aloittelijalle

tarot..

mitkä kortit olisi hyvä näin taroteista kiinnostuneelle aloittelijalle.selkeät ja helpot kortit hakusessa

9

603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viperé

Ei sellaisia olekkaan. Tai siis on, paljon sellaisia, jotka avautuvat helposti ihmiselle, mutta se niin riippuu ihmisestä. Moni tuttuni suosii Crowleyn Thothia tai ihan Rider-Waitea. Itse pidän esim. Deviant Moonista.
      Katso vaikka tuolta mikä miellyttää ja etsi esim. Amazonista, josko olisi saatavilla sitä tai vastaavaa.
      http://www.aeclectic.net/tarot/cards/

Ja tuossa Deviant Moon
      http://www.aeclectic.net/tarot/cards/deviant-moon/

• suosi suomea

Kissa-tarot on hurmaava sekä kortteina että opaskirjana! Jos pidät kissoista, hanki kissa-tarot! Ihan suomalaiset!
      Kalevala-tarot on myös mielenkiintoinen kotimainen korttisarja, siihenkin on saatavissa laaja opaskirja.

• keltanokka
      • kissatarotin fani

Sinu täytyy itse päättää millaiset kortit otat. Mieti, mikä sisimmässäsi tuntuu hyvältä, kauniilta ja luotettavalta. Valitse kortit tunteella, silloin ne näyttävät sinulle suuria asioita!

• jännittää ainoakin

kurkkaa Väinämöistä! Mahtava mies. Tarot-king suomalaisille.

• jkpoiuii

ei m itkään

• yön pöllö

Laitanpa tähän samaan ketjuun kysymykseni. Minulla on ollut monta vuotta Norbert Löschen kosminen tarot pakka sekä kirja. En ole oppinut niitä käyttämään ja olenkin ottanut vaan silloin tällöin kortin tulevalle päivälle. En osaa sanoa miksi ne eivät vaan tunnu minulla toimivan. Nyt hankin Anne Stokesin gothic tarotit mutta en löydä opaskirjaa mistään, mistä semmoisen voisi hankkia?

• sämpyläinen5

Kirjatorilta halvalla n . 5 euroa ja ovat hyvät kortit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      34
      1952
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1890
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      380
      1782
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1248
    5. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      92
      1113
    6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      34
      970
    7. Oletko ollut *ittupää

Siinäpä se kysymys eli oletko ollut *ittupää hänelle? Miksi?
      Ikävä
      95
      765
    8. Kiantama oy

Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.
      Suomussalmi
      15
      698
    9. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      47
      665
    10. Haluaisin nähdä ja tavata sinut mies

Vielä tässä elämässä.
      Ikävä
      32
      664
    Aihe