ihana katja...2

tyttönen

-Mites mä voin kiittää sua? katja kysyi multa. Mä menin hetkeksi ymmälleni, koska en osannut kuvitellakaan tätä kaikkea todeksi. Ennen kuin ehdin vastata katjalle, katja oli jo kaatanut minut sängylle selälleni. Katja silitti vatsaani sormillaan ja kosketti välillä hellästi rintojani. tunsin väristyksiä alavatsassani ja pilluni huusi lisää tyydytystä. Katja kävi nelinkontin päälleni ja suuteli minua intohimoisesti. siitä aktja valui alaspäin, koko ajan nuollen minua. ensin hän nuoli toista nänniäni ja hieroi toisella kädellään toista rintaani. olin jo ihan haltioissani. -Nuole mua,Katja, minä voihkaisin, mutta katja pyöritti päätään ja jatkoi matkaansa hitaasti alas. hän suuteli ja lipoi vatsaani ja pysähtyi navan alle. hän suuteli napaani ja ihan kuin kiusaten hipaisi ala päätäni. katja meni alemmas ja lipaisi klittaani. minä värähdin ja kun katja huomasi tämän hän lipaisi uudestaan ja uudestaan. pilluni sykki himoani ja katja nopeutti tahtia. viimein katja otti sormensa mukaan leikkiin ja kaksi sormea upposi sisääni hyvin liukastettuna. huulet puristuivat klittani ympärille ja sormet liikkuivat sisälläni. yhtäkkiä katja lopetti. - oota vähän, mä tuun kohta takasin, katja sanoi ja katosi huoneesta. olin jo aivan paineissa ja tuntui ikuisuudelta odottaa katjan palaamista. katja palasi kädet selkänsä takana. ja kun katja tuli lähemmäs näin kirkkaan punaisen kaksipäisen dildon... katja asettui päälleni ja laittoi tekomunan väliimme. katja aloitti hitaat työnnöt ja joka työntö tuntui menevän pohjille asti. - Aah, katja, kovempaa...mmh... minä huohotin. katja teki työtä käskettyä ja kun katja työnsi vielä muutaman kerran saimme molemmat yhteisen orkun.... irrottauduimme toisistamme ja makasimme vierekkäin sängyllä. katja nousi ja sanoi -anna mä nuolen sut puhtaaks. katja nuoli kielellään mun pillua ja työnsi muutaman kerran kielensä sisääni katja imi mun klittaa ja mä sain uudestaan.. katja nukahti kainalooni... ihana katja...

6

11487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooo`o

lisää

• wozu
    • laueta..

..lukiessani tota. Mahtavaa.

• may

kovasti tyttöstä :) hieno novelli :) jatkathan samaan tahtiin!

• yhdyn

kommentoijiin ;-)

• ^^angel^^

tosi upee toi sun tarina!! kirjota viel lisää!!!;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      48
      8683
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      146
      5013
    3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      92
      4780
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      8
      3792
    5. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      81
      3398
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      48
      3303
    7. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      27
      2840
    8. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      33
      2662
    9. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      32
      2533
    10. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      88
      2513
    Aihe