PayPal apua tarvitaan

+98w+8er

Kuinka voi PayPaliin laittaa asetuksiin ettei tulis mainospostia, en nyt löydä sitä paikkaa ominavuin. Kiitos jos joku osaava auttais asiassa.

12

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PayPal ei mainospostia lähettele, mahtaisko olla roskapostista kysymys?

• Hey Juu

Kyllä se lähettelee mullekin kun olen sallinut 3rd Partyn ja Partnerien lähettämän postin, joskus tulee ihan asiaakin sieltä vaikka toooodella harvoin. Eli siellä postin lopussa löytyy tällainen rimpsu:
      This email was sent to [email protected], because your email preferences are set to receive Partner/Third Party Promotions. Click here to Unsubscribe
      Eli klikkaa tuota Unsubscribe sanaa ja pitäis loppua :D
      Vassokuu ja starttiventtiilikin tuli taas yhtä hommaa viisaammaksi :D
      p.s eikä noita posteja tule kuin max 1 per viikko

• +98w+8er

Ei se varmaan tosta linkistä lopu mainospostin tulo, voisin noin ajatella, kun tossahan sanotaan että postia tulee koska s postin asetuksissa on sallittu kolm osapuolen mainokset .
        Pitäis varmaan sieltä oman PayPal tilin asetuksista löytöää se paikka missä muutetaan että ei sais lähetellä mainospostia.

En nyt kuitenkaan löydä sitä joten mietitäänkös vielä yhdessä tilannetta ;)

• +98w+8er kirjoitti:

Ei se varmaan tosta linkistä lopu mainospostin tulo, voisin noin ajatella, kun tossahan sanotaan että postia tulee koska s postin asetuksissa on sallittu kolm osapuolen mainokset .
        Pitäis varmaan sieltä oman PayPal tilin asetuksista löytöää se paikka missä muutetaan että ei sais lähetellä mainospostia.

En nyt kuitenkaan löydä sitä joten mietitäänkös vielä yhdessä tilannetta ;)

Ei starttiventtiili tämän Hey Juun viestistä paljoakaan viisastunut, olen nimittäin yli kaksi vuotta PayPalin maksupalvelua käyttänyt enkä koskaan, enkä milloinkaan ole ainoatakaan mainospostia PayPalilta sähköpostitililleni saanut.
        Hey Juu voisi ehkä itse opetella käyttämään kyseistä palvelua ja jättää viisastelut vähän vähemmälle.

• Hey Juu
        starttiventtiili kirjoitti:

Ei starttiventtiili tämän Hey Juun viestistä paljoakaan viisastunut, olen nimittäin yli kaksi vuotta PayPalin maksupalvelua käyttänyt enkä koskaan, enkä milloinkaan ole ainoatakaan mainospostia PayPalilta sähköpostitililleni saanut.
        Hey Juu voisi ehkä itse opetella käyttämään kyseistä palvelua ja jättää viisastelut vähän vähemmälle.

Jaa, eli et siis viisastunut yhtään? Harmi, kyllä tossakin iässä vielä oppii uutta jos älyä on. Sieltä profiilin asetuksista ne nääs löytyy eli

Profiles-My Settings-Notifications

ja täppejä voi laittaa ja ottaa pois jos haluaa tai ei halua saada sähköposteja. Itse siis päätin saada myös 3rd partyn (Partner Marketing jos ei jostain syystä tajua mistä on kyse :D) posteja joten täppä löytyy ko. kohdasta. Jos ei halua saada mitään posteja niin ottakaa täpät pois. Niin helppoa kun sen osaa :D

Nii että kukas se osaa ja kuka ei? Paypalia jo 7 vuotta käyttänyt nääs nii jotain on jäänyt kupoliin muutakin kuin kusta.

• +98w+8er
        Hey Juu kirjoitti:

Jaa, eli et siis viisastunut yhtään? Harmi, kyllä tossakin iässä vielä oppii uutta jos älyä on. Sieltä profiilin asetuksista ne nääs löytyy eli

ja täppejä voi laittaa ja ottaa pois jos haluaa tai ei halua saada sähköposteja. Itse siis päätin saada myös 3rd partyn (Partner Marketing jos ei jostain syystä tajua mistä on kyse :D) posteja joten täppä löytyy ko. kohdasta. Jos ei halua saada mitään posteja niin ottakaa täpät pois. Niin helppoa kun sen osaa :D

Nii että kukas se osaa ja kuka ei? Paypalia jo 7 vuotta käyttänyt nääs nii jotain on jäänyt kupoliin muutakin kuin kusta.

Jeeee, kiitoksia Hey Juulle :) nyt löytyi oikea paikka että voi muutella postiasetukset.
        En lainkaan huomannut huonolla enkulla tota paikkaa eikä oikein uskalla muutella jos ei ole varma asiastaan.
        Tosin aika harvakseltaan noita tuotetarjous posteja on tullut mutta parempi näin ja otan sit uudestaan käyttöön jos tilanne muuttuu.

