Onko seiskalla vielä semmosta harjoittelua niinkuin ysillä että menee esim. Vaikka kouluun pariks päiväks? Ku mun tuttu jotaki sano että oli ollu yhen päivän apteekissa "töissä"...
Onko seiskalla?
20
1123
Vastaukset
- lukiolainen ekalla...
Kyllä on. Seiskalla työ elämään tutustuminen kestää vain yhden päivän. mutta ysillä se on jo viikko. Se ei ole mikään maailman loppu se. Hankkiudu ajoissa mukavaan paikkaan ettei tarvitte siivota koulua niinkuin minä jouduin.
- fabrick
yhdyssanat ^
- Hakkarainen
Meillä ei ollut seiskalla mitään. Kasilla oli kahden päivän ja ysillä kahden viikon työelämään tutustuminen.
- jiojjoj
Meillä oli seiskalla 3pv, kasilla 1 viikko ja ysillä 10pv.. Vissiin vaihtelee paikkakunnittain.
- Lapland,madness
meillä seiskalla 2 pv ja ysillä 10 pv.
- jse69
mites helsingissä menee noi?
Joku vois sanoo :D- HelsinginHoodit
Helsinki: (ainakin mulla)
7lk: Taksvärkki (1pv)
8lk: Taksvärkki (1pv) TET (5pv eli viikko ilman viikonloppuja)
9lk: TET (5pv) - sf
HelsinginHoodit kirjoitti:
Helsinki: (ainakin mulla)
7lk: Taksvärkki (1pv)
8lk: Taksvärkki (1pv) TET (5pv eli viikko ilman viikonloppuja)
9lk: TET (5pv)Meillä ei seiskalla ollut lainkaan, kasilla oli kaksi päivää ja ysillä kaks viikkoo.
- 5486yhjnmrerkfjd
Meillä oli tänä vuonna ( oon ny seiskal ) silleen , et piti olla 1 h keittiössä lajittelemassa astioita ja kärrätä niitä sit ruokalaan . Sen jälkeen piti siivota vielä jonkin verran ruokalaa ja aulaa .
- Nomnom(:
meillä on nyt seiskalla kahden päivän tetti ens viikolla ja sit ysillä kahen viikon tetti (:
- chtdvjbhjfvyj
meillä 8 luokalla 2 viikon tetti ja 9 luokalla 1 viikon :P
- trolllo
Meil vaa ysil yhen viikon tet 1 päivän taksvärkki
Seiskal ja kasil ei mitää :p Se on koulukohtanen juttu. Muttä täällä päin menee näin:
7.lk: Taksvärkki (1pv)
8.lk: Taksvärkki (1pv) TET (1viikko)
9.lk: Taksvärkki (1pv) TET (1viikko)- TET ja taksvärkki
Meillä on näin:
7.lk -Taksvärkki(1pv) TET (1pv)
8.lk - Taksvärkki(1pv) TET (1viikko)
9.lk - Taksvärkki(1pv) TET (1viikko)
Oon nyt kasilla ja menossa hotelliin TETiin. Etsii vain mukavan paikan jossa viihtyy, niin varmasti viikko menee mukavasti. - asdfdghjkl
meil seiskal 1päivä, kasil viikko (5päivää) ja ysil kaks viikkoo (10päivää)
- keksi suomi(:
Meillä näin:
7lk: ei mitää.
8lk: 5päivää.
9lk: joka viikko 2 päivää kuukauden ajan tai 2 viikkoa !
- :)
Oon nyt vasta menossa kasille,mut 7lk meidän piti mennä ruokalaan tettiin,eli sielä tiskailtiin yms.
Ja mielestäni 8lk on viikon tet
Ja 9lk kahen viikon tet.(tet=työelämään tutustuminen) - asd1234
Oulussa:
7lk: Taksvärkki yksi päivä koulun keittiössä hommissa
8lk: Taksvärkki kolme päivää työharjoittelua
9lk: Taksvärkki viikko työharjoittelua - fieosfj
Espoossa: MUT muissa espoon kouluissa on ollu 7 ja 8 luokillakin jotain
7lk: ei mitää
8lk: ei mitäään...
9lk: TET 2 viikkoo ilman viikonloppuja - fdgredd
meillä oli seiskalla tet harjoittelu joka kesti 2 pvää ja kasilla ei mtn mutta ysillä 2 viikkoo :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077726
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085921- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582918
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046