Auttakaa hyvät ihmiset miestä mäessä! Elokuussa olisi häät ja vielä soitettavat valssit yms. aivan auki joten jos sais vinkkejä...
Kiittäen etukäteen,
Iivari
Ps.Etenkin ne valssit!
Häävalssit
11
9890
Vastaukset
- dj Veikko
Tahdon onnitella sinua siitä, että ikimustoisen jännittävä hetkesi lähestyy ja sinun on syytä muistaa, että kun hetki on käsillä, morsian antaa luvan.
Oikeastaan muita valssikokoelmia ei myynnissä ole kuin Häävalssikoelmia.
Teidän vain tarvitsee mennä hyvin varustettuun levykauppaan ja ostaa valssikokoelmalevy.
Kuuntelette yhdessä ja opettelette tanssimaan tämän kolmella jaollisen tanssin ja sen minkä tahdissa luontevimmin tuntuu sujuvan, niin valitkaa se.
Ajankohtaan sopivampana ehkä voisi pitää valssia "Metsäkukkia"
Mutta jos valssin tanssiminen tuntuu ylivoimaisen vaikealta, niin voittehan tanssia jonkun hitaan esim. Yön "Rakkaus on lumivalkoinen"
Jos teillä on asiasta jotain kysyttävää ja tarvitsette häihinne ammattitaitoisen dj:n, niin vastaan mielelläni olipa kyseessä asia sitten minkälainen tahansa.
Voitte käydä kotisivuillani tutustumassa levystööni. KOTISIVUOSOITE:djveikko.tripod.com
Terveiset saa jättää vieraskirjaan.
Lämpimin kesäterveisin, Veikko- haloo
kuuntelepa veikko joskus rakkaus on lumivalkoinen-biisin sanat ihan alusta loppuun.haluaisitko kappaleen todella häävalssiksesi??? NIIN PIENEN HETKEN rakkaus on lumivalkoinen..
- dj Veikko
haloo kirjoitti:
kuuntelepa veikko joskus rakkaus on lumivalkoinen-biisin sanat ihan alusta loppuun.haluaisitko kappaleen todella häävalssiksesi??? NIIN PIENEN HETKEN rakkaus on lumivalkoinen..
Ihmiselo on vain silmänräpäys...me eletään kaikki vain pienen hetken.
Jokaisen elämä on kuitenkin ainutkertainen ja se kannattaa elää.
-Veikko
- Sitruuna
omasta mielestäni kauniita valsseja ovat
Uralin pihlaja
Suvivalssi
Kultainen nuoruus
Sinun kanssasi
Oi tuntematon
Akselin ja Elinan häävalssi- Valssitar
Lisää kauniita häävalssiksi:
Kesä on rakkauden aikaa (Matti & Teppo)
Maijan&Jannen häävalssi (Taavitsainen& Sillanpää)
Tahdon tahdon (Johanna Siekkinen)
Häävalssi (Tapio Rautavaara)
Minä rakastan sua ( M & T )
Elämän aalloilla ( R.Taipale)
Nousee päivä ( M & T )
Kultaa & Hopeaa ( Metrotytöt)
- Eero
Kauniita ja hieman harvinaisempia ovat ulkolaiset, mutta molliset kuitenkin. Carmen Sylva, Tonavan Aallot.
- terhi
täs olis kans pari ihanaa kappaletta häävalssiks; yölinnun sinun kanssasi syke:kahden ja taikakuun:leskenlehtiä
- terhi
Eri esittäjiä - Kauneimmat häävalssit, Tupla - CD
17,95e maksaa
Saija Varjus : Tiedän määränpään
Tomi Markkola : kauneimpain, rakkaimpain
Eija Kantola : Sulle kauneimmat lauluni laulan
Jari Sillanpää : Kesäinen häävalssi
Kari Tapio : Tänään ruusut nää kukkii vaan sulle
Kaj Wessman, flyygeli : Akselin ja Elinan häävalssi
Riki Sorsa : Kaunis on hän
A. Aallon rytmiorkesteri : Morsiuspari
Matti Esko : Häävalssi
Finlanders : Lumous
Reijo Taipale : Orvokkiseppele
Tarja Ylitalo : Keinussa kesällä kerran
Matti & Teppo : Minä rakastan sua
Finlanders : Taas päivä kaunein on
Lea Laven : Kultainen nuoruus
Sauli Lehtonen : Häävalssi
Arja Havakka : Lokki
Ari Klem : Häämuistojen valssi
Paula Koivuniemi : Nousee päivä
Heikki Hämäläinen, viulu : Uralin pihlaja - ameeba
terhi kirjoitti:
Eri esittäjiä - Kauneimmat häävalssit, Tupla - CD
17,95e maksaa
Saija Varjus : Tiedän määränpään
Tomi Markkola : kauneimpain, rakkaimpain
Eija Kantola : Sulle kauneimmat lauluni laulan
Jari Sillanpää : Kesäinen häävalssi
Kari Tapio : Tänään ruusut nää kukkii vaan sulle
Kaj Wessman, flyygeli : Akselin ja Elinan häävalssi
Riki Sorsa : Kaunis on hän
A. Aallon rytmiorkesteri : Morsiuspari
Matti Esko : Häävalssi
Finlanders : Lumous
Reijo Taipale : Orvokkiseppele
Tarja Ylitalo : Keinussa kesällä kerran
Matti & Teppo : Minä rakastan sua
Finlanders : Taas päivä kaunein on
Lea Laven : Kultainen nuoruus
Sauli Lehtonen : Häävalssi
Arja Havakka : Lokki
Ari Klem : Häämuistojen valssi
Paula Koivuniemi : Nousee päivä
Heikki Hämäläinen, viulu : Uralin pihlajaKaikkein kaunein valssi ja äärimmäisen hyvin häävalssiksi sopiva on Metsäkukkia.
- crysle
Finlanderssin valssi Oikean löytänyt oon!
Se on helppo tanssia ja sanat sopivat tosi monelle parille!!! Kuuntele ihmeessä! - Hanski
Kylläpäs ne lähes kaikki on noissa viesteissä mainittu. Vielä lisäisin kuitenkin Rainer Frimanin levyttämän Hääkellot-valssin, joka on sopiva ja erittäin kaunis valssi. Tällä hetkellä ykkönen on ollut Tomi Markkolan Kauneimpain, rakkaimpain. Sitä on soitettu lähes puolissa tämän kesän häistä. Vielä kannattaa tutustua Onnen hetkiin-nimiseen kappaleeseen. Sitä esittää muistaakseni Juha Hilden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197