Elikkäs, mistä voisin ladata ilmaisen let's create! Pottery- pelin sony ericsson xperia active puhelimeeni? Olen ehtinyt kännykällä netistä mutta en ole saanut ladattua, ilmoittaa jotain epäluotettavuudesta, tai hyvätä sivustolta ei löydy juuri tätä peliä. Androidmarkettiin en uskalla mennä (vähän huonoja kokemuksia) ja sitten olen ladannut pelin tietokoneeseen, mutta en löydä sitä kännykästä.
Eli voisko joku etsiä mulle sivun josta löydän pelin ilmaiseksi, tai kertoa selvällä suomella, miten lataan sen tietokoneelta kännykkään?
Kiitos etukäteen.
Xperia active ja Peliä koskeva ongelma
3
191
Vastaukset
- Pöööörb
Heh.. ne pelit pitää ladata sieltä androidmarketista kännykkään ja se asentaa ne heti perään.
Näin ne toimii!
se on ihan turvallinen paikka, tarvit vain gmail tunnukset. - Waretuksen alkeet...
btjunkie.org
Tarvit myös torrent ohjelma.. esim bitlort
jolla lataat sen
Winrar ohjelman jolla purat pakatun rar tiedoston.
tai vaihtoehtoisesti käyttää linuxia jossa noi on valmiina.
joutu kopioimaan puretun paketin siällön muistikortille ja asentaan sieltä.. - saviruukkunörddi
Ehkä laillisemmin menee android marketilla... - en lataa kummallakaan keinolla,
mutta vielä kysyn, miten saan purettua tiedoston ja asennettua sen kännykkään?
Löysin sivun, mutta tulee kokoaja vaan, että lataus epäonnistu.
Latasin pelin tietokoneella, mutten saa asennettua istä kännykkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023