin edes huuliani suostunut liikuttelemaan
Oikeakätiseksi opettelusta en viitsinyt enää ruveta tämän saman opettajan kanssa taistelemaan vaan suostuin kirjoittamaan oikealla kädellä. Koskaan en kuitenkaan oppinut oikeakätiseksi esim. pesäpallossa, olin räpylätön huippusieppari. Koulun vasuriräpylä oli pojille varattu. Joskus pelotti, kun eräs suuri ja poikamainen tyttö oli lyöntivuorossa, mutta urheasti yritin. Lesboista emme tienneet kukaan mitään, mutta jotenkin tajusimme ja täysin hyväksyimme tämän tytön, nykyisen julkilesbon, erilaisuuden. Samasta sisarusparvesta kasvoi myös erittäin naisellinen kaunotar, tunnettu näyttelijä, eikä varmasti lesbo. Samalla tavalla kasvatettuja, ymmärtääkseni.
Niin, vielä tänäkin päivänä minulta silloin tällöin kysytään, oletko vasenkätinen kun jotain teen, esim. jaan pelikortteja tai lasken rahoja tms..
En usko, että tästä vasenkätisyydestäni kokonaan paranisin, vaikka kuinka haluaisin ja yrittäisin, vaikka oikealla kirjoitankin. - sir_von_baughen
Niiin,siis mitenkä voi parantua sellaisesta mikä ei ole sairaus.Nämä ihmiset jotka tuntevat ensin vuosi tolkulla olevansa homoja/lesboja ja sitten menevät johonkin lohikeittokutsuille ja tulevat "parantuneina" takaisin niin nämä kieltävät oikeasti tunteensa sekä itsensä.Toinen juttu näissä lohikeittokutsuissa on hurmoksellisuus,jossa itseään häpeävä ja epäilevä ihminen saattaa tempaantua mukaan fiiliksen ja kokea et "heii,en ole enään puppelipoika".Mutta,ei se niin mene.Nämä ihmiset ovat ja pysyvät homoina/lesboina,eikä siinä ole mitään pahaa.Jokainen saa elää elämänsä silleen kun parhaansa näkee eikä se ole minulta pois.
- hetero mummo
sitroen kirjoitti:
Halutessaan paranee rukoili tai ei. Aivan samalla tavalla kuin mistä tahansa muustakin itse tahallan tehdystä.sitroenille, huomaan vanhoillista ajattelutapaa.On hullua pakottaa lapsi oppimaan käyttämään vain oikeaa kättä. tyttäreni kasvoi ja kehittyi molempi kätiseksi aivan itsekseen vaikkakin aluksi näytti olevan oikea kätinen, nyt on tyytyväinen kun osaa käyttää molempia. Vielä sananen Homoudesta, Oletko koskaan lukenut tai kuullut tutkimuksista syistä homouteen. Se ei ole opeteltua vaan ns. geenivirhe eli sille ei voi mitään. Pitää oppia hyväksymään ihmiset sellaisina kun ovat. Itselläni on monia homotuttavia ja olen huomannut että he ovat paljon fiksumpia kavereita kuin ns. heteromiehet
- bessie*
hetero mummo kirjoitti:
sitroenille, huomaan vanhoillista ajattelutapaa.On hullua pakottaa lapsi oppimaan käyttämään vain oikeaa kättä. tyttäreni kasvoi ja kehittyi molempi kätiseksi aivan itsekseen vaikkakin aluksi näytti olevan oikea kätinen, nyt on tyytyväinen kun osaa käyttää molempia. Vielä sananen Homoudesta, Oletko koskaan lukenut tai kuullut tutkimuksista syistä homouteen. Se ei ole opeteltua vaan ns. geenivirhe eli sille ei voi mitään. Pitää oppia hyväksymään ihmiset sellaisina kun ovat. Itselläni on monia homotuttavia ja olen huomannut että he ovat paljon fiksumpia kavereita kuin ns. heteromiehet
Oletko jostain lukenut tuon "geenivirheen"? En osaa millään pitää virheenä, oikeastaan mieleeni tulee helposti ominaisuuden tarkoituksen mukaisuuttakin puoltavia seikkoja.
Tuotakaan, että homot yleisesti olisivat paljon fiksumpia kavereita kuin heteromiehet, en ole koskaan huomannut.