Muuten miksi PayPal ei palauta tuota tilintarkistus rahaa senjälkeen kun on tili todennettu oikeaksi ja toimivaksi. Mulla on siellä jäänyt jo 3 € :) roikkumaan tilille enkä kai saa niitä palautettua kun pienin palautus on 10€ .

Vaihdoin tilin luottokortille että on ehkä parempi turva jos jotain hämminkiä sattuis.
        Entisen tilin todennusraha jäi sit sisälle ja nyt tää uus lisäksi.

Kertokaa jos tiedätte. Kiitoksia vielä asiallisesta opastuksesta HJ:lle :)

• Hey Juu
        +98w+8er kirjoitti:

Jeeee, kiitoksia Hey Juulle :) nyt löytyi oikea paikka että voi muutella postiasetukset.
        En lainkaan huomannut huonolla enkulla tota paikkaa eikä oikein uskalla muutella jos ei ole varma asiastaan.
        Tosin aika harvakseltaan noita tuotetarjous posteja on tullut mutta parempi näin ja otan sit uudestaan käyttöön jos tilanne muuttuu.

Muuten miksi PayPal ei palauta tuota tilintarkistus rahaa senjälkeen kun on tili todennettu oikeaksi ja toimivaksi. Mulla on siellä jäänyt jo 3 € :) roikkumaan tilille enkä kai saa niitä palautettua kun pienin palautus on 10€ .

Vaihdoin tilin luottokortille että on ehkä parempi turva jos jotain hämminkiä sattuis.
        Entisen tilin todennusraha jäi sit sisälle ja nyt tää uus lisäksi.

Kertokaa jos tiedätte. Kiitoksia vielä asiallisesta opastuksesta HJ:lle :)

Laita sinne 7 euroa ja palauta sitten 10 euroa tilille. Ei siinä varmaan muuta keinoa ole jos sinne ei tipottele pikkuhiluja tienesteistä.

• Hey Juu kirjoitti:

Kupolissa keltaista nestettä? Juu, kyllä Hey Juulla sitä ainakin tuntuu riittävän ja se ruskeampi kiinteä aines vissiin tekee patoja kanssa.
        Pätemisen tarve ainakin tuntuu olevan melkoisen voimakasta sorttia, mahtaneeko johtua äärettömän huonosta itsetunnosta, vai mistäköhän muusta mahdollisesti moinen käyttäytymishäiriö voisi aiheutua?

• Hei Juu
        starttiventtiili kirjoitti:

Kupolissa keltaista nestettä? Juu, kyllä Hey Juulla sitä ainakin tuntuu riittävän ja se ruskeampi kiinteä aines vissiin tekee patoja kanssa.
        Pätemisen tarve ainakin tuntuu olevan melkoisen voimakasta sorttia, mahtaneeko johtua äärettömän huonosta itsetunnosta, vai mistäköhän muusta mahdollisesti moinen käyttäytymishäiriö voisi aiheutua?

Pätemisen tarve ei ole kyseessä vaan selkeästi oikeiden neuvojen antaminen mutujen sijaan. Herra starttiventtiili vois niitten mutu-tietojensa sijaan keskittyä siihen mitä osaa, mitä tämä sitten lieneekään.

Sun mukaan Paypal ei mainospostia lähettele ja osoitin sun olevan väärässä. Vedät tästä herneen nenään ja alat urputtamaan jostain pätemisen tarpeesta :D

Sitten väität että kun sinä olet käyttänyt Paypalia 2 vuotta etkä ole saanut mainospostia niin kukaan muukaan ei ole voinut silloin saada ja väität minun olevan väärässä ja että pitäisi opetella käyttämään Paypalia :D

Vastauksena väitöksiisi alan epäillä älynlahjojasi (ihan syystä) ja neuvon kysyjälle ratkaisun ongelmaansa. Jään odottamaan jotain järkevää kerrottavaa taholtasi :D

• +98w+8er

Niinpä onkin :), tuntuu kyllä turhalta rahan siirtelyltä, mutta eikai ole muuta keinoa.

Eikö ne yleensäkkään palauta tuota 1,50 ekee minkä ottavat tililtä kun kortin liittää?
      Muistan että luin joskus jostain että palauttavat tuon rahan kun on tiliasia kunnossa.

• hanski---

Apuja ! Olen rekisteröitynyt ja verifioinut visa-luottokortin paypaliin, nyt kun koitan maksaa sillä se sanoo "You cannot complete this action on the card you have selected. Please select another card" kellään tietoa mistä kyse? kiitos !

• iusaåok

Onko Paypal ottanut sun tililtä sen 1,50 € ja todennut tilin toimivaksi ?

Katso sieltä profiilista onko sun kortti liitetty ja hyväksytty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      68
      3021
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2835
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      49
      2057
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1525
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1319
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1298
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1281
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1243
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1202
    10. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      17
      1188
    Aihe