Ei nimittäin saa olla liikaa pikseliä!
Myös siinä on oltava kiinteä valovoimainen objektiivi!
Kenno vähintään 6x6 cm!
Muuten saan itkupotkuhousuraivarin!
Vaadin 1:n pikselin kameraa!
1 pikseli riittää!
3
179
Vastaukset
Varmasti kuvan informaatio riittäisi sinulle, Osta harmaa A3 arkki ja kuva on siinä varsin edullisesti.
- atomi/G=x/128
Kyllä tulee 1 pixelin kameroita, niissä pixeli on yksi 1x1mm kenno, mutta kennon atomit reagoivat valoon eri tavoilla ja muuntavat sähkövirran 0-128000 voimakkuuksille, jolloin voisi hieman muuntaen sanoa että kyseessä on 128000 x 128000 pixelin kenno. Nämä tulee myyntiin 2016.
- mielikuvajainen
Juu.
Sillä ykspixelisellähän sais hyviä kuvia siitä kun lappilaiset alastomat naiset ovat valottomassa, ikkunattomassa savusaunassa kaamosaikaan.
Olis luomua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512