Tuosta olen samaa mieltä, lähtökohtaisesti ihmiset pitäisi hyväksyä sellaisina kuin ovat. Kaikkea ja kaikkia meidän ei tarvitse hyväksyä, eikä niin mahdotonta vaatimusta meille kukaan koskaan ole esittänytkään.
Moni kaapissa asunut homo ja lesbo on ollut aikaisemmin naimisissa ja heilä on lapsiakin. Liekö rukoukset kuultu, tiedä häntä.
- rukoile sinä :O
Voiko vuosiluvullamme olla vielä noin tyhmästi ajattelevia? Parantua....miten voi parantua ellei ole sairas?
Homous kautta lesboaus ei ole sairautta. Sama Jumala on luonut heidät kuin heterotkin.
Onneksi tämä ikäpolvi joka vastustaa on jo toinenjalka haudassa, nuoret ajattelevat glopaalisemmin ja ovat ymmärtäneet erilaisuuden.- kypänen
Höpö höpö, niin nuorissa, kuin vanhoissakin löytyy puolesta ja vastaan.
Ei se ole ikäkysymys. - ''''''''''
kypänen kirjoitti:
Ei se ole ikäkysymys.Monihan luulee vieläkin, että Telluksemme on pannukakku.
- 1.1947
kypänen kirjoitti:
Ei se ole ikäkysymys.Meillä poika voi pahoin homojen lähellä, ei siedä.
Jumalan luomia olemme kaikki, vaan ei homoiksi silti. Se on taipumus, jota voi itse hallita, jos haluaa.
On niitäkin luotuja, jotka ovat äitinsä kohdusta asti pahoja, Raamatun mukaan. Vähemmän silti. Niitäkin on, jotka ovat muiden saastuttamia, muiden toimesta tulleet pahoiksi.
Yksi asia on varma, jokaiselle on Jumalan armo tarjolla Jeesuksessa. Katuvalle on mahdollista parantua tuostakin taipumuksesta. Synti on tunnustettava. Muutos tulee Jeesuksen seurassa.
Monet nuoret hakevat itseään ja heitä eksytetään jopa kirkon suulla! Pahuuden voimat esittävät lammasta, mutta ovat sisältä raatelevaisia susia. He eivät sitä itsekään tiedosta ( ei kaikki). Kauhea kohtalo on edessä, ellei käänny.
Kirkon pitäisi julistaa Jeesusta, eikä ihmisten mielipiteitä. Nyt sokea taluttaa sokeaa, kuvaannollisesti. - HOH HOIJAKKAA !
Miten ihmeessä vielä tällä vuosisadalla joku puhuu edes että sama jumala jotain loi ?
En sanoisi ikinä äitiäni ja isääni Jumalaksi, jotka minut on alkuun saattaneet. Ja kun äitini minut lattialle synnytti. Ei siinä olut ketään jumalaa mukana !
Ootko moista otusta edes nähnyt täällä susien ja roistojen keskellä ?
ÄLY HOI ÄLÄ JÄTÄ ! - häpeä jos osaat... u
HOH HOIJAKKAA ! kirjoitti:
Miten ihmeessä vielä tällä vuosisadalla joku puhuu edes että sama jumala jotain loi ?
En sanoisi ikinä äitiäni ja isääni Jumalaksi, jotka minut on alkuun saattaneet. Ja kun äitini minut lattialle synnytti. Ei siinä olut ketään jumalaa mukana !
Ootko moista otusta edes nähnyt täällä susien ja roistojen keskellä ?
ÄLY HOI ÄLÄ JÄTÄ !Ole onnellinen kun voit pilkata toisenlaisia syntyviä. Mene ohoilemaan hevon kuuseen.
Me 60v emme ole sinun ikäpolvesi kaltaisia. 1.1947 kirjoitti:
Meillä poika voi pahoin homojen lähellä, ei siedä.
Jumalan luomia olemme kaikki, vaan ei homoiksi silti. Se on taipumus, jota voi itse hallita, jos haluaa.
On niitäkin luotuja, jotka ovat äitinsä kohdusta asti pahoja, Raamatun mukaan. Vähemmän silti. Niitäkin on, jotka ovat muiden saastuttamia, muiden toimesta tulleet pahoiksi.
Yksi asia on varma, jokaiselle on Jumalan armo tarjolla Jeesuksessa. Katuvalle on mahdollista parantua tuostakin taipumuksesta. Synti on tunnustettava. Muutos tulee Jeesuksen seurassa.
