Ei nimittäin saa olla liikaa pikseliä!
Myös siinä on oltava kiinteä valovoimainen objektiivi!
Kenno vähintään 6x6 cm!
Muuten saan itkupotkuhousuraivarin!
Vaadin 1:n pikselin kameraa!
1 pikseli riittää!
3
211
Vastaukset 3
Varmasti kuvan informaatio riittäisi sinulle, Osta harmaa A3 arkki ja kuva on siinä varsin edullisesti.
- atomi/G=x/128
Kyllä tulee 1 pixelin kameroita, niissä pixeli on yksi 1x1mm kenno, mutta kennon atomit reagoivat valoon eri tavoilla ja muuntavat sähkövirran 0-128000 voimakkuuksille, jolloin voisi hieman muuntaen sanoa että kyseessä on 128000 x 128000 pixelin kenno. Nämä tulee myyntiin 2016.
- mielikuvajainen
Juu.
Sillä ykspixelisellähän sais hyviä kuvia siitä kun lappilaiset alastomat naiset ovat valottomassa, ikkunattomassa savusaunassa kaamosaikaan.
Olis luomua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510