http://lantinpaikka.blogspot.com/
ihan järkyttävää tekstiä...... onkohan häiriintynyt pälli asialla???? Onko tuo teistä tervettä? jättää jonkun tyypin iskemättä sen takia että paras kaveri on sitä vastaan -.- HUOOOH. kuitenki se frendi leppyy lopulta. Veikkaan, et toi on vaa joku "masentunu" teini, vitun pelle....... Säälin ton kavereita. "tää on salaisuus" varmaan on. Yhtä salaisuus ko sen viillot joita se varmaa esittelee koko ajan?
- ei, en oo ton blogin kirjottaja. löysin sen sattumalta ko selailin uusija blogeja. ja mua jotenki ärsyttää toi ton kirjotus.. sori mikä kirjotustyyli, tuli vaa sellasena niinko mun aivoissa jököttää.. kommentoikaa?
ei oikeesti XDD
annniiih
2
62
Vastaukset
- aaaaaaaaaaaaaaads
Ihan oikeesti yritin lukea mut ei vaan jaksanu.
- huilaerf
trolololololol säälittää tuoki pentu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560