ihana katja...2

tyttönen

-Mites mä voin kiittää sua? katja kysyi multa. Mä menin hetkeksi ymmälleni, koska en osannut kuvitellakaan tätä kaikkea todeksi. Ennen kuin ehdin vastata katjalle, katja oli jo kaatanut minut sängylle selälleni. Katja silitti vatsaani sormillaan ja kosketti välillä hellästi rintojani. tunsin väristyksiä alavatsassani ja pilluni huusi lisää tyydytystä. Katja kävi nelinkontin päälleni ja suuteli minua intohimoisesti. siitä aktja valui alaspäin, koko ajan nuollen minua. ensin hän nuoli toista nänniäni ja hieroi toisella kädellään toista rintaani. olin jo ihan haltioissani. -Nuole mua,Katja, minä voihkaisin, mutta katja pyöritti päätään ja jatkoi matkaansa hitaasti alas. hän suuteli ja lipoi vatsaani ja pysähtyi navan alle. hän suuteli napaani ja ihan kuin kiusaten hipaisi ala päätäni. katja meni alemmas ja lipaisi klittaani. minä värähdin ja kun katja huomasi tämän hän lipaisi uudestaan ja uudestaan. pilluni sykki himoani ja katja nopeutti tahtia. viimein katja otti sormensa mukaan leikkiin ja kaksi sormea upposi sisääni hyvin liukastettuna. huulet puristuivat klittani ympärille ja sormet liikkuivat sisälläni. yhtäkkiä katja lopetti. - oota vähän, mä tuun kohta takasin, katja sanoi ja katosi huoneesta. olin jo aivan paineissa ja tuntui ikuisuudelta odottaa katjan palaamista. katja palasi kädet selkänsä takana. ja kun katja tuli lähemmäs näin kirkkaan punaisen kaksipäisen dildon... katja asettui päälleni ja laittoi tekomunan väliimme. katja aloitti hitaat työnnöt ja joka työntö tuntui menevän pohjille asti. - Aah, katja, kovempaa...mmh... minä huohotin. katja teki työtä käskettyä ja kun katja työnsi vielä muutaman kerran saimme molemmat yhteisen orkun.... irrottauduimme toisistamme ja makasimme vierekkäin sängyllä. katja nousi ja sanoi -anna mä nuolen sut puhtaaks. katja nuoli kielellään mun pillua ja työnsi muutaman kerran kielensä sisääni katja imi mun klittaa ja mä sain uudestaan.. katja nukahti kainalooni... ihana katja...

6

11375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooo`o

      lisää

    • wozu
    • laueta..

      ..lukiessani tota. Mahtavaa.

    • may

      kovasti tyttöstä :) hieno novelli :) jatkathan samaan tahtiin!

    • yhdyn

      kommentoijiin ;-)

      • ^^angel^^

        tosi upee toi sun tarina!! kirjota viel lisää!!!;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3846
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3300
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      108
      3110
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2434
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1562
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      27
      1460
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1195
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1089
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1033
    Aihe