Puhuin lääkärille potenssiongelmasta???

20 v ajan olen joka lääkärikäynnillä (tänä aikana useita eri lääkäreitä) maininnut minua vaivaavasta potenssiongelmasta, mutta yksikään ei ole reagoinut asiaan mitenkään. Mitenkä pitäisi suhtautua lääkäreiden mainokseen "Puhu lääkärillesi erektio-ongelmastasi!"
12491
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

Ei kuulosta uskottavalta. No, voi olla jos selität 10 vaivaa yhtä aikaa sekaisin ja kaikki luulotautisi päälle. Silloin lääkäri voi ajatella, että päänupissa on se suurin vika...

Äänestä
  • Ei ole muita vaivoja sen paremmin kuin luulotautejakaan. 65 vuotiaaksi muuten täysin terve ja hyväkuntoinen. Ei siis mitään lääkityksiäkään.

    Äänestä

Yleislääkäreiden tiedot erektiohäiriöstä ovat hyvin rajalliset. Urologit ovat alan asiantuntijoita. Esim. Juhana Piha on tunnettu spesialisti.

Äänestä

älä höpötä et ole kehdannut yhdeltäkään lääkäriltä pyytää reseptiä,minä kävin terveyskeskuslääkäriltä hakemassa reseptin,joten paikkansa pitää " puhu lääkärille"reseptini on aina vuoden voimassa,montakertaa jo käynyt reseptin uusimassa enkä ole edes lääkäriä nähnyt näissä uusintajutuissa

Äänestä
  • Mistä ihmeen reseptistä sinä puhut?

    Äänestä

Käyppä yksityisellä mittauttamassa testosteroniarvot. Jos ne on alle 12nmol/l, niin ongelma tulee sieltä ja korvaushoito on mahdollista aloittaa.

Äänestä
  • Työpaikkalääkäri mittautti testoarvot aikoinaan pyynnöstäni ja tulos oli muistaakseni jotain 9 paikkeilla, mutta hän sanoi, että se on ihan normaali arvo

    Äänestä

Eipä ole lääkäreiden tekemä mainos, vaan ihan kylmästi lääkefirman. Saattaa olla lääkärillä pienehkö kynnys määrätä 20-vuotiaalle erektiolääkettä, koska usein mietityttää erektiohäiriön syy näin nuorella.

Äänestä
  • En ole 20 vuotias, vaan 65v. Ongelma vaivannut viimeiset 20v.

    Äänestä

Liika porno ja/tai jännittäminen lienee syynä.

Äänestä
  • Mulla oli testo arvot myös 9 paikkeilla ja lääkäri sanoi että on siinä ja siinä rajoilla lääkityksen suhteen. Kysyi että haluatko kokeilla testo lääkitystä ja olen sitä nyt kokeillut, alussa huomasi aivan selvän eron väsymyksen ym. suhteen. Nyt ei huomaa sitä eroa niin paljon kun on tottunut, ihan positiivinen kokemus.
    Antoi lääkäri samalla sinisten taplettien reseptin, näitä olen myös kokeillut ja vaimo haluaa että käyttäisin näitä joka kerta, onhan tuo tietysti itsestänikin paljon mukavampaa.

    Äänestä

"Antoi lääkäri samalla sinisten taplettien reseptin, näitä olen myös kokeillut ja vaimo haluaa että käyttäisin näitä joka kerta, onhan tuo tietysti itsestänikin paljon mukavampaa."
Mielenkiintoista, jos ei itse huomaa milloin tarvii käyttää sinisiä pillereitä;D

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Lääkäristä ei apua! kirjoitti:

20 v ajan olen joka lääkärikäynnillä (tänä aikana useita eri lääkäreitä) maininnut minua vaivaavasta potenssiongelmasta, mutta yksikään ei ole reagoinut asiaan mitenkään. Mitenkä pitäisi suhtautua lääkäreiden mainokseen "Puhu lääkärillesi erektio-ongelmastasi!"

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu