teräsleijonaa muutamien sivujen jälkeen tunnelma on että pitäisikö hälyttää armeija poliisi palokunta vai pappi suorittamaan minulle viimeinen voitelu vai menekö sängyn alle piiloon
miten kirja voi olla noin jännittävä ja mukaansa tempaava ?
tämä on niitä kirjoja jotka on luettava lopppuun yhtämittaa vaikka asuintaloni syttyisi tuleen
aloitin lukemaan
4
115
Vastaukset
- susa``
Hyvä jos Ilkka Remes on onnistunut tälläkertaa. Täyryy tsekata muita mielipiteitä.
- jos on tarvetta
nitroihin niin ota niitä saataville sillä lopussa tunnelma tiivistyy kihelmöiväksi, kirjan lukemistasi et enää pysty lopettamaan vaan odotat tuleeko vähintään jo maailmanloppu ?
- 12+8
Onko lopussa taas sellainen kääntymyksen tehnyt rosvopuolen immeinen joka estää katastrofin itsensä uhraten.
- voi niinkin sanoa
mutta kirjan lopussa sinulla on jo tukka pystyssä
tämä on toinen remeksen kirja jonka olen lukenut, ensimmäinen oliko se karjalan lunnaat muistelen niin ja se oli myös hyvä mutta tämä oli parempi
täytyypä hankkia remeksen muitakin kirjoja jokainen olisi varmaan hyvä jopa elokuvaksi saakka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279