Osaisikos joku kertoa mistä löytäisi edullisesti otsikossa mainittuun kameraan telejatkeen? (Esim. 2,2*) Raynoxin telejä olen silmäillyt, mutta onko joitakin edullisia muita, jotka kävisivät ja mistä niitä saisi? Tai mistä löytyy edullisimmat Raynoxit? Sonyn omat ovat melkoisen arvokkaita...
DSC-F717
minä...
1
410
Vastaukset
- jack black
niin ei multa vastausta löydy mutta olisin kiinnostunut kyseisestä kamerasta.
voisitko kertoa kokemuksia elävästä elämästä valotuksistayms....
itse omistan casio exilim z40 ja olisi tarkoitus hankkia vähän monipuolisempi toinen kamera???
jos haluat vastata niin aloitin otsikon "digikamerat" alla kyseisestä kamerasta oman keskustelun!!!!
kiitos jo etukäteen ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013