Voi vittu mitä mä teen?? saatana mä olin eilen ottamassa soppaa, muistan kun lähdin jonkun tyypin matkaan, oltiin kuitenkin tultu mun kämpille. Ja nyt aamulla heräsin yksin, ja tein aika vitun ikävän löydön. Mun sisässä oli kortsu, siis käytetty, ja siitä on varmaan valunut smäidää. Voi persesilmä! Vittu tiedä mikä se tyyppi oli, pitää käydä ainakin ostamassa jälkiehkäisy pillerit, mutta taudit pelottaa. Mulla on jo ollut klamydia, herpes ja tippuri, enkä kyllä enää haluais muita pöpöjä. Auttaisko jos mä huuhtoisin itteni sisältä, silleen niin kuin ruiskuttais vettä tai jotain sterilisoivaa nestettä sinne??
voi perse!
9
3289
Vastaukset
- haahaa
Kuole Aidsiin HUORA!
- Aava
En tiedä auttaako tuon tason kettuilu enää tuossa vaiheessa. Mutta sanonpahan vaan että kaikenlaista porukkaa tännekin eksyy ja voisi mielellään myös lähteä. Palsta on sitä varten että täältä saa apua juuri tuon tason probleemiin, joten asiattomuudet voi loukata aika pahasti. Ja aids on kuule niin vakava sairaus, ettei kenenkään parane sillä uhkailla. Siihen kuolee miljoonittain ihmisiä eri puolilla maapalloa.
- AIDS
myös sinua
- hahaa
AIDS kirjoitti:
myös sinua
haahahaaaaa! PELOTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
- ouh Lord
No voi elämä. Miten joku voikaan olla noin vastuuton?? No älä nyt ainakaan mitään steriloivaa nestettä sinne enää tunge. Peset ittes kunnolla ja painut apteekin kautta testeihin!
- joo
joo tottakai se auttaa ku vähän ruiskuttelet vettä sinne... ja sit vielä pari kirosanaa perään niin kaikki on taas hyvin!
- Tietävä
Otsikostasi "voi perse" päätellen olette siis harrastaneet anaaliseksiä yhdessä. On siis todellakin tärkeää, että huolehdit jälki-ehkäisystä kunnolla. Mikäli näin et kuitenkaan tee, on vaarana, että sinulle syntyy lapsi josta tulee poliisi.
- Anonyymi
Voiperseily tuottaa *margariinivapaata rasvaa, notta perä ei rutisisisi!
- Anonyymi
Ìlmoita poliisille raiskauksesta👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin
Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset8410511Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen
"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1418784Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021
vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906067Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueita
näin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään604278Enää viisi yötä Sannan kirjaan
Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut534227Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi804070Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503719Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi673179Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73117IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!
"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k672955