Kaapissani on pari sekalaista vanhaa Arabian kahvikuppiparia, mutta nimeä niille en tiedä. Arabian nettisivuilta vinkattiin joihinkin Arabian astialuetteloihin - onko se ainoa keino saada tietää astiasarjojen nimi? Olisi kiva alkaa keräämään sarjoja, mutta onhan niille ensin nimi saatava, että tietää mitä etsii!
Vastaukset 2
- LCS
Hei!
En tiedä oletko jo mahdollisesti vieraillut Arabian tehtaiden yhteydessä Hämeentie 135 sijaitsevassa Arabian museossa. Kuppisi saattavat löytyä museon näyttelystä tai sitten mahdollisesti vanhojen myyntikatalogien uusintapainoksista, joita voi käydä museolla selailemassa tai ostaa omaksi. Tällä hetkellä löytyy katalogit ainakin 30-luvun puolestavälista ja 60-70-luvuilta.
Toivottavasti onnistaa.- sara
itse olen tuolta löytäyt muutamia malleja,
kivat sivut muutenkin!
http://www.vaarinvarasto.com/linkkeja.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202462Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401642Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6531066- 106993
- 71972
- 98926
- 48885
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk83760Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33736- 71728