Nyt olisi hyvä aika kaappihomojen äänestää Pekka Haavisto pressaksi.
Uskaltaisivat paremmin tulla sieltä kaapista ulos ja voisivat elää onnellisempaa elämää.
Ja kun on äänestys salaista niin kukaan saa tietää ketä on äänestänyt jos itte ei kerro
Kaapista pois Haaviston avulla
3
213
Vastaukset
- 12+5
Naurettavaa ja säälittävää äänestää jotakuta vain homoutensa vuoksi. Ne, jotka tekevät näin, ovat yhtä säälittäviä kuin ne, jotka aikovat äänestää Niinistöä ainoastaan sen takia, että "parempi NATO kuin HOMO".
t. homo- freegay
ihan samoin, vaikka olen homo, niin ihan muilla kriteereillä äänestän, kyllä presidentin virkaan tarvitaan muutakin osaamista kuin olla homo ja "naimisissa" ulkolaisen kanssa, tai vaikka olisi suomalaisen kanssa, sillä ei väliä, Niinistöllä nyt vain näistä kahdesta on enemmän "valtiomiesmäisyyttä" ja koeteltua kansalaiskuntoa presidentin virkaan
- kakkonenonykkonen
Ei pelkästään sen takia, paras kun muodostaa oman intellektuellin mielipiteensä ja valitsee ehdokkaan sen perusteella, minkä parhaaksi kokee.
Mutta oikein hyvän kuvan homoista tuo Haavisto antaa, parempaa ei voisi toivoa. Tähän mennessä ainoat kuvat homoista meistä tietämättömille ovat olleet BB-Niko "Pinkkipaita" Saarela, Jani Toivola "järkyttyjä", sekä LIVin loputtomat ihkusisustajat.
Mutta tuokaan homokuva minkä Haavisto antaa ei kelpaa näille kivikautisille noitavainoilijoille, mutta niitä varmaan ärsyttää kun ei voi aina käyttää ainaista "puppelihinttari" -termiä argumenttina :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001743- 571146
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 84743
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä43706- 57671