Voi vittu mitä mä teen?? saatana mä olin eilen ottamassa soppaa, muistan kun lähdin jonkun tyypin matkaan, oltiin kuitenkin tultu mun kämpille. Ja nyt aamulla heräsin yksin, ja tein aika vitun ikävän löydön. Mun sisässä oli kortsu, siis käytetty, ja siitä on varmaan valunut smäidää. Voi persesilmä! Vittu tiedä mikä se tyyppi oli, pitää käydä ainakin ostamassa jälkiehkäisy pillerit, mutta taudit pelottaa. Mulla on jo ollut klamydia, herpes ja tippuri, enkä kyllä enää haluais muita pöpöjä. Auttaisko jos mä huuhtoisin itteni sisältä, silleen niin kuin ruiskuttais vettä tai jotain sterilisoivaa nestettä sinne??
voi perse!
8
3396
Vastaukset
- ouh Lord
No voi elämä. Miten joku voikaan olla noin vastuuton?? No älä nyt ainakaan mitään steriloivaa nestettä sinne enää tunge. Peset ittes kunnolla ja painut apteekin kautta testeihin!
- joo
joo tottakai se auttaa ku vähän ruiskuttelet vettä sinne... ja sit vielä pari kirosanaa perään niin kaikki on taas hyvin!
- Tietävä
Otsikostasi "voi perse" päätellen olette siis harrastaneet anaaliseksiä yhdessä. On siis todellakin tärkeää, että huolehdit jälki-ehkäisystä kunnolla. Mikäli näin et kuitenkaan tee, on vaarana, että sinulle syntyy lapsi josta tulee poliisi.
- Anonyymi
Voiperseily tuottaa *margariinivapaata rasvaa, notta perä ei rutisisisi!
- Anonyymi
Ìlmoita poliisille raiskauksesta👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1063021Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri1582128IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl632092Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al421782- 1471464
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha6241006- 100896
- 50764
- 78744
- 56729