Monet nuoret hakevat itseään ja heitä eksytetään jopa kirkon suulla! Pahuuden voimat esittävät lammasta, mutta ovat sisältä raatelevaisia susia. He eivät sitä itsekään tiedosta ( ei kaikki). Kauhea kohtalo on edessä, ellei käänny.
Kirkon pitäisi julistaa Jeesusta, eikä ihmisten mielipiteitä. Nyt sokea taluttaa sokeaa, kuvaannollisesti.Ihailen sinua 1.1947. Olet vahva uskossasi
Jumalan luomia olemme kaikki. Raamattu ei ole tieteen kanssa ristiriidassa. Vain ihmiset riitelevät siitä mikä on oikein ja mikä on väärin. Jokaisen sydämessä on omanlaisensa totuus tällekin tämän päivän Suomen kansaa jakavalle ongelmalle- HOH HOIJAKKAA !
häpeä jos osaat... u kirjoitti:
Ole onnellinen kun voit pilkata toisenlaisia syntyviä. Mene ohoilemaan hevon kuuseen.
Me 60v emme ole sinun ikäpolvesi kaltaisia.Miksi minun olisi hävettävä jotain,? ja tämän ikäisenä, kun nyt olen ?
Olen vanhempi kun Pirre* tai Hatska ja moni muu tällä palstalla, joten turhaa sinä siitä kannat huolta !
Sen olen huomannut että ette kaikki ole samaa mieltä kun minä. Ja siksi on paras olla miljoonalla eri nikillä näillä palstoilla !
Tunnetko olevasi tämän saitin sefu tai jopa omistaja ? - tiina...
1.1947 kirjoitti:
Kirkon pitäisi julistaa Jeesusta, eikä ihmisten mielipiteitä. Nyt sokea taluttaa sokeaa, kuvaannollisesti.aika ikävä juttu ettei sun poikas voi sietää ihmisiä varmaan aika vaikee elää mulla on paljon uskovaisiakin kavereita vaikken itse uskokkaan enkä elä elämääni raamatun oppien mukaan kaikkien kanssa ollaan eskusteltu homoseksuaalisuudesta mutta koskaan en ole vielä törmännyt asiaan ettei joku voisi sietää ihmistä vaikkei asiaa pysty hyväksymäänkään.
- Pirre*
1.1947 kirjoitti:
Kirkon pitäisi julistaa Jeesusta, eikä ihmisten mielipiteitä. Nyt sokea taluttaa sokeaa, kuvaannollisesti.Vain kieltämällä itsensä, ei muuten.
Onkos kukaan parantunut loitsuja lukemalla papin tai muun shamaanin kynsissä mistään ominaisuudestaan, esimerkiksi herkkäuskoisuudestaan?
Myöntääkö kukaan tuntevansa?- Talsari
Mitä tarkoittaa kaapissa eläminen?
Minulta ei ole koskaan kysytty, olenko homo vai hetero. Talsari kirjoitti:
Mitä tarkoittaa kaapissa eläminen?
Minulta ei ole koskaan kysytty, olenko homo vai hetero.Et vastannut kysymykseeni eikä oma kysymyksesi liity kommenttiini mutta vastaan nyt kuitenkin, että mielestäni se tarkoittaa julkisuuskuvan ja todellisen elämäntavan välistä ristiriitaa niin että viimemainittu yritetään salata muilta kuin samalla tavalla eläviltä.
- Tase pappa
Tuskinpa kukaan on parantunut papin ta shamaanin pakeilla käytyään, ellei sairaus ole henkistä laatua..
Yksi on varma tapa parantua nopeasti kaikista sairauksista. Nopea ja takuuvarma.
Hae sairaseläkettä.
Kelan Lääkäri tietää sinua näkemättä, että terve ja työkykyinen olet.
Siellä parannetaan potilas, edes tätä näkemättä. Nopeasti ja takuuvarmasti.
- vale-eläkeläinen
Kieltäytyä voi, mutta moniko jättää syömättä jos on nälkä?
- meeriamanda
Hyvä luoja sinun aivoituksiasi, en muuta sa! Oletko todella 60v palstalaisen ikäinen?
Jos olet vanhempi ok, mut nuoremmat ei suustaan tuollaista enää päästä.
Onko sinut heitetty kolmekertaa ilmaan ja otettu vain kaksikertaa kiinni?
Häpeen aloitustasi.- äläestitätietämä
Mitä ihmettä tollasta!
Uskovaisethan puhuu niin, että homoudesta voi parantua. Mistäs minä sitä tiedän,keskustelua herättelin. Hehän sanoo että Jumala voi tehä ihmeitä, ei se minun keksintöni ole. Kysyin vain et onko täällä joku kokenut sellaista. - meeriamanda
äläestitätietämä kirjoitti:
Mitä ihmettä tollasta!
Uskovaisethan puhuu niin, että homoudesta voi parantua. Mistäs minä sitä tiedän,keskustelua herättelin. Hehän sanoo että Jumala voi tehä ihmeitä, ei se minun keksintöni ole. Kysyin vain et onko täällä joku kokenut sellaista.Ok. Jumalan töistä en tiä... puhutaan paljon , mut näyttöähän ainakaan minulla ei ole kehiin näyttää.
Kavahdan kuitenkin jos menee pilkkauksen puolelle, en ole uskovainen, en kuulu mihinkään lahkoon tjs. minulle vain on auennut luojaanuskominen ihan omin avuin, ikänä en ole uskovaiseksi itseäni nimennyt, hieman vain uskonnollisuuteen taipuvainen.
Minen ihan oikeesti usko noihin näytettyikin ihmeparantumisiin, ei Luojamme mitään sirkusta halua antaa joillekin lahkonpapeille. Ei minen niihin usko. - avkt,.,,-----
meeriamanda kirjoitti:
Ok. Jumalan töistä en tiä... puhutaan paljon , mut näyttöähän ainakaan minulla ei ole kehiin näyttää.
Kavahdan kuitenkin jos menee pilkkauksen puolelle, en ole uskovainen, en kuulu mihinkään lahkoon tjs. minulle vain on auennut luojaanuskominen ihan omin avuin, ikänä en ole uskovaiseksi itseäni nimennyt, hieman vain uskonnollisuuteen taipuvainen.
Minen ihan oikeesti usko noihin näytettyikin ihmeparantumisiin, ei Luojamme mitään sirkusta halua antaa joillekin lahkonpapeille. Ei minen niihin usko.Jokainen ihminen on jumala itse.
äläestitätietämä kirjoitti:
Mitä ihmettä tollasta!
Uskovaisethan puhuu niin, että homoudesta voi parantua. Mistäs minä sitä tiedän,keskustelua herättelin. Hehän sanoo että Jumala voi tehä ihmeitä, ei se minun keksintöni ole. Kysyin vain et onko täällä joku kokenut sellaista.Se on jo lääketeiteellisesti todettu kohdussa alkaneeksi muutokseksi ( en muista yliopistoa, enkä hienoja sanoja) En myöskään usko että se paranisi rukouksella. Se voi koteloitua, pysyä piilossa. Iskeä esiin jossain vaiheessa. Hyväksykää se lapsillanne ym kanssa kulkijoilla. Ei se ole sen kummempi kuin halu rakastaa samaa sukupuolta.
Jokainen täällä kirjoittava on valehdellut, varastanut, juoruillut, ollut kade ym jossain elämäntilanteessa. Pitäisi aina mennä itseensä ennenkuin ketään tuomitsee.
Eräs viisas on sanonut: Pelko on usein lähellä toivetta. Ehkä näin on myös niillä jotka mollaavat niitä rohkeita jotka uskaltavat tuoda esille oman elämän "ongelmansa" kanssa.
Olen rukoillut paljon ja eri syistä.
Kun aikoinaan käännyin yläkerran puoleen pyytäen että avaisivat tyttäreni silmät näkemään missä kauhistuttavassa liitossa elää, narsistisen sosiopaatin kanssa, niin hiljainen lempeä änni sanoi jossain vierelläni: Jokaisen täytyy itse tehdä omat virheensä. !
Omien rukousvastausten kanssa on käynyt näin.
"Jumalalla on kolme tapaa vastata. Kyllä, ei, myöhemmin" Minun kohdalla vastaus on aina tullut myöhemmin.
