Näppärä keino jujuttaa herkkäuskoisia anonyymisti ja naureskella selän takan!
http://thechive.com/2011/09/26/an-interesting-troll-to-try-3-photos/
Jekuta ufouskovaista
7
74
Vastaukset
- 8-]
Laitapa tuon ohjeen perusteella tekemä "mestariteoksesi" tänne niin saamme kaikki naureskella sille.
- riistakameraa
Olen liian laiska mokomaan, varsinkaan etsimään riistakameroita. En usko että täällä on niitä lähelläkään.
- why?
Miksi?
- riistakameraa
"Outoja äänä Kanadassa". Heh heh.
- LOllolLol
Ja vaikka myöhemmin kertoisi ufohörhölle huijanneensa häntä ja selittäisi miten feikin teki, hörhö ei uskoisi, vaan pitäisi edelleen feikkiä todisteena avaruusolennoista.
- Ainahan..
..ne ufohörhöt ovat pitäneet ihan mitä tahansa feikkiäkin todisteena avaruusolennosta tai ufosta.Ja normaalin käytännön mukaan joku kanavoija sitten vahvistaa sen,että kyseisessä feikissä oli kuvattu joko akashakentässä liikkuva Maitreya,tai sitten tällä hetkellä muodissa olevalta Athabantialaiselta tähtialukselta tullut humanoidi.
- V-alaistunut.
Ainahan.. kirjoitti:
..ne ufohörhöt ovat pitäneet ihan mitä tahansa feikkiäkin todisteena avaruusolennosta tai ufosta.Ja normaalin käytännön mukaan joku kanavoija sitten vahvistaa sen,että kyseisessä feikissä oli kuvattu joko akashakentässä liikkuva Maitreya,tai sitten tällä hetkellä muodissa olevalta Athabantialaiselta tähtialukselta tullut humanoidi.
Lisäksi tällaisissa jekutuksissa kannattaa muistaa se,että pitää aina linkittää johonkin verkossa olevaan epämääräiseen hömppämediaan.Ja pitää aina myös muistaa linkittää johonkin epämääräiseen NWO-tai Yhden laki-blogiin.
Ja tällaisten hihhuliblogien kautta sitten tuoda julki joitain vaikkapa "salaisia asiakirjoja nro:se ja se".Ja pääsääntöisesti kaikki niissä oleva tuuba uppoaa ufo/salaliittouskiksiin kuin kuuma veitsi voihin.
Olen tässä pähkäillyt sellaista,että kohta ehkä keksin vakuuttavalta tuntuvan tarinan siitä,että minut abduktoitiin Plejadiaisten toimesta Andromedan galaksille asti.Ja siten minusta tuli myös kontaktihenkilö ja kanavoija.
Vakuuttavuutta tarinalleni lisäsi se,että kertoisin selvinneeni hengissä sekä sinkoiskuista että ilmavoimien pommituksista syystä,että olen ottanut sisääni valoerergiaa.
Siis todellakin valoenergiaa enkä sitä mitä te ehkä jo ennätitte kuvittelemaan.
Sellaiset sisääotot ovat aivan toisten hommia.Varsinkin syksyisin joissain kurssi-ja lomakeskuksissa.
Eikä niissä tilaisuuksissa tarvita edes virkavaltaa erottamaan ketään toisistaan sorkkaraudan avulla edes saunassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49487
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482