Olen kauhean tykästynyt nimeen Kastehelmi. Mitä mieltä, onko se hyvä?
Kastehelmi?
26
1031
Vastaukset
- Selmikki
Kamala nimi.
- Kastekaunis
"Kamala nimi."
Ja mitenköhän niin? Minusta Kastehelmi on kaunis, herkkä ja erikoinen nimi :) Eli on hyvä nimi ainakin minusta! :)
- Nestepisara
Ja seuraavalle sitten Nestepisara? Joopa joo. Aivan järkyttävä... Aivan harvinaisen ruma nimi.
- !!
Ehkä toiseksi nimeksi.. ei kutsumanimeksi
- Täti
Kastehelmi on kaunis nimi, mutta uskoisin sen toimivan paremmin toisena tai kolmantena nmenä.
Onhan noita pitkiä nimiä etuniminäkin, että eiköhän tämänkin kanssa toimeen tulisi.
Kaunis nimi se joka tapauksessa on :) - kostohelmi
"Kastehelmi Virtanen"
HYI.
Joo ehkä toisena nimenä.... Eikö ihan tavallinen Helmi kelpaa?- ruusa
Meidän muksu on Ruusa Ilona Kastehelmi. Mielestäni Kastehelmi on kaunis nimi, ja monin verroin kivempi kuin esimerkiksi nämä Aadat ja Iidat. Älkää loukkaantuko, tämä on vaan minun mielipiteeni.
- Viiraako päässä??
ruusa kirjoitti:
Meidän muksu on Ruusa Ilona Kastehelmi. Mielestäni Kastehelmi on kaunis nimi, ja monin verroin kivempi kuin esimerkiksi nämä Aadat ja Iidat. Älkää loukkaantuko, tämä on vaan minun mielipiteeni.
Ruusa nimen voi antaa lehmälle muttei ihmiselle!!!
- Herää pahvi!!
Yhtä hyvä kuin Kusilotta
- Kaste Pakaste
Joo ei. Lapsiparka.
- *RainyDay*
"Yhtä hyvä kuin Kusilotta"
Kastehelmi vai Ruusa? - oon sitte 10 v
Miksi ihmisten pitää aina haukkua jotakin TODELLA KAUNISTA tytön nimeä????? En ymmärrä..... Kastehelmi on tosi kiva nimi.
- EN WITTU YMMÄRRÄ
WOW.. 10 WEE.. EI 10 WEE WITTU MITÄÄ TIIÄ, HEY HALLOO.... TAIAT OLLA HOMO KUSIPÄÄ EI WITTUJEN WITTU!!! KAMALA NIMI! WAA JOKU IDIOOTTI ANTAIS TON NIMEN OMG LOL
- EN WITTU YMMÄRRÄ
EN WITTU YMMÄRRÄ kirjoitti:
WOW.. 10 WEE.. EI 10 WEE WITTU MITÄÄ TIIÄ, HEY HALLOO.... TAIAT OLLA HOMO KUSIPÄÄ EI WITTUJEN WITTU!!! KAMALA NIMI! WAA JOKU IDIOOTTI ANTAIS TON NIMEN OMG LOL
NIIN KUULE WATTU
- MonkeyChild
Kaunis nimi :)
- kahdenlapsenäiti
En ainakaan itse antaisi lapselleni Kastehelmeä ensimmäiseksi nimeksi. Suosittelisin sitä toiseksi nimeksi ja ensimmäiseksi sitten jotain vähän lyhyempää. Kastehelmi on mielestäni vähän liian pitkä etunimeksi ja kuten edellä jo todettiin ei suomalaiseen sukunimeen niin kivasti sointuva, vaikken sukuniemeänne tietysti tiedäkkään.. ;)
Mutta ei sