Jäi mietityttämään

tällainen miete

"Hyvin usein voittajat ovat häviäjiä, jotka ovat päättäneet yrittää vielä kerran."

11

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitos jakamisesta

      No toihan on hienosti sanottu!

    • Joka jaksaa jaksaa

      Mutta illan positiivinen miete.

    • ainakaan ollenkaan

      Aijaa,ei täsmännyt minuun.

    • täällä vai

      Yrittää viellä kerran ONNEAAN JA MISSÄ?

    • ei taida päteä kaikk

      jotkut lottovoittajatkin voittaneet jopa pari kertaa päävoiton

    • Ap

      Tämä ei siis ole omaa tuotostani. Jostain olen lukenut nämä viisaat (?) sanat, jotka jostain nyt pulpahtivat mieleeni.

      Ehkä sittenkin, ehkä kuitenkin voisi vielä yrittää.... Ei, ei sittenkään. En satuta itseäni enää.

      • aamupäiväperho

        Kaksin suhteessa tunteella molempiin sattuu kun yhteisymmärrys rakoilee.


      • Ihan miehenä vaan tähän sanon, että me miehet ollaan välistä aika tunneälyköyhiä, raakoja ja kovia ja tarvitaan herättelyä / ravistelua. Voihan sitä yrittää uudestaan, mutta sitten pitää itselleen ja toiselle antaa selvät rajat, joiden ylitse meneminen on liikaa. Jokaisella ihmisellä on oikeus tulla kohdelluksi sellaisena kuin haluaa ja jos kumpikin tämän hyväksyy, niin yhdessäolo on mahdollista. Asiathan on aina sovittavissa, mutta vaatimalla toista olemaan sellainen, jota ei voi olla, on eron alkusointu. Muuttuminen lähtee aina omasta itsestään ja jos kumpikin tajuaa tämän ITSE, on toisen kunnioittaminen ja jopa rakastaminen mahdollista.


    • veskur1

      tai sitten he ovat niitä,jotka ymmärtävät että voittajan onnellinen hymy ei synny maalissa,vaan se vie sinne.ollakseen voittaja,sinun täytyy olla sitä jo ennen kilpailua.sama asia kuin aloittajalla,mutta eri kohdista tarkasteltuna...eli asenne kysymyksiä.

      • aina ykkönen

        ...ja voi se olla myös niinkin, että paras voittaja on se, joka pystyy hymyilemään ja olemaan tyytyväinen itseensä ja tulokseensa vaikka ei olisikaan ensimmäinen tai paras kunhan tietää yrittäneensä ja tehneensä parhaansa.


      • veskur1
        aina ykkönen kirjoitti:

        ...ja voi se olla myös niinkin, että paras voittaja on se, joka pystyy hymyilemään ja olemaan tyytyväinen itseensä ja tulokseensa vaikka ei olisikaan ensimmäinen tai paras kunhan tietää yrittäneensä ja tehneensä parhaansa.

        elikä hyvä voittaja on myös hyvä häviäjä,joka osaa iloita myös toisten menestyksestä.eikös?näitä pieniä asennejuttuja pitäs meidän kaikkien suomalaisten hiukka parantaa.hyvvee yötä itekullekkin,täytyy lähtee katselemaan kauniita painajaisia...zzz


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe