Ostetaan hääpuku k.40

morsio

Ostetaan hääpuku 173 cm pitkälle kokoa n.40 olevallemorsiamelle.

Mieluiten halterneck/korsettimallinen.Valkoinen.

8

2133

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jwendal

Heippa! Mulla olisi Sincerityn puku kokoa 40 myynnissä. Puku on nro 2956, voita katsoa siitä kuvan www.sinceritybridal.com Itse olen 167cm pitkä ja puku oli hieman liian pitkä, mutta sinulle se varmasti istuisi mainiosti. Asun Turun lähellä

Soittele 050-4003310 Johanna

• päve

Minulla olisi kokoa 40 oleva prinsessamallinen morsiuspuku. Puku on luonnonvalkoinen ja siinä on tyköönistuva yläosa. Pukuun saa mukaan puolipitkän hunnun, tiaran, tyllin sekä helmikoristeiset hansikkaat. Ihana kokonaisuus! Hinta politiikka on n. 450 ekeä.

• malla

Minulla myynnissä kaunis hääpuku..tarjota saa kun sen näkee..laita mailia osoitteeseen [email protected] jos kiinnostaa

• sohvi

minulla on myynnisssä korsettiyläosainen ivoryn värinen puku eli otappa yhteyttä niin laitan kuvia tulemaan josko malli miellyttäisi
      Armi

• e-k-v

Minulla olisi kaunis hääpuku myytävänä. Kuvia ja lisätietoja voit pyytää osoitteesta e-k-v(a)hotmail.com

• Picachu

Hei,

tässä on KÄYTTÄMÄTÖN HÄÄPUKU myynnissä.
      Olkaimeton, jossa on hopekirjailua ylhäällä ja helmassa. Suoraviivainen ja yksinkertaisesti Upea.
      H. 350 €
      Helsinki

Saat kuvia sähköpostiin jos haluat.

0440696891
      [email protected]

• lilja2008

Minulla olisi hääpuku myytävänä kokoa 38/40.Hienosilkkiä,laahus kultainen.Sivussa laskos.Kaksi kertaa ollut käytössä,ei tahroja.

• "Marita"

Minulla on ihana Glamourin "Forever Yours", malli n:o 38103, n:o 40. Puku oli häissäni 10.7.2010, eli siis kerran käytetty, pesty, aivan uudenveroinen. Pituudesta on vähän otettu, sillä kengillä asiaan voi kiinnittää huomiota. Minulla olisi myös kenkiä ja laukku.

Osoitteeni: Tommolankatu 12 B 53, 18130 Heinola, puh. 040-5586453. Lähetä minulle sähköpostiosoitteesi, niin toimitan sinulle kuvan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      27
      5313
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4667
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      150
      1655
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1446
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1270
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1094
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      206
      987
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      64
      939
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      839
    Aihe