niin tuskinpa vaan se siihen yhteen jää. Olentojen tarkoitus on tuskin näyttäytyä vain yhdelle ja vain yhden kerran!
Toki ihminen haluaisi ja kovasti toivoo että ne olisivat mahdollisimman harvinaisia kun niin pelottaa?
Jos yksi ihminen on kohdannut humanoidin
4
82
Vastaukset
- LolLOLlol
Samaa voit aivan hyvin sanoa myös peikoista ja keijukaisista.
"Toki ihminen haluaisi ja kovasti toivoo että ne olisivat mahdollisimman harvinaisia kun niin pelottaa?"
Ennen pelättiin peikkojen suorittamia sieppauksia. Keijut taisivat olla ihmisten suhteen pääasiassa ihkun kivoja.- kenkku keiju
Keijut saattoi olla kenkkumaisiakin, ainakin niiden kelttiläis-brittiläisten satujen mukaan mitä on lukenut.
Nythän joku vois ajatella että nämä satujen keijut ja maahiset olikin humiksia, ja lohikäärmeet ufoja. - grgrgrgrg
kenkku keiju kirjoitti:
Keijut saattoi olla kenkkumaisiakin, ainakin niiden kelttiläis-brittiläisten satujen mukaan mitä on lukenut.
Nythän joku vois ajatella että nämä satujen keijut ja maahiset olikin humiksia, ja lohikäärmeet ufoja.Tai ottaen huomioon tähteinvälisen matkustamisen äärimmäisen vaikeuden ja väitettyihin kanavointi- /kontaktitapauksiin liittyneiden humisten käyttäytymisen irrationaalisuuden, voisi ajatella humisten olevan itse asiassa mielikuvituksen tuotetta modernisoituneessa muodossa tai sitten nykyisten humisten olevan itse asiassa keijuja, peikkoja tms!
Olen kahdesti nähnyt arthuruslaisen. Molemmilla kerroilla olin yksin.
siinä oli hämmästyksen sormio kummastuksen suussa. Sillä pieneen mieleeni ei ollut tullut moinen kohtaaminen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011571
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58991Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85902
- 61876
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10760Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t266756Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä339694Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74686Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58684