Ensimmäinen kerta

2+18

Kertokaas omia tarinoita poikuuden menettämisestä tai ensimmäisestä kerrasta miehen kaa. Siis ihan tosijuttuja, ei mitään fantasianovelleja. Minkä ikäinen olit, missä tapasit seksikumppanisi ja minkä ikäinen hän oli?

70

48699

    Vastaukset

    • foks

      minun unelma

    • aikaa on

      18v, ja vanhempi mies (tosi mies) eteni rauhallisesti ja opetti hommat - hyvät muistot.. .;)

      • freegay

        aina voi kertoa tarinoita, todellisuus saatta olla taruja ihmeellisempi, ainakin useimmilla, epäilen niin, ettei niitä näille sivuille voi kirjoitella


    • tositarinat tosina.

      miksei?

    • .....

      Olin ehkä 13... hän pari vuotta nuorempi. Hän oli yks parhaista kavereistani, ja olimme juuri kävelemässä jossain autioituneilla vanhoilla taloilla, joilla ei koskaan kukaan käynyt. Samana päivänä oltiin oltu uimahalissa, ja olin huomannu kun sillä seiso ja se vilkuili koko ajan mua. Käskin sitä laittaa silmät kiinni ja liu-utin käteni sen pakaroita pitkin puristellen... säpsähti vähän, mutta ei vastustellut. Sen jälkeen sanoin sille että tulee perässä johonkin vajaan, ja silloin se ensimmäinen kokemus tapahtui, se ei ollut mitään "poikuuden" menettämistä, vaan sellasta kovemman asteen hiplailua.

    • dfbg

      18 olin, toinen oli 22. Hänen kämpillään juttu eteni vaan sänkypuolelle, ja sen jälkeen saunomiseksi. =)

    • 1990_

      Taisin ite olla 14 ja tuo mies 22 äärimmäisen hätäinen ja huono kokemus

    • ex-homo

      Olin ite jotain 16 vuotias ja kaveri oli 25. Sattui aivan helvetisti, eikä ihme. Sulkijalihas repeytyi tuossa touhussa eikä vieläkään (4 vuotta myöhemmin) ole kunnossa. Kaduttaa.

    • qwertyuiipad

      kännissä vanhemman miehen kanssa, jälkeenpäin kadutti että piti niin pakolla menettää se poikuus. tyyppikin oli aika ikävä persoona

    • No itsellä tapahtui ehkä liian nuorena, olin 15 ja melko epävarma ja säikähtynytkin omasta seksuaalisuudestani. Hesan linja-autoasemalla (nyk. Narinkkatori) tuli koulusta palattuani iso noin nelikymppinen mies kyselemään minulta, haluaisinko röökkiä. Sitten kävelytti minua Töölöön Cafe Maroccoon Museokadulle ja halusi tarjota kahvia ja jutella. Olin hoikka ja pitkähiuksinen poika ja varmaan söpön näköinen miehen mielestä, sillä sitten hän rupesi houkuttelemaan minua muka mummonsa luokse erääseen porraskäytävään, jossa tarjolla olisi kuulemma lisää röökkiä ja huikkiakin.

      Jouduin rapussa paniikkiin ja ryntäsin ulos hissistä parahiksi tulleiden asukkaiden vanavedessä ja olin jonkun aikaa aivan shokissa. Tajusin, että mies oli homo ja halusi vietellä minut. Tämä tapaus sai minussa kummalliset vietit heräämään ja aloin pukea ylleni salassa äitini sukkahousuja ja muita hepeneitä ja huomasin nauttivani tyttömäisyydestäni suunnattomastija sain orgasmeja.

      Varsinainen ensikokemukseni tapahtui sitten asemalla, jossa kuljeskelin pari kaljaa juoneena (viisitoistavuotiaiden koululaisten paha tapa tuolloinkin) ja bongasin erään pienikokoisen hintelän noin kolmekymppisen kaverin seisoskelemassa pylvään vierellä. Minussa heräsi halu koetella kaveria ja minulla oli naisten sukkahousut ja pikkurintsikat vaatteideni alla ja olin tosi kiihottuneessa tilassa. Kysäisin mieheltä suoraan, oletko homo, ja takellellen kaveri vastasi ettö kyllähän hän sellainen oli. Sitten kerjäsin miestä piffaamaan minut yöksi Pilvilinnaan ja selitin ettei minulla ollut muuta paikkaa minne mennä.

