Miksi ei hyväksy tilinumeroa?

pankkitiIi

Täytyisi täyttää yksi hakemus netissä, mutta lomake ei hyväksy tilinumeroa, vaikka sen kirjoittaa ohjeiden mukaisesti? Onko olemassa muita tapoja kirjoittaa, kuin yhteen pötköön?

Anna tilinumerosi IBAN-muodossa.
Suomalainen IBAN-tilinumero on 18 merkkiä pitkä ja alkaa maatunnuksella FI.

12

3458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dkUM[&oM

Kerta kaikkiaan loistava kysymys. Meille riittää pohtimista siinä mikä ja missä kyseinen lomake on.

• pankkitiIi

Ei siinä lomakkeen täytössä mitään muuta apua tarvita. Mitään ruutukohtia tilinumerolle ei ole, ainoastaan tyhjä valkoinen laatikko.

Minä kerron lomakkeen nimen sitten, kun se on onnistuneesti täytetty ja se onnistuminen nyt roikkuu tuosta tilinumerosta.

• Halivatsulivai

Nii-in. Eli jos kysyjä ei tuosta tajunnut niin copypastettaa ei saa vaan pitää naputella se IBAN käsin.

"Kun täytät hakemuksen verkossa, voit kirjoittaa IBAN-tilinumeron joko yhteen pötköön tai kuten tiliotteessa, jaoteltuna välilyönnein. Tilinumeroa ei kuitenkaan voi kopioida sähköisestä tiliotteesta suoraan hakemukseen, vaan se on naputeltava asiointipalvelussa erikseen."

Mutta tuskin oli tästä sivustosta kyse, olishan kysyjä lukenut ohjeet.

• pankkitiIi

Kiitos tästä. Opin nyt sen asian, että Aktia ja Säästöpankki ovat eri asia... minä olen pitänyt niitä samana pankkina.

• pankkitiIi
        Halivatsulivai kirjoitti:

Nii-in. Eli jos kysyjä ei tuosta tajunnut niin copypastettaa ei saa vaan pitää naputella se IBAN käsin.

"Kun täytät hakemuksen verkossa, voit kirjoittaa IBAN-tilinumeron joko yhteen pötköön tai kuten tiliotteessa, jaoteltuna välilyönnein. Tilinumeroa ei kuitenkaan voi kopioida sähköisestä tiliotteesta suoraan hakemukseen, vaan se on naputeltava asiointipalvelussa erikseen."

No, ei ollut tuosta sivustosta kysymys. Ai, ei saa kopioida... ongelma voi sitten ollakin siinä, koska minä sanoin että kopioi.
        Tämä on itse asiassa tyttären ongelma eikä minun. Katsotaan, jos näillä neuvoilla pääsisi eteenpäin...

• pankkitiIi

Nyt se lomake on täytetty onnistuneesti! Kiitos kaikille osanottajille, mutta onko minun nyt pakko kertoa, mikä se lomake on?

• pankkitiIi
        pankkitiIi kirjoitti:

Nyt se lomake on täytetty onnistuneesti! Kiitos kaikille osanottajille, mutta onko minun nyt pakko kertoa, mikä se lomake on?

Hyvä on. En halua osakseni huonoa karmaa. Se oli konkordia-liiton apuraha-anomus.

• 1v{>Y:",
        pankkitiIi kirjoitti:

Kiitos tästä. Opin nyt sen asian, että Aktia ja Säästöpankki ovat eri asia... minä olen pitänyt niitä samana pankkina.

Kun Vegelius ja Riikonen veivät SKOPin konkurssiin, jäljelle jäi joukko sellaisia pankkeja, jotka eivät olleet suostuneet ankarasta painostuksesta huolimatta fuusioon. Osa näistä säätiömuotoisista pankeista on sulautunut perustamalla yhteisiä osakeyhtiömuotoisia pankkeja. Aktia taitaa olla niistä ensimmäinen ja suurin.

Itsenäisiä säästöpankkeja on nykyään yli 30.

• &+b3"~yw

Onko Windowsissa valintapuskuria kuten Linuxissa? Se on kätevä tällaisessa tapauksessa.

Maalataan jostain teksti. Siirretään kohdistin oikeaan paikkaan ja naksautetaan rotan keskinapilla.

• Anonyymi

Tukilinja lehden tilaaja iban ei kelpaa Olen vuosia tilannut lehteä mistä nyt on kysymys

• Anonyymi

Rekisteröidy ensin raja-asemalla ja hanki kansalaisuus, varmista että tilisi on pankissa kunnossa ja vahvistettu eikä ole jäädytetty. Saatettu vaikka hyllyttää, ellet ole aikoihin päivittänyt henkilötietoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      49
      3202
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      2919
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2336
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1442
    5. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1346
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1088
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe