Voi vittu mitä mä teen?? saatana mä olin eilen ottamassa soppaa, muistan kun lähdin jonkun tyypin matkaan, oltiin kuitenkin tultu mun kämpille. Ja nyt aamulla heräsin yksin, ja tein aika vitun ikävän löydön. Mun sisässä oli kortsu, siis käytetty, ja siitä on varmaan valunut smäidää. Voi persesilmä! Vittu tiedä mikä se tyyppi oli, pitää käydä ainakin ostamassa jälkiehkäisy pillerit, mutta taudit pelottaa. Mulla on jo ollut klamydia, herpes ja tippuri, enkä kyllä enää haluais muita pöpöjä. Auttaisko jos mä huuhtoisin itteni sisältä, silleen niin kuin ruiskuttais vettä tai jotain sterilisoivaa nestettä sinne??
voi perse!
9
3254
Vastaukset
- haahaa
Kuole Aidsiin HUORA!
- Aava
En tiedä auttaako tuon tason kettuilu enää tuossa vaiheessa. Mutta sanonpahan vaan että kaikenlaista porukkaa tännekin eksyy ja voisi mielellään myös lähteä. Palsta on sitä varten että täältä saa apua juuri tuon tason probleemiin, joten asiattomuudet voi loukata aika pahasti. Ja aids on kuule niin vakava sairaus, ettei kenenkään parane sillä uhkailla. Siihen kuolee miljoonittain ihmisiä eri puolilla maapalloa.
- AIDS
myös sinua
- hahaa
AIDS kirjoitti:
myös sinua
haahahaaaaa! PELOTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
- ouh Lord
No voi elämä. Miten joku voikaan olla noin vastuuton?? No älä nyt ainakaan mitään steriloivaa nestettä sinne enää tunge. Peset ittes kunnolla ja painut apteekin kautta testeihin!
- joo
joo tottakai se auttaa ku vähän ruiskuttelet vettä sinne... ja sit vielä pari kirosanaa perään niin kaikki on taas hyvin!
- Tietävä
Otsikostasi "voi perse" päätellen olette siis harrastaneet anaaliseksiä yhdessä. On siis todellakin tärkeää, että huolehdit jälki-ehkäisystä kunnolla. Mikäli näin et kuitenkaan tee, on vaarana, että sinulle syntyy lapsi josta tulee poliisi.
- Anonyymi
Voiperseily tuottaa *margariinivapaata rasvaa, notta perä ei rutisisisi!
- Anonyymi
Ìlmoita poliisille raiskauksesta👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094236
- 783476
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?803292Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243199Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223142- 722896
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452770Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim612721Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852539- 332384