Asun kerrostalossa ja olen muutaman kerran viimeisten kuukauksien aikana kuullut riitelyä ja selkeää kirkumista jostain lähiasunnosta. Mietin, että mikä on naapurina asuvan vastuu. Puuttuako asiaan jotenkin (esim. vinkkaamalla poliisille) vai antaako muiden selvittää ongelmansa itse? Enhän kuitenkaan ole varma, mistä asunnosta riitely kuuluu tai kuinka vakavaa se edes oli.
Naapurien vastuu kerrostalossa
1
53
Vastaukset
- -+-
No tuota, eikö lähimmäisestä pidä pitää huolta? Vaikkei nykyään enää kerrostalonaapurit välttämättä edes tervehdi toisiaan, niin toivottavasti vielä kuitenkin jotenkin halutaan auttaa. Ehkäpä toivoisit, että jos itse olisit pulassa, niin joku huolestuisi ja tekisi asialle jotain.
Ei sun itse tarvitse lähteä oville koputtelemaan ja ryhtyä selvittämään ihmisten riitaa, mutta jos sieltä selvää tappelun ääntä ja kirkumista kuuluu, niin ei varmaan ole iso vaiva käydä vähän väijymässä rappukäytävässä oikeaa ovea ja sitten soittaa hätäkeskukseen. Kyllä se sitten selviää, että oliko siinä puussa oravaa vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574