Moi, kiinnostaisi ostaa käytetty Passat 1.6 TDI. Järkiauto pienellä kulutuksella, ja hintapyynnöt huomattavasti alhaisempia kuin 2.0 TDI koneella.
MItenkä 1.6 TDI koneen käytännön suorituskyky? Tiedän että kovin kummoinen menijä tuo ei ole mutta onko se ihan siedettävä vai meinaako palaa pinna kun auto ei kulje? Vääntöä siinä on periaatteessa kivasti eli ns. normiajossa kai pitäisi olla ok.
Koeajolla tarkoitus käydä viikonloppuna.
Passat 1.6 TDI kokemuksia?
Jasonddkskd
2
976
Vastaukset 2
- 16tdi
Ihan riittävän suorituskykyinen. Seon korvienvälistä kiinni jos tarviaa enemmän.
- osssss
Autotohtorin tarkastukseen että löytyy piilevät ruosteviat ja katso että on webasto kellolla.Autolehtien mukaan kylmyys on vaivana myös uudemmissa tdi autoissa.Joskin lämpimämpi kuin TSI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459