Mitä ihmettä, 50€ hikinen 15kg laukku per suunta!!!
Kyllä loppu nyt on loppu jatkolennot. Siis 15kg laukun kuljettaminen voi maksaa minimissään 200 eukkoa kesällä. Ei, kyllä nyt loppu Irlannin tukeminen:
Ryanair sucks!
3
358
Vastaukset
- Halpa ihminen
Idea on kuljettaa ihminen halvalla ja ottaa kate muusta eli matkalaukusta. Ennakkoon maksettuna 15 kg on 15 e sivu.
- Vakikäyttäjä
Eipä ole tarvinnut laukkua ikinä ruumaan laittaa, kaikki tarpeellinen on aina mahtunut käsimatkatavaroihin. Meikkipussi vaan ei meinaa aina mahtua tuohon minigrippiin, mutta selvitty on ;)
Sinänsä aivan loistava systeemi, eipä tule raahattua turhaa roinaa mukanaan. - ihme murinaa
Kulut sinne missä ne syntyy. Ihmiset kävelee omin jaloin sisään ja ulos.
Laukku kulkee monien käsien kautta ennenkuin reissu on tehty. Nuo työntekijät on pakko pitää töissä,vaikka laukuja ei jatkuvasti ole nosteltavissa.
Jos lipun hinta on 200e halvempi niin kannattaa vaikka laukku maksaisi 100 e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821379Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661175Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2121170Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2001164Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128881Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755