Olen hetero jolla on niin lesbo kuin homo ystäviä. Ja eikös se homo tarkoita ihmistä?- homós = ”samaa”
maagikko kirjoitti:
Se on jo lääketeiteellisesti todettu kohdussa alkaneeksi muutokseksi ( en muista yliopistoa, enkä hienoja sanoja) En myöskään usko että se paranisi rukouksella. Se voi koteloitua, pysyä piilossa. Iskeä esiin jossain vaiheessa. Hyväksykää se lapsillanne ym kanssa kulkijoilla. Ei se ole sen kummempi kuin halu rakastaa samaa sukupuolta.
Jokainen täällä kirjoittava on valehdellut, varastanut, juoruillut, ollut kade ym jossain elämäntilanteessa. Pitäisi aina mennä itseensä ennenkuin ketään tuomitsee.
Eräs viisas on sanonut: Pelko on usein lähellä toivetta. Ehkä näin on myös niillä jotka mollaavat niitä rohkeita jotka uskaltavat tuoda esille oman elämän "ongelmansa" kanssa.
Olen rukoillut paljon ja eri syistä.
Kun aikoinaan käännyin yläkerran puoleen pyytäen että avaisivat tyttäreni silmät näkemään missä kauhistuttavassa liitossa elää, narsistisen sosiopaatin kanssa, niin hiljainen lempeä änni sanoi jossain vierelläni: Jokaisen täytyy itse tehdä omat virheensä. !
Omien rukousvastausten kanssa on käynyt näin.
"Jumalalla on kolme tapaa vastata. Kyllä, ei, myöhemmin" Minun kohdalla vastaus on aina tullut myöhemmin.
Olen hetero jolla on niin lesbo kuin homo ystäviä. Ja eikös se homo tarkoita ihmistä?Riippuu mistä se roikuu...
HOMO = (engl. Highest Occupied Molecular Orbital, suom. korkein miehitetty molekyyliorbitaali), kemiassa yhdisteen suurienergisin molekyyliorbitaali, jossa on elektronipari. - äläestitätietämä
meeriamanda kirjoitti:
Ok. Jumalan töistä en tiä... puhutaan paljon , mut näyttöähän ainakaan minulla ei ole kehiin näyttää.
Minen ihan oikeesti usko noihin näytettyikin ihmeparantumisiin, ei Luojamme mitään sirkusta halua antaa joillekin lahkonpapeille. Ei minen niihin usko.No mutta senhän takia kysyin, että onko täällä ketään sellaista joka olisi muuttunut rukouksella . Kun sellaisiakin kuulemma on ja se kuulemma on mahollista.
Missä ne sellaiset on?täällä ei vielä ole kukaan kertonut kokemuksestaan.
Mitä sinä häpeet oiekan elämän kysymystä!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Hyvää teki
Kokeilkaa sitä, vaikka naisenne kanssa . Yhtään en ihmettele , jos miehistä tulee homoja.
- ...
Mnaaah
Ei oikein aloitus edes kiinnostanut, mutta samapa se tähänkin on jotain kirjuuttaa.
Suurimpia homojen vihaajia tuntuu olevan just uskikset, jotka munkkiluostareissaan tai seuroissaan ei muuta teekkään kuin homostelee. Ja sitten ihmiset, jotka on kaapissa.
Ite kai olen perushetero ja kun lisäksi uskonnoton, ei mulla ole ton jutun kanssa mitään ongelmia. Hah, mun paras kundikaveri on julkihomo ja paras gimmafrendi on niin puhdas lespo, että teki lapsensakin keinohedelmöityksellä, koska ei halunnut äijää nurkissaan riesana roikkasemaan :D
Tää gay-depatti sai nyt pressanvaalien ansiosta kai viimeisen huipennuksensa suomessa. Meillä kun uskaltaa homoseksuaali mies puolisoineen olla avoimesti julkisuudessa. Hyvää pohjatyötä tehneet monet muut aiemminki, tunnetuin esimerrkki viime vuosilta on arvostettu toimittaja Johanna Korhonen, joka sai ptkut lespoutensa takia lehdestä ja ammattilaisena hommasi lehtitalon ulkopuolelle YLEn toimittajan kameraryhmän kanssa. Siinä oli meininkiä, joka jäi pysyvästi suomen journalismin historiaan.
Mä en oikein tajua koko homofobiaa. Net on mukavia ja ihan viisaita ihmisiä. Kaikki joiutuneet ympäristön sorsimiksi, elikkäs kovaakin elämänkokemusta löytyy. Ja nyt taytyy korostaa, niitten kanssa erittäin helppo tulla toimeen. Meillä kun ei ikinä ole olleet mitkään seksiasiat haittaamassa normaalia kanssakäymistä.
Sekun tahtoo olla niin, että akat vonkaa ja ukot on mustasukkaisia naisistaan heteropiireissä. Homojen ja lespojen kanssa tällaista ongelmaa ei yksinkertaisesti pysty muodostumaan millään seksuaalisesti valtaväestöön kuuluvalla ihmisellä. Tasa-arvo ja sensellaiset asiat on itsestään selvyyksiä kaikilla.
Mulle se ja sama, miten suuntautunut joku on, himoitkoon vaikka kumisaapasta, ei se mua liikuta mitenkään jos ihminen on muuten asiallinen ja hyvä ihminen. Kunhan älyää jättää mut rauhaan, mä kun en koe mitenkään samastuvani kumisaappaaseen.
Ja kommentit voi sitten lähettää kristillisdemokraattien puoluetoimistoon Päivi Räsäselle.
=DW=- ??? -????
>Voisiko suurin syy miehillä lepsovastaisuuteen olla huoli että lepso vie naiset?
No joo joo, parhaana ystiksenä =DW=:llä puhdas lesbo siemenperunoineen ja ihan oikea julkihomo :DDD hyvä sinä.
- -.,47,-pm,
Olemattomuudesta voi varmaan parantua rukoilemattakin.
Mikä ihmeen sairaus on homous?
Yksi ihmisen olevuuden oikeus, ei yhtään
mitään muuta.
Mene aivopesuun, jos et sitä älyä.Kleptomania, onko tuttua, onko se sairautta vai normaali ominaisuus jota jotkut ihmiset kantavat pakonomaisesti sisällään?
- :/
korpikirjailija kirjoitti:
Kleptomania, onko tuttua, onko se sairautta vai normaali ominaisuus jota jotkut ihmiset kantavat pakonomaisesti sisällään?
No, kerrohan Sinä?!
- %%89
korpikirjailija kirjoitti:
Kleptomania, onko tuttua, onko se sairautta vai normaali ominaisuus jota jotkut ihmiset kantavat pakonomaisesti sisällään?
Entäpä ilkeys onko sairaus?
- hetero11111111
Hihhuli voisi joutessaan vaikka hypätä 2000-luvulle muiden mukaan. Enää ei eletä keskiajalla jossa pelättiin kaikkea harmaasta massasta poikkeavaa. Se uskontosi on se oikea sairaus ja siitä voi parantuakin.
Olen käynyt Rippikoulun, siellä piti vähän rukoillakin.
En osaa sanoa parannuinko mitenkään koska jo vuotta aiemmin tein sillee ja tyttö tuntui omimmalta.
Ehkäpä se rukoilu ehkäisi tartunnan myöhempinä vuosina, tai sit se että koskaan en ole syönyt Geenimuunneltua ruokaa.
H
- hämärtyy illan varjo
Korppis
Kleptomaniaa sairastavat ihmiset jotka ovat kokeneet suuria menetyksiä, joku
henkinen juttu, kai siitä jotain taloushyötyäkin on. Kai joku vallantunne siihen myös liittyy, tai ihminen on jotenkin taantunut varhaisiin vuosiinsa.
Mä joskus harmittelin kadonneita tavaroitani. Kun naapurin pappa kuoli ja taloa tyhjennettiin nii sieltä löytyi useampikin nyssäkkä, jotka tunnistin omakseni.
Pappa oli ikänsä tarkka mies, joka pisti kaiken löytämänsä talteen ja samantien varmaan unohti koko asian. - siunausta kaikille.
Minä olen ollut sanan ja rukous illoissa ja luterilaisessa kirkossa en laita tähän kirkon nimeä. Siellä eräs henkilö sanoi olevansa homo ja kertoi elämästään.Hän myös sanoi että hänen puolestaan oli rukoiltu ja on päässyt homoudestaan irti.Tästä asiasta on nyt muutama vuosi.Jos homo itse haluaa että hänen puolestansa rukoillaan olen aivan varma että rukoukset kuullaan.
- meeriamanda
Minun hyvä homoystävä aikoinaan kertoi itkuisesti nuorenmiehen taistelustaan kun tajusi ettei tytöt silleen oikeesti kiinnostaneet. Kävi kuiten amiksen jotain viilari/sorvarilinjaa, kävi armeijan ja seurusteli useita vuosia tyttöystävänsä kanssa.
