Onko Jukka Kärnä pituushyppääjä?
Kuka on Jukka Kärnä?
13
1282
Vastaukset
- ;=))))
On on se oikein loikkija!Juu pituushyppääjä se on,eikös sitä sanota, että juttu, oli se sitten negatiivista tai positiivista, väliäkös sillä, pää asia että henkilöstä puhutaan buahhahaaaaaaaa,,,,,,,,,,,,,,,,ja niin ei pääse unholaan hah hahhahhaaaaaa
- jeheee39
uimahallin siivoja
- Emakko
PÖÖÖ......
- Tietoa on
Anttolaa ennen on käryä järvi. Niko Jukka johtuu siitä, että eräs Jukka. oli kova naisten mies ja sai sydämin naisen kanssa oltuaan järvessä
- Toinen mulkku-
Mulkku.
Kärnä on kiero paska
- rautakaksi
KÄRNÄ on kiero oikein isolla K.oolla
- Rautakaksi
rautakaksi kirjoitti:
KÄRNÄ on kiero oikein isolla K.oolla
Kärnä kaivoi itselleen syvän kuopan josta on vaikea nousta.
- kuulamörssäri
ei o pituushyppääjä vaan takinkääntäjä
- opesddd
Kymestä on valittu edustaja, joka ei osaa päättää. Eikö se ole aika kummallinen kuvio, kun on päättämään pyrkinyt ja päässyt?
- luikuriako
omaneduntavoittelija.kyllä nää poliitikot on ihmeelisiä ihmisiä äänestää pitäisi mutta jos ei heille suotuisaa ehdokasta ole niin (sitten mie en leiki siun kanssa).nyt suurella äänellä puhuu eläke-eduista joita jotkut yhtiön ansioituneet ovat saaneet,näitäkin päättämässä ollut mm.sdp.toki ylisuuret eläkkeet ovat väärin paitsi jos puolue-toveri saa ne.kyl nää poliitikot ovat perseestä:ainiin jos minä olisin ehdolla niin en lupaisi muuta kuin laittaa omat ja lähipiirin asiat kuntoon olisi niin helppoa pitää vaalilupaukset.eikä tulisi valehdeltua.
- Anonyymi
Ei osaa edes tervehtiä..
- Anonyymi
on se hyppii omalla nahkaseipäällä.eli 10cm hyppy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594