Lahti/Päijät-häme etsin ystävää

yksinäinennainen

Hei kaikki naiset! Etsin tuttavuuksia Lahdesta ja Lahden lähialuieilta.
Olen parikymppinen nainen Lahdesta, enkä tunne täältä juuri ketään, kaipaisin kipeästi uusia tuttavuuksia joista voisi tulla kaverita tai jopa ystäviä.

Minä pidän musiikista, elokuvista, lenkeilystä ja eläimistä.
Tulen kaikkien kanssa toimeen ja olen viihdyttävää seuraa. :)

47

2864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haloska T.

Oletko lesbo?

• T*U*

Oletko vasta muuttanut opiskelija,työn perässä jned. Ehkä arkielämässäsi on mahdollisuus uusiin tuttavuuksiin? Tiedän tunteen,kun ei ole ystiksiä,eikä oikein jaksa harrastaa ainakaan mitään eliittiä.

• yksinäinennainen

En, En ole lesbo.
      Olen miehen kanssa onnellisessa parisuhteessa, mutta kaipaisin naispuolisia ystäviä, jotka jäivät toiselle paikkakunnalle muuton takia ja sen takia olen paljon yksin. :( Olen kuullut että jotkut ovat löytäneet ystäviä tätä kautta, joten ajattelin kokeilla itsekin. Ja kaipaan asiallisia vastauksia, en mitään pilkkaa tai muuta tyhmää.

• Sama täällä.Työn perässä olen tänne muuttanut, eikä työkavereista oikein ole seuraksi vapaa-ajalla..

• yksinäinennainen

niimpä, en tiedä mistä saisi kavereita joiden kanssa viettää vapaa-aikaa. :(

• Vieraasta pöydästä

Olen asunut Lahdessa jo toistakymmentä vuotta, ja en ole tutustunut ja ystävystynyt kuin yhteen ainoaan ihmiseen, hänkin muualta, ja sellaisella kokemuksen äänellä siis kirjoittelen.

Ihmisiä (mahdollisia ystäviä) löytää kai parhaiten sieltä missä ihmisiä on ja liikkuu. Siis kotinurkkauksen ulkopuolelta. Työ, opiskelu, vapaaehtoistyö, kerhot, seurat, järjestöt, kansanopisto. Noin alkuun.

Mutta valmistaudu kohtaamaan kansan syvät rivit. Todella syvät. Hämäläiset ovat tosiaan hiukan poikkeavia, mutta kyllä kai heistäkin ystäviä saa. Paljon on kiinni myös itsestäsi.

Parhaimmat ystävyyssuhteet luodaan kuitenkin lapsena, ja vanhana mummonakin parhaat ystäväsi ovat todennäköisesti lapsuudenystäväsi.

• PiippuKkkk

Mullakaan ei ole paljoa kavereita Lahdessa, oon asunu täällä kohta 7 vuotta ja kaikki kaverit on muuttanut pois. Sit on vaan miehen kaverit joitten kans vietän vapaa-aikaa ja jotain naamatuttuja. Tai sitte entisiä koulukavereita jotka on alkanu ärsyttää jostain syystä. Olen 21 vuotias nainen keskustasta. Harrastan lenkkeilyä, kuntosalia, skeittausta, pyöräilyä ja snoukkausta. Pidän myös musiikista ja olenkin opetellut jo vähän pianon soittoa. Omistan kaksi kissaa ja koiran( eivät kyllä asu mun kans ku asunnossa ei saa olla eläimiä.

• Syndrooma Lahti

Kävin Launeen koirapuistossa. Siellä oli kaksi nuorta naista neljän koiransa kanssa. Ehkäpä koirapuistoista löytyy nuoria naisia, jotka haluavat seuraa.

• yksinäinennainen

Sullahan on paljon harrastuksia PiippuKkk. Luulis et niiden kautta sais kavereita.
      Mullakin on kissoja. =) Kuulostat todella mukavalta naiselta.:)
      voitas vaikka jutella joskus vaikka spostin tai jonkun muun välityksellä, jos haluat?

Vieraasta pöydästä, oon huomannut että täkäläiset on vähän vaikeesti lähestyttäviä ja täällä on tosi vaikee tutustuu ihmisiin lähemmin. mun kaikki ystävät jäi toiselle paikkakunnalla ja heillä kaikilla on jo lapsia tai muuttaneet vielä kauemmaksi, ja meidän ystävyydet on kuihtuneet.
      Olen samaa mieltä että lapsina solmitut ystävyyssuhteet kantavat läpi elämän jos vain niitä vain olisi...

• olekaa hiljaa

Lahdessa on sisäänpäin kääntyvää porukkaa.Tällä ei saa helposti ystäviä.Pohjosessa ihmiset puhuvat toisille täällä todella harvat.Kännissä porukka puhui vähän enemmän.Vieras paikkakuntalainen on ihmeessä kun hiljasta porukkaa tapaa.Eikö lahdessa voitais ottaa UUSI KÄYTÄNTÖ JOSSA PUHUTTAISI MUILLE.Tälläinen piristäisi monia ja toisi hyvän mielen.

• Lahti on syvältä

Lahti on aina ollutt sisäänlämpiävä kaupunki, jossa ei alkuperäisasukkaat eivät ole katsoneet maailmaa ympärilleen.

Itse asuin siellä opiskeluajat, mutta yhtään todelistaystävää en saanut. Toisin kuin nykyisessä kotikaupngissani Länsirannikolla.

Lahti on muinaisjäänne -1960-70 luvulta, jolloin muutajille vielä oli töitä.
      Heidän jälkeläisensä ovat jääneet erinomaisuuden kuplan sisään, eivätkä näe maailmaa ulkopuolellaan.

Sinänsä hieno kaupunki luontonsa puolesta. Mutta henkisen tyhjyyden ja huumerikollisuuden takia en sinne koskaan tule palaamaan.
      Ahdasmielinen ja sairas tuppukylä, sorry nyt vaan.

Tyttö, joka muutti Rovaniemeltä Lahteen opiskelujen perässä ja työllistyi Naantaliin. Perspektiiviä löytyy.

• Ystavia

Haluisin kans tutustua uusiin naispuolisiin ihmisiin Lahdessa (joka näyttää erittäin vaikealta..), kun omat ovat tehneet lapsia tai asuvat muualla. Laittakaa viestiä tänne miten otetaan kontaktia jos innostutte! Oon 33v sinkku nainen, nuorekas ja näytän nuoremmalta.

• Syndrooma Lahti

Olisiko tolla Facebookin Lahti-ryhmässä ihmisiä? Harrastatko mitään kulttuuria tai urheilua?

• Sissi

Täällä olisi kanssa kolmekymppinen sinkku, joka olisi vailla uusia ystäviä. Sama ongelma että ystävät on muuttaneet pois tai pariutuneet ja hankkineet lapsia. En myöskään ole "alkuperäisasukas". Olisi mahtavaa käydä lenkillä jonkun kanssa (muun kuin koirieni), satamassa terassilla, vaikka pelaamassa launeella minigolfia tms.

• Ystavia

Kirjoitin tossa yllä ja laittakaa mulle meiliä [email protected] niin tutustutaan ja nähdään! =) Sitten feikeille ei kiiiitos...

• Poislahesta

Ei enää ikinä Lahteen!! Siellä ihmiset ovat todellakin sisäänpäin kääntyvää porukkaa.

• ilopillerinea

Mulla on sama juttu :))) ihanaa kun joku on samassa pisteessä täällä ! muutin 3 viikkoa sitten avomiehen kanssa tänne ja täällä ei ole ketään tuttuja

mulla on pieni koiranpentu ja kaipaisin lenkkiseuraa ja juttu seuraa ja hauskanpitoonkin ja kaikkeen mihin ystävää tarvitaan :))

ilmoittele itestäs jooko pian :)) olen 20 vuotias :)

[email protected]

• Norppa

Terve, Joko löysit kaverin? Itse muutin juuri tänne Lahteen uuden työni perässä ja täällä päin ei ole ystäviä, paitsi poikaystäväni puolelta joten olisi mukava jos löytyisi kavereita.Olen 22-vuotias. Olen miettinyt uutta harrastusta mutta niistäkään ei ole oikein täältä päin tietoa että mitä on tarjolla:)

• yksinäinennainen
        Norppa kirjoitti:

Terve, Joko löysit kaverin? Itse muutin juuri tänne Lahteen uuden työni perässä ja täällä päin ei ole ystäviä, paitsi poikaystäväni puolelta joten olisi mukava jos löytyisi kavereita.Olen 22-vuotias. Olen miettinyt uutta harrastusta mutta niistäkään ei ole oikein täältä päin tietoa että mitä on tarjolla:)

mä en oo vielä löytänyt, vaikka tarkotit viestisi varmaan ilopillerinealle...
        Voit laittaa mulle spostia jos tahdot, löytyy täältä jostain. :):)
        Mukavaa kesää!:)

• shutthef--up

kerran täällä vastasin tällaseen ilmotukseen, alotettii kirjeenvaihto, sittemmin ystävystyttiin ja alettii liikkua porukassa, sitä kesti 2v, sit se muija meni ja pani kännissä mun miestä...meil on lapsiaki mut ero tuli ja lapset kärsi... hienoja kokemuksia nämä =(

• shutthef--up

ja sillä ämmällä oli omaki mies...... *huoh*

• ////////////////////

Oliko miehesikin alentuneen syyntakellinen?

• epsuu

Heipsan! Täältäkin löytyy hiljattain Lahteen muuttanut nuori nainen. Onko teillä mitään liikunnallisia harrastusideoita? :D Tosiaan ainakaan vielä, ei noita kavereita ole tullut täältä löydettyä.

• yksinäinen nainen

HEI TE kaikki naiset voitaisko nähdä urheilukeskuksesa maanantaina ison hyppyrin juurella klo.17.00.Sinne voisi tulla kaikki ketkä uutta ystävää tarvis.NÄHDÄÄN!

• Syndrooma Lahti

No yksi tapa liikkua terveellisesti on mennä Lahden maauimalaan suurmäen maahantuloalueelle, jossa on 50 metrin allas. Tosin sää ei ole vielä oikein suotuisa uimiselle, mutta kuntosalitkin siellä ovat.

• yksinäinennainen

Hei!
      Mulle ei ei käy tuolloin. =/

Musta ois eka kiva tutustuu teihin vaikka spostin kautta.:)

• Syndrooma Lahti

Maauimala on mahdottoman helppo tapa tutustua. Minusta kannattaisi nyt ensiksi hieman lukea vaikka psykologiaa ja pohtia, miten tutustuminen toimii. Tehokkainta tutustumista on tapaaminen.

Jotenkin olen sitä mieltä, että Lahden työväenopisto tai kansalaisopisto Wellamo voisivat järjestää tutustumistieteiden approbatur-kurssin, kun tuo tutustuminenkin tuntuu olevan niin monelle haasteellista.

• epsuu

heippaa, minäkään en välttämättä ehdi viideltä tuonne!

• kavereita?

Moi kaikille! Muutin juuri Lahteen ja en myöskään tunne täällä juuri ketään, joten olen kovasti kavereita vailla. Olen 27v. nainen, kiinnostunut monista eri asioista ja tykkaan harrastaa kaikenlaista.
      Laittakaa kaikki rohkeasti sähköpostia tulemaan, olisi todella kiva kuulla teistä ja tutustua enemmän. :)

[email protected]

• :)))))

Täällä myös pian Lahteen takaisin muuttava 20v nainen kaipailis uusia tuttavuuksia. Postia voi laittaa osoitteeseen [email protected] :D

• ww

Täällä vaikea saada kunnon ystävää.

• Anonyymi

Häme on hämettä. Nauti silti kauniista luonnosta! Älä tuhlaa elämääsi!

• amma

Kuinka niin?

• TW

Mä tarviisin myös kavereita, olen pienen lapsen kanssa kotona oleva 42v nainen. Mies on kotona viihtyvää sorttia, niin siitä ei juuri ole seuraa. Ikävä kyllä olen paljasjalkainen lahtelainen ja noista haukuista päätellen en kelpaa useimpien teidän kaveriksi. Tosin en haluakaan seuraa ihmisistä, joilla on tuollainen asenne. Eli etsin minäkin muualta.

• Riina.Lii

Heippa! Eksyin juuri tälle palstalle ja hymyilytti nuo lahtelaisuuskommentit (itsekin syntyperäinen sellainen). Vieläkö sinulla on ystävä etsinnässä, ilmoituksesta on kuitenkin jo kauan aikaa?

• yksinäinennainen
        Riina.Lii kirjoitti:

Heippa! Eksyin juuri tälle palstalle ja hymyilytti nuo lahtelaisuuskommentit (itsekin syntyperäinen sellainen). Vieläkö sinulla on ystävä etsinnässä, ilmoituksesta on kuitenkin jo kauan aikaa?

Vielä etsin ystäviä. :)

• Riina.Lii
        yksinäinennainen kirjoitti:

Vielä etsin ystäviä. :)

No siinä tapauksessa laitahan viestiä tännepäin :)

• ..............

Onko tätä kautta löytynyt ihmisiä?

• Herra -83-

Minä voin alkaa ystäväksi.

• mölkfdläö

Kertokaa joo ihmeessä kokemuksia, että ootteko netin kautta näin kavereita löytäneet? itekki uus täällä ja uudet tuttavuudet ois aina tervetulleita

• :)))))

Eipä mulle oo ainakaa kukaa vastannu D: Kirjotin tähän ketjuun aiemmin nimimerkillä :))))) joskus viime vuoden heinäkuussa :D

• martti pertti

Netin kautta voi löytää vaikka mitä.Tääl on kaikki niin totta.

• lisääystäviä

Täällähän on paljon yksinäisiä ihmisiä ja palautteen perusteella kukaan ei halua tutustua kehenkään. Itse olen täältä kotosin ja muualla asunut jonkun aikaa. Vuosi sitten muutin takaisin tänne ja vanhoja ystäviä toki on, mutta ei niistä kukaan oikeastaan kerkeä koskaan näkemään. uudet ystävät olisivat ihan tervetulleita. Minulla on lapsia ja olen yli 30, mutta en ole mikään ikärasisti, tulen toimeen monen ikäisten kanssa. Jos joku haluaa, ni viestiä saa laittaa: [email protected]

• Riina.Lii

Nykyään tuntuu monilla toisaalta olevan kovin kiire ja toisaalta vähän innottomuuttakin lähteä avoimin mielin uusiin ihmisiin tutustumaan. Ja on totta, että netissä voi tulla vastaan myös vaikka mitä :/
      Itse olen jo päälle 40, työssäkäyvä, perheellinen, eskari-ikäisen äiti ja koirallinen:) Tunnustan kyllä, että viime vuodet ovat vierähtäneet monissa kiireissä, kuten monilla muillakin, ja kaveriverkosto kiireiden myötä pienentynyt. Kuitenkin aina välillä kaipaisi uutta seuraa esim. tapahtumiin (harvoin mieheni kanssa pääsemme yhtäaikaa), lapsen kanssa touhuamiseen ja muuhun vapaa-aikaan. Laitahan viestiä jos olet samoilla ajatuksilla :)

• Syndrooma Lahti

Hyvää äitienpäivää!

Onko tästä ketjusta syntynyt hyviä tuttavuuksia tai ystävyyksiä? Ehkä kannattaisi katsoa joku kesätapahtuma, jollainen oli eilen esimerkiksi kylämarkkinat, joilla voisi matalalla kynnyksellä tavata muita.

Miten on onnistanut Lahteen muuttaneita?

• GerhardTonnikala

Päijät-häme on vähän sellainen alue että sinne ei ulkopuolisia kaivata.

• Saatana69

Muuta Helsinkiin ämmä äläkä tule takaisin.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7748
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3722
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1160
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      973
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe