Eli mitä rokotteita pitäisi laittaa ennen matkaa aikuiselle? Entä lapselle? Ja täytyykö lapselle hommata oma matkavakuutus? Siis jos vanhemmilla on jo omat. Ja kuinka monta viikkoa ennen täytyy käydä ottamassa rokotukset? Kiitos vastaajille:)
Rokotukset?
6
573
Vastaukset
Kanarialle mennessä ei tarvitse ottaa rokotteita. Vakuutuksesta kannattaa kysellä vakuutusyhtiöltä.
- nauniu
Ei matkavakuutuskaan ole pakollinen.
- mie
yleensä alaikäiset lapset sisältyvät vanhempien vakuutukseen, mutta tarkista ehdot omasta vakuutuksestasi.
- pikkkusisko
Meidän reissulle lähtijöille jokaisella oma matkavakuutuksensa aina varmuuden vuoksi. Rokotteita ei ole otettu edellisvuotena eikä oteta tänäkään vuotena - kyllähän aina jotain suositeltaisiin otettavaksi, mutta ei siellä mitään tärkeää rokotetta ole mitä ilman siellä ei pärjää ;)
- turvallista matkaa
Tetanus-rokote pitää aina olla ajantasalla, olet missä vaan reissussa tai vaikka kotona. Toinen juttu on, että vain hullu jättää matkavakuutuksen ottamatta, vaikka ei pakollinen olekaan. Aina voi sattua mitä vain. Ja kansainvälinen sairausvakuutuskortti Kelalta kantsii hakea.
- tästä selviää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491506Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761335Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 16972
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi87788Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740