Ostetaan hääpuku 173 cm pitkälle kokoa n.40 olevallemorsiamelle.
Mieluiten halterneck/korsettimallinen.Valkoinen.
Ostetaan hääpuku k.40
8
2133
Vastaukset
- jwendal
Heippa! Mulla olisi Sincerityn puku kokoa 40 myynnissä. Puku on nro 2956, voita katsoa siitä kuvan www.sinceritybridal.com Itse olen 167cm pitkä ja puku oli hieman liian pitkä, mutta sinulle se varmasti istuisi mainiosti. Asun Turun lähellä
Soittele 050-4003310 Johanna - päve
Minulla olisi kokoa 40 oleva prinsessamallinen morsiuspuku. Puku on luonnonvalkoinen ja siinä on tyköönistuva yläosa. Pukuun saa mukaan puolipitkän hunnun, tiaran, tyllin sekä helmikoristeiset hansikkaat. Ihana kokonaisuus! Hinta politiikka on n. 450 ekeä.
- malla
Minulla myynnissä kaunis hääpuku..tarjota saa kun sen näkee..laita mailia osoitteeseen [email protected] jos kiinnostaa
- sohvi
minulla on myynnisssä korsettiyläosainen ivoryn värinen puku eli otappa yhteyttä niin laitan kuvia tulemaan josko malli miellyttäisi
Armi - e-k-v
Minulla olisi kaunis hääpuku myytävänä. Kuvia ja lisätietoja voit pyytää osoitteesta e-k-v(a)hotmail.com
- Picachu
Hei,
tässä on KÄYTTÄMÄTÖN HÄÄPUKU myynnissä.
Olkaimeton, jossa on hopekirjailua ylhäällä ja helmassa. Suoraviivainen ja yksinkertaisesti Upea.
H. 350 €
Helsinki
Saat kuvia sähköpostiin jos haluat.
0440696891
[email protected] - lilja2008
Minulla olisi hääpuku myytävänä kokoa 38/40.Hienosilkkiä,laahus kultainen.Sivussa laskos.Kaksi kertaa ollut käytössä,ei tahroja.
- "Marita"
Minulla on ihana Glamourin "Forever Yours", malli n:o 38103, n:o 40. Puku oli häissäni 10.7.2010, eli siis kerran käytetty, pesty, aivan uudenveroinen. Pituudesta on vähän otettu, sillä kengillä asiaan voi kiinnittää huomiota. Minulla olisi myös kenkiä ja laukku.
Osoitteeni: Tommolankatu 12 B 53, 18130 Heinola, puh. 040-5586453. Lähetä minulle sähköpostiosoitteesi, niin toimitan sinulle kuvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275313
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34667- 1501655
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141270- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.64939- 37839