Moi! olen 12v. tyttö joka tarvitsee muiden apua/mielipidettä. Yhtenä päivanä mun teki mieli varastaa kaupasta yhdet housut ja Avril Lavigne hajuveden. Mä en varastanu niitä, ku mä en uskaltanu ja mä tiäsin et se on väärin. Mitä mä teen sitte kun se varastamisen tunne voimistuu?
Varastelu
2
154
Vastaukset
- Älä varasta!
Älä varasta. Säästä rahojasi ja osta tuotteet, varastaminen on pois kaikilta, kauppiaalta, sinulta itseltäsi ja tuotteen tekijältä. Ostaminen sen sijaan ei ole kuin pois sinulta, vain rahoistasi.
- -
Jos todella alat tuntemaan ittes ns. kleptomaaniks eli tunnet voimakasta halua varastaa tavaroita niin kannattaa varmaan hakea apua tohon. En meinaa et sun tarvis mennä minkään kallonkutistajan luokse, mut joku terapeutti tai muu vastaava vois ehkä neuvoa sua miten pääsisit pakkoajatuksistas eroon.
Toinen juttu mikä mulla nyt silleen nopeasti tulee mieleen on, että voisit yrittää miettiä että tarviitko tosissaan noita tuotteita. Jos välttämättä tarvitset, niin pyydä vaikka vanhemmiltas vähän rahaa jos et itse kykene noita juttuja hankkimaan.
Oon ite kundi, ja tykkään kans Avril Lavignesta. Itseasias just nyt kun mä kirjotan tätä niin Lavignen "What the hell" soi mun päässä. Mut siitäkin huolimatta mun on vaikea saada päähän mielikuvaa 12-vuotiaasta tytöstä, joka pakonomaisesti haikailee jonkun samanmerkkisen hajuveden perään kiinnijäämisen uhalla.
Ymmärrän jos tykkäät seurata muotia, mut toivon kuitenkin että sisäistäisit sen, ettei noiden em. tuotteiden takia kannata joutua virkavallan kans tekemisiin.
Mut Avril rulettaa, oon samoilla linjoilla siitä sun kanssas :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550