Kertoi miten kokoajan tiesi tekevänsä valeessa ollakseen yhteiskuntakelpoinen.
Jokainen joka sen tilityksen olisi kuullut/nähnyt ei kuivinsilmin olisi pysynyt.
Hän on ainakin 20v ollut homoliitossa virallistettuna ihan kivanoloisen miehen kanssa, ja saanut elämäänsä rauhan. Ei se ihan kaikille ole niin selvää hyväksyä erilaisuutensa valtaväestöön, ajatelkaa asenteita vuosikymmeniä sitten?
Minultahan ei ole pois muuta kuin pari todella upeannäköistä miestä, naisena :)))
- Kysäiseppä asiaa
Kuustosen Mikolta, taitaa olla alan asiantuntia, ja näkee josko jokin homo ei tule hänen missioihin.
- lääke,.
Rukouksista en tiedä mutta Iranilaisilla on kuulemma moiseen tehokas lääke. :))
- Harri69
Homous on sairaus joka ei ikävä kyllä ole parannettavissa millään pillerillä.
Ei siihen mitkään rukouksetkaan auta, homo mikä homo. - miettii vaan
Mikä lie ?
Homouteen liitetään vaikka mitä erikoisia ominaisuuksia, jotka on vähemmän sosiaalisia. Lapsuudesta muistan pari koulukaveria, jotka halusivat juoda verta pisaroina kehoon pistetystä haavasta.
Olisko jokin sairaus taustalla, kalkinpuute tai anemia?
Ennenvanhaan kyllä syötiin verilettujakin, mitä ei enää kukaan taida harrastaa.- :))))))
Rössypotut ja verilätyt puolukkahillon kera, siinäpä kaksi ihanaa ruokalajia.
Ei kyllä tule mieleen mikään Dracula. ;)))))))))))))))
Iät kaiket on verestä valmistettu ruokaa. - aahhh!!
:)))))) kirjoitti:
Rössypotut ja verilätyt puolukkahillon kera, siinäpä kaksi ihanaa ruokalajia.
Ei kyllä tule mieleen mikään Dracula. ;)))))))))))))))
Iät kaiket on verestä valmistettu ruokaa.Unohtamatta mustaamakkaraa, namsk ja maiskis!
- ymmärrystä tartteis
Kun Soini aiemmin sanoi jossain puheessaan, että
himo on aikamme sairaus, liittyykö
siihen myös asioita paljonkin muita jos jätetään tarkastelun ulkopuolelle ihmisten seksiominaisuudet ja -suuntaukset?
Täytyy kyllä myöntää oma tyhmyyteni noissaakin asioissa kun en oo mikään asiantuntija.
Vanha sanonta - verot verta juovat - on kyllä lauseena usein kuultu ja tuttu, mutta? - Kaltto
Tartuntataudista ei rukoilemalla parane. Siihen tarvitaan järeämmät aseet.
- Tiedoksi
Rukous on järeä ase, sen voimalla paranee vaiva kuin vaiva.
Rukoile ja tee työtä. on jonkun historiaan jääneen munkin sanontoja.
Siksi olen sitä mieltä ettei jäädä kiittimet ristissä odottelemaan, että Jumala kyllä korjaa minkä milloinkin pyydämme.
Se on silleen että rukoilla voi opastusta paikkan missä saisi parhaan avun ongelmaansa. Tämä ei koske seksuaalisesti niitä jotka eivät ole ns heteroita.
Tämä ohje koskee arkipäivän asioita.
Olen iloinen ettei nykyään meillä poikeavia porukasta viedä enään vankilaan, ei houruinhuoneelle, eikä sairaalaan. Rakkaus onvoima joka tätä mailmaa muokkaa paremmaksi, jo yksilötasolla.
Kuinka moni uskiksistakin on rukoillut kummppania ja lähtenyt sitten metsälle !- jocus*
Mitä ihmettä tapahtui Nokia-hurmoksessa, kun perustajapastori haksahti homosteluun? Menivätköhän rukoillessa sanat sekaisin, ja Herra varjelikin pastoria pahasta heteroudesta?
- bessie*
Ehkä Herra halusi kalusta pitäen näyttää synnin monet kasvot.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1196206Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto625141SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun684273SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt1023864Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost123621Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1203178SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het522546Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352499Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat672242Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku01750