Hei :) Kyselin jo samaa tuolla sormukset-osastolla, mutta siellä ei ainakaan vielä ole kukaan vastaillut, joten...
Osaako kukaan kertoa ovatko Kultajousen AuMore-merkkiset puolipyöreät perussormukset ne paljon parjatut halvat diana-kihlat? Tarkoitus olisi mennä kihloihin, ja nuo sormukset miellyttävät ulkonäön (ja hinnan) puolesta, mutta kaikki aina puhuu diana-kihloista teinien juttuna, joten ehkä en niitä sitten valitsisi...
Kiva jos joku tietää :)
AuMore-sormukset
lailailaa
2
2613
Vastaukset
- avovoimo 2010
on ne ihan miellyttävät,muttei kestävät:( pinta lähtee ajan saatossa.
Riippuu millä alueella asut,mutta itse ostin miehelleni Kohinoorin ja pienennytin itselleni perintösormukseni . Laadultaan paremman näköinen ja tyyllikkäämpi.) - Klllö
Vastasin jo tuolla sormukset-osastolla, mutta vastaan vielä täälläkin. Meillä molemmilla on nuo sormukset ja hyvin ovat kestäneet - sormessa killuneet jo yli kuusi vuotta eikä ole pinta hävinnyt minnekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133293
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341060- 921003
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993