Kotisivupaketti - Täydellinen ratkaisu
Kotisivupaketti on kokonaisvaltainen pakettiratkaisu jossa kaikki mitä Yksityinen/yritys tarvitsee saadakseen nettisivuhankkeensa kerralla kuntoon.
Kotisivupaketti sisältää alla mainitut edut:
- Vapaavalintainen ulkoasu, laajasta ulkoasuvalikoimasta
- Helppokäyttöinen päivitystyökalu
- Kotisivutila (1000Mt)
- Sähköpostilaatikot (5kpl)
- Vapaavalintainen domainosoite (.fi –päätteellä)
- Sähköinen tuotetuki (sähköpostitse)
Ominaisuuksia on mahdollisuus laajentaa Asiakkaan tarpeiden mukaan.
Lisäksi jokainen uusi asiakas saa seuraavat tilaajaedut:
- 75€ arvoinen Google AdWords kuponki
- 6h nettisivujen räätälöintitöitä (arvo 360€)
- Hakukoneoptimointi
- Veloitukseton NetMonitor kävijäseuranta 3kk veloituksetta
Palvelullamme on 30pv täysi tyytyväisyystakuu. Mikäli asiakas ei olisi tyytyväinen palveluihimme, ei ostopakkoa! Lasku lähetetään vasta tyytyväisyystakuun päätyttyä, mikäli asiakas päättää jatkaa tilausta.
http://www.parhaita-alennuksia.com/
Kelaamalla alaspäin löytyy yrityksen banneri.
Edulliset ja laadukkaat kotisivut Yksityisille/yrityksille.
JL
5
165
Vastaukset
- dffsdgdfgghgfhh
pelkkää spämmiä....
ei minun mielestäni,käväsin tekemässä itselleni kotisivut,erittäin laaja valikoima sivupohjia ja muutenkin asiantunteva sivusto ja ennen kaikkea edullinen hinta.
- kovaan hintaan
mä voin kasata nettisivut kans netin biljoonista ilmaisista eri sivupohjista.. mut en halvalla
- jepjeps
"Veloitukseton NetMonitor kävijäseuranta 3kk veloituksetta"
Eli kolmen kuukauden jälkeen alkaa laskut juoksemaan ilmais-kävijäseurannallekin, vai...? - fggfghhghjhjkjhkjhh
ainakaan Y-tunnusta ei löytynyt Lievosen nimellä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184671Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5052466Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422011Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181949- 811596
- 1461505
- 121306
- 1031003
- 124852
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849