      Huoneessa sitten riisuin housut ja paidan ja ihmettelin samalla omaa määrätietoisuuttani. Olin varma että viehätin suuresti kaveria sukkahousuissani ja rintsikoissani, vaikkei ihan niin tainnut ollakaan, mutta minä olin vauhdissa ja aloin suudella miestä suulle. Hän ei pitänyt siitä ja halusi runkata yhdessä. Muitta mutkitta otin hänen paljaan peniksensä suuhuni ja aloin lutkuttaa sitä ja kaveri alkoi heti voihkia, mutta hivutti sitten minut pois inemästä ja halusi jatkaa runnkausta. Minulla ei seisonut enää ja homma jäi siihen. Nukuimne yhdessä ja aamulla kaikki viehätys oli tiessään.

      Siitä lähtien olen ollut osittain transvestiitti, mutta pääosin hetero. Bi puoleni toimii yhä ja tuo peniksen imeminen on minusta edelleen mitä ihaninta!

    • Roope28ww

      Laivalla, hytissä vuosi sitten. Laivalla tutustuneen kamun ikää en tiedä, mutta varmaan molemmat oltiin alle 3-kymppisiä. Kännissä oltiin ja juttua maan ja taivaan väliltä riitti. j Hauskaa oli, otenkin se meni vaan siihen, Kaveri halusi kokeilla mun hauksia ja sitten rintalihaksia...ja alkoi hinkata itteesä mun pakaroihin ja pussasi niskaan ...jne. Koskettelua, hyväilyä ja suihin ottoa...Ei kuitenkaan mitään perspanoja.

    • pori42vm

      on hienoja tarinoit

    • pori42vm

      niin ku itse olin se 15v niin se imuttelu kesti tosi vähän aikaa,meinasin tulla aika äkkiä en kehdannut laueta

    • jallussss

      Voi vittu mitä juttuja onko todella noi tositarinoita

    • Jeppuboy

      Juhannuksena bodattu salikolli sai ja annoin kesäkumikampanjassa.

    • 63Pekka

      Mun eka kerta oli joskus 1980 kevät talvella.....laitoin Kalle lehteen ilmoituksen.Kokematon haluaan miestä ekan kerran.
      sain useita vastauksia (kirjeellä)
      Yhdelle vastasin n25-30v mies. kutsui minut kylään luokseen ensiviikolla.
      Seuraavalla viikolla menin kaverin oven taa ja meinasin poistua.....soitin ovikelloa kaveri avasi oven ja pyysi sisään...
      Antoi hellän ja rauhallisen ekan kerran......imut runkut ja nai hellästi...
      olin17v

    • Per-kel

      Oliskohan Rotterdamissa -71 mustan muijan kaa, sen kaveri nussi mun rahat ja siihen se paaksaaminen loppus :( Jokaisen on maksettava oppirahat :)

    • Halukas37

      Eka kerta oli serkun kanssa saunassa 14-15 vuotiaana. Juteltiin tytöistä ja haaveiltiin seksistä, molemmilla alkoi seisomaan. Minä tein aloitteen kysymällä että kokeillaanko mille tuntuu kun toinen imee. Otin itse ensin suihin vähän aikaa ja ennen kuin serkulla tuli niin vaihdettiin. Itsellä tuli aika varoittamatta hänelle suuhun lastit kun tuntui niin hyvälle. Sillä kertaa alkoi molemmilla vähän nolottaa ja homma jäi siihen. Tulevina vuosina tehtiin samaa aina kun oltiin saunassa. Minä otin aina ensin loppuun asti häneltä suihin, usein oltiin kylvyssä yhdessä sellaisessa vanhanmallisessa istuma-ammeessa. Sen jälkeen hän hoiteli mut. Aivan tosi kivat muistot on vieläkin noista kerroista. Myöhemmin olen ollut muidenkin miesten kans, yleensä vanhempien. Olen naimisissa joten salassa aina pitänyt miehiä tavata ja harmillisen harvoin. Peppuneitsyys meni reilu kolmekymppisenä vasta, annoin kivalle yli viisikymppiselle miehelle ensin suihinottoa ja sitten hän nosti mun jalat olkapäilleen ja pani. N. 15cm kalu, riittävästi liukkaria ja rauhallinen aloitus niin tuntui aivan älyttömän hyvältä. Haluttaa taas kun miettii noita juttuja. Erityisesti paljaan kalun imeminen ja lastin saaminen suuhun on aivan ihanaa.

