Onko kenelläkään kokemusta homeopaattisesta valmisteesta nimeltä Dr. Reckeweg (tipat)? Onko auttanut unettomuuteen tai hermostuneisuuteen?
Pelkkä valeriaana ei minulle auttanut, joten luontaistuotekaupan myyjä suositteli ko. valmistetta. Siis kokemuksia?
apua unettomuuteen!
1
1121
Vastaukset
- Tellurium
Kyseessä on yhdistelmävalmiste, jossa taitaa olla kymmenkunta eri homeopaattista valmistetta. Homeopatian perusperiaate on, että samanlainen parantaa samanlaisen. Eli pyritään valitsemaan lääke, joka on mahdollisimman lähellä potilaan oireita ja tämän kokonaisuutta. Itse koen, että usein noissa "kompleksilääkkeissä" yritetään mennä sieltä, mistä aita on matalin. Vähän sama, kuin lääkäri antaisi potilaalle kymmentä eri lääkettä unettomuuteen ja toivoen, että joku niistä auttaisi. Näitä kompleksilääkkeitä ei ole testattu ja ainakaan jatkuvaan pidempään käyttöön en niitä suosittele (mikäli lääke ei vastaa potilasta ja tämän oireita on aika iso riski, että se alkaa tuottamaan pikkuhiljaa erialaisia oireite).
Ennemmin kuin noita tippoja, suosittelen sinua kääntymään hyvän klassisen homeopaatin puoleen. Unettomuuteen ja hermostuneisuuteen löytyy kyllä monille homeopatiasta apua, mutta ainakin itse lähtisin hoitamaan noita juttuja vähän kokonaisvaltaisemmin ja perusteellisemmin eli ei pelkästään parin oireen perusteella. Pelkkä oireiden hoitaminen pois saattaa johtaa siihen, että itse ongelman ydin jää hoitamatta, jolloin vanhat oireet ennenpitkää palaavat tai korvautuvat uusilla oireilla.
Toivon, että löydät apua ongelmiisi!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811248
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47654Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t235569Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55569Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305566- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7520