Mikä noista on kivoin nimi? :]
Vastaukset 21
- ioufy
Iisa
- jenna.
Isla!:)
- &&
Iisa Eerika
Ilse Lydia
Isla Ellen
Isla Merete
Kaikki ovat kauniita nimiä, mutta ehkä kuitenkin Isla olisi ykkönen. - Primrose
Minun mielestäni kivoin on Iisa.
- Selmikki
Tyttären kaverin nimi on Iisa. En suosittele, on lapsi saanut sen verran nimestään kärsiä... On kohta kymmenen vuotta ollut Pissa-Iisa, kun ala-asteen ekana päivänä änkytti ja sanoi olevansa "Issa", muut tietenkin tahallaan kuulivat, että Pissa. Aikoo kuulemma vaihtaa nimensä Iidaksi heti 18 täytettyään... Muuten voisi ollakin ihan kiva nimi.
Ilsestä tulee itsellenikin mieleen Hilse, joten saati sitten lapsille, jotka tunnetusti osaavat olla julmia toisilleen.
Isla on näistä ainoa, josta minulla ei ole pahaa sanottavaa.- 21
Harvasta Iisasta varmaan sentään mitään Pissaa tulee.. Todella harmi kyllä tuon tytön tarina. Mutta myönnettäköön, olen ehkä hieman puolueellinen, koska Iisa on aivan ykkösvaihtoehto oman tytön nimeksi.
Mutta Ilseen suhteen komppaan. Minullekin tulee aina Ilsestä valitettavasti mieleen hilse. Tämähän johtuu taatusti nimen harvinaisuudesta, sillä voihan Kaikista Tiinoista, Riinoista, Iinoista ja muista vääntää halutessaan Viinan.
Isla on kaunis. Sen ainoa sanamuunnosriski on islam. - 6+6
Iisa on hyvä nimi, kirjoittaja vaan yrittää, ettei nimi ylestyisi ;)
- Anonyymi
21 kirjoitti:
Harvasta Iisasta varmaan sentään mitään Pissaa tulee.. Todella harmi kyllä tuon tytön tarina. Mutta myönnettäköön, olen ehkä hieman puolueellinen, koska Iisa on aivan ykkösvaihtoehto oman tytön nimeksi.
Mutta Ilseen suhteen komppaan. Minullekin tulee aina Ilsestä valitettavasti mieleen hilse. Tämähän johtuu taatusti nimen harvinaisuudesta, sillä voihan Kaikista Tiinoista, Riinoista, Iinoista ja muista vääntää halutessaan Viinan.
Isla on kaunis. Sen ainoa sanamuunnosriski on islam.Rakas tyttäreni syntynyt 2020 ihana nimi on Iisa, joten Iisa🙏💗
- Anonyymi
Äitini nimi oli Ida yhdellä iillä ja niin kovaa hän sitä inhosi kun Itä-Suomessa kaikki Iidat oli iitoja siis iita kuin iita.
- Anonyymi
21 kirjoitti:
Isla on kaunis. Sen ainoa sanamuunnosriski on islam.Etunimeni on Ilse ja minua ei ole koskaan haukuttu hilseeksi. Tuollainen nimiin kohdistuva haukkumasanojen keksiminen kertoo sanan keksijästä enemmän kuin nimestä.
- !!
Isan päivä almanakassa on 11.2. Käytetäänhän paljon sellaisiakin nimiä, joita ei ole almanakassa.
Iisa (pitkällä vokaalillakin) on ok. - Piipaa piipaa hoitoo
Onko pakko antaa lapselle noin ääliömäinen nimi? Iisa, Isla, Ilse.... voi hyvä luoja!!
Kas, kun ei Kusiputki Peräsuoli tai Opossumi???- hanki elämä
Anna sä piipaa vaan omalle Laura, anna tai vaikka peräsuoli jos haluat että luokassa on viisi saman nimistä...
- Anonyymi
Lapsellista!sinä olisit juurikin se joka piipaa olisit se kiusaaja,keskenkasvuinen.
- Ingan äiti
Isla.
- ämmä on kirjain
Isla
- Iisa paras
Iisa, Ilse tai Kaisla.
- naksi
Minusta Ilse on kaunein. Sopivan harvinainen. Iisa on myös kiva, mutta lapsena minulle luettiin aina kirjaa nimeltä Iso-Iisa, jossa Iisa oli iso ja kömpelö tyttö... Joten henk. koht. mielikuvat ei kovin mukavat. Isla minusta liian yleinen, enkä jotenkin tykkää.
Siispä Ilse :)! - ????
Ilsen päivä on 14.10. eikä vielä joka toisella lapsella.
Entä ILSA?
Isla on melko yleinen nimi nykyisin.
Entä AISLA?
Iisa Eerika
Elsi Liliana - Anonyymi
Isl
- Anonyymi
Minun nimeni on ilse orvokki. Oon aina tykänny nimestäni kun on niin harvinainen. Jää ihmisten mieleen paremmin ☺️
Joten sanon että ilse 🙂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa731545Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää971133Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as291011- 164987
Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30913Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105904Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks55839Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu129804- 29784
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.185760Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93727- 64674
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa48658Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12615- 86580
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191577On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79568- 47510
- 41510
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75507