    • Anonyymi

      laitoin syyskuussa seksitreffi sivustolle haun mies etsii miestä länsiuusimaa yhteyden ottoja tuli paljon suurin osa feikkejä mutta yksi 50v romani mies oli poikkeus hän jätti yhteys tietonsa ja pyysi ottamaan yhteyttä seksin merkeissä otin yhteyttä häneen ja sovimme tapaamisen pikku kahvilaa helsinkii siis tutustumis tapaaminen siinä sitten rupattelimme niitä sun näitä ja sovimme live tapaamisen hänen luokseen Helsingin ulkopuolelle niin koitti sovittu ajan kohta meni hänen luokseen painoin ovi kelloa ja hän tuli ja aukaisi oven ja toivotti minut terve tulleeksi hänen kotiinsa kello oli illalla 20.00 kun tulin hänen luokseen hänellä oli siisti asunto hyvin kalustettu ja sanoi että voit tarvittaessa yöpyä luonnani jos haluat otin tarjouksen vastaan ja siirryimme makuu huoneeseen hänen kanssa hän olisijannut pedin satini lakanoin eli tosi seksikkäästi aloitimme seksin siten että riisuiduimme ja menimme yhdessä suihkuun ja peseydyimme huolella en ole nauttinut niin hyvästä seksistä koskaan hän oli taitava ja romanttinen käyn säännöllisesti kerran viikossa hänen luonnaan ja nautin hänen mahtavasta kalusta. nimimerkki ei tiedä koskaan mitä seksitreffi sivut tarjoaa

    • Anonyymi

      Tutustuin häneen eräässä paikassa.Minä olin tietyn ikäinen ja hän myös.Se tapahtui siellä missä se tapahtui ja tuntui siltä miltä tuntui.

      • Anonyymi

        mut oliks vuosi 2015-2016 ja ei kantsano enempä…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut oliks vuosi 2015-2016 ja ei kantsano enempä…

        Se oli oikea vuosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli oikea vuosi.

        mut miks et vstaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut miks et vstaa

        Vastaa,mihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa,mihin?

        kato sun face


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kato sun face

        se ei pitäny must mut se oli homo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli oikea vuosi.

        mut jos kahville menee nii se luulee et tykkään stii mut se ei tykkää must mut ei ikin menty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut jos kahville menee nii se luulee et tykkään stii mut se ei tykkää must mut ei ikin menty

        mut yiretää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut yiretää

        mikset sä oo tääl


    • Anonyymi

      Olin22 . oltiin kyläsä ja rupes kopeloiman mua. riisui housut ja rupes imemään mun kalua. Tuntu hyvältä

    • Anonyymi

      Päivittäkää tänne uusia tarinoita. T, tekijä ;)

    • Anonyymi

      olin 16 vuotias ajellut täysin posliiniksi. Minulla pieni penis (11 cm ja ohut) ja hänellä jättimäinen 18 cm. Imin ekan kerranhäntä hänen autossaan ja toisella kerralla nussittiin hänen kotonaan. Sattui aluksi mutta jossain välissä rentouduin ja alkoi olla mukavaa. Tapasin hänet randomissa

    • Anonyymi

      Olin 18 ja tapailin erästä miestä, mua 3 vuotta vanhempi. Hän aloitti anustapilla ja lopulta kun oli tarpeeksi (näin ajatteli enkä itsekään tiennyt mikä on sopiva) lämmitellyt, niin työnsi munansa sisääni. Olin vissiin niin tuskainen ilme naamallani, että hän lopetti aika pian. Sattu ihan hirveesti. 😅
      Nykyään 22-vuotiaana olen lopulta todennut, ettei mua panna enää ikinä!

    • Anonyymi

      Lähinnä suihinotosta kokemusta. Eka kerta tapahtu netissä sovituilla treffeillä. Kaveri tuli hakemaan mut autolla ja ajettiin rauhalliseen paikkaan. Olin valmis myös pantavaksi. Aloitin imemään mutta kaveri laukses noin 20 sekunnissa suuhun. Panemaan hänestä ei enää ollut. Pliisuksi jäi tuo kokemus.

    • Anonyymi

      En ole koskaan ollut, mutta hirveet olis halut kokeilla. Nyt 60 v. ja oon jo pitkään himoinnut jotain hyvän näköistä kundia. Nuorin tytär seurustelee tytön kanssa ja hänen kanssaan ollaan paljon keskusteltu aiheesta.

    Ketjusta on poistettu 106 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe