Miten pahan perimä loppuu?

kertokaa!

Luin Ilkka Remeksen kirjaa Pahan perimä, mieheni suuttui minulle jostain ja poltti kirjani, jolla oli tavattomasti tunnearvoa! Haluaisin kuulla lyhyesti miten kirja loppui siitä asti, kun Eriks sai kuulla isänsä kuolleen.

Vähän voi kuulostaa hölmöltä tämä keskustelu, mutta se vaivaa minua. Vaikka eihän tässä nyt elämästä ja kuolemasta ole kyse.

Kiitos jos joku viitsi :)

7

1162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Megalukija

Poltti kirjasi? Onko tuossa nyt mitään järkeä,mikä miestäsi oikein vaivaa? En ole lukenut Pahan perimää,enkä muitakaan Remeksen kirjoja.Eivät iske minuun.Ehkä joku mukava ihminen kertoo sinulle,miten kirja päättyy :)

• taotao.

En ole lukenut. Mene kirjastoon ja lainaa se. Ei ole kiva, että täällä paljastetaan juonta, jos joku haluiaisi ihan itse kirjan lukea. Ei ole Remes minunkaan lukulistalla. Yhtä kirjaa yritin lukea mutta jätin kesken.

• Kirja hyllyssä

En ole kauhean montaa Remestä lukenut, mutta Pahan perimän olen ja se on itse asiassa pokkarina yhdessä kirjahyllyistäni ja voisin muutaman minuutin duunilla virkistää muistiani sen verran että voisi kertoa loppuratkaisun.

En kuitenkaan missään nimessä ja millään tavalla halua olla tukemassa miehesi mielisairasta käytöstä. Tuollainen tyyppi pitäisi laittaa pehmeään koppiin rauhoittumaan. Ties mitä keksii kun seuraavan kerran "suuttuu".

Toivottavasti kyseessä on sentään nyt jo ex-ukko.

• ap

Kiitos, olisi kovin ystävällistä jos viitsisit kertoa :)

• Gmgmgm

Jos nyt ei kuitenkaan tehdä juonipaljastuksia tällä palstalla ja ap. mene kirjastoon ja lue itse se ratkaisu. Tämä on ihan ufokeskustelu.

• Suosittelija

PALJASTUS! Jos aiotte lukea pahan perimän, älkää lukeko tätä.

Kun Erikille paljastuu isänsä menneisyys.Sen myötä hänelle paljastuu myöhemmin myös äitinsä samankaltainen menneisyys.Erik kauhistuu ja suuttuu, kun saa tietää tästä.Hänen vanhempansa ovat olleet kumpikin samantapaisissa ammateissa natsi Saksassa.Äiti oli rodunjalostuksen parissa ja isä kehitteli Hitlerille atomipommia.
      Mitä enemmän Erik pääsee jyvälle asiasta, molemmat vanhemmat lopulta menehtyy näiden tapahtumien selvitessä.Ensin isä ja sitten myös lopussa äitikin. Toisaalta käsitän Erikin jotenkin antavan anteeksi vanhemmilleen heidän kuoltuaan.Etenkin kun hänen äitinsä tekee uroteon kirjan lopussa, jonka yhteydessä menehtyy.Lopussa Erik päätyy ajattelemaan.Et voi valita vanhempiasi, et voi muuttaa perimääsi, mutta voit vain taistella pahaa vastaan.muttaPahan perimä yksi parhaita Remeksen kirjoista.
      Kuten myös 6/12 joka kertoo suomessa sotarikoksista tuomiotaan istuvasta serbieverstistä, jonka poika tulee ruotsista ja suunnittelee vapauttavansa isänsä.Tästä alkaa melko jännittävä seikkailu.Juttuun liittyy myös hurjalla tavalla suomen itsenäisyyspäivän linnanjuhlat.

• alvari.raappavaara

Tästähän ei puutu enää kuin legendaarinen Kaunis Catherine. Ne tietää jotka on seurannut palstaa muutaman vuoden. Sitäpaitsi, jos kirjastolainaaminen ei kiinnosta niin ainakin Helsingin kirpputorit pursuaa remeksiä, joten ei ukon, vaikka ex, pyromaanisista oireista isoa taloudellista vahinkoa tullu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2119
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1557
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1339
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      239
      1224
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1180
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1051
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      253
      1016
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      926
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      901
    Aihe