ihana katja...2

tyttönen

-Mites mä voin kiittää sua? katja kysyi multa. Mä menin hetkeksi ymmälleni, koska en osannut kuvitellakaan tätä kaikkea todeksi. Ennen kuin ehdin vastata katjalle, katja oli jo kaatanut minut sängylle selälleni. Katja silitti vatsaani sormillaan ja kosketti välillä hellästi rintojani. tunsin väristyksiä alavatsassani ja pilluni huusi lisää tyydytystä. Katja kävi nelinkontin päälleni ja suuteli minua intohimoisesti. siitä aktja valui alaspäin, koko ajan nuollen minua. ensin hän nuoli toista nänniäni ja hieroi toisella kädellään toista rintaani. olin jo ihan haltioissani. -Nuole mua,Katja, minä voihkaisin, mutta katja pyöritti päätään ja jatkoi matkaansa hitaasti alas. hän suuteli ja lipoi vatsaani ja pysähtyi navan alle. hän suuteli napaani ja ihan kuin kiusaten hipaisi ala päätäni. katja meni alemmas ja lipaisi klittaani. minä värähdin ja kun katja huomasi tämän hän lipaisi uudestaan ja uudestaan. pilluni sykki himoani ja katja nopeutti tahtia. viimein katja otti sormensa mukaan leikkiin ja kaksi sormea upposi sisääni hyvin liukastettuna. huulet puristuivat klittani ympärille ja sormet liikkuivat sisälläni. yhtäkkiä katja lopetti. - oota vähän, mä tuun kohta takasin, katja sanoi ja katosi huoneesta. olin jo aivan paineissa ja tuntui ikuisuudelta odottaa katjan palaamista. katja palasi kädet selkänsä takana. ja kun katja tuli lähemmäs näin kirkkaan punaisen kaksipäisen dildon... katja asettui päälleni ja laittoi tekomunan väliimme. katja aloitti hitaat työnnöt ja joka työntö tuntui menevän pohjille asti. - Aah, katja, kovempaa...mmh... minä huohotin. katja teki työtä käskettyä ja kun katja työnsi vielä muutaman kerran saimme molemmat yhteisen orkun.... irrottauduimme toisistamme ja makasimme vierekkäin sängyllä. katja nousi ja sanoi -anna mä nuolen sut puhtaaks. katja nuoli kielellään mun pillua ja työnsi muutaman kerran kielensä sisääni katja imi mun klittaa ja mä sain uudestaan.. katja nukahti kainalooni... ihana katja...

6

11693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooo`o

lisää

• wozu
    • laueta..

..lukiessani tota. Mahtavaa.

• may

kovasti tyttöstä :) hieno novelli :) jatkathan samaan tahtiin!

• yhdyn

kommentoijiin ;-)

• ^^angel^^

tosi upee toi sun tarina!! kirjota viel lisää!!!;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      55
      2537
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1682
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1640
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1525
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1508
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      25
      1198
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      24
      1041
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1012
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1002
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      78
      954
    Aihe