Minkä kokoinen trimmauspöytä tibelle? Mahtuuko aikuinen uros tibbe 76x46 kokoiselle pöydälle??
Tiibetinterrierin trimmaus
3
489
Vastaukset
- pitkät karvat
Nooh. Mä ainakin ostaisin isomman trimmipöydän. ihan jo koiran mukavuuden ja itselle työn helppouden takia. Makuasia.
Voihan sen trimmata vaikka keittiön ja olohuoneen pöydällä. Ei trimmaus vaadi erityistä pöytää kun opettaa koiran seisomaan paikallaan siinä, ettei tarvitse kaulasta kiinni laittaa.
Onko tibbe trimmattava rotu ? - harjattava rotu
Eihän tiibetinterrieriä trimmata. Sehän kuuluu putkäturkkisiin koiriin kuten esim lhasa apso, shih tzu,kiinanapalatsikoira yms.
Mutta toki kannattaa hankkia hyvä pöytä ihan oman työskentelymukavuutesi ja koiran hyvän olon takia. Harjaamisessa voi mennä tovi jos toinen. - trimmariina
Mahtuu se tuohon pöydälle hyvinkin, jos hoidat turkin niin, että koira seisoo. Jos taas haluat kammata kyljet ja mahat koiran maatessa, niin sitten on liian pieni. Huomio myös pöydän korkeus. Oletko itse minkä mittainen? Turkin leikkuu on hankalaa, jos olet lyhyt ja pöytä liian korkea.
Kuten joku tuolla mainitsi, niin tiibetinterrieri ei ole ns. trimmattava, mutta monet tykkäävät pitää sen lyhyempänä. Ei siinä mitään väärää ole, jos ei halua tibben tuovan puoli metsää lenkiltä turkissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907326- 373887
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402602- 2302585
- 402403
- 1292329
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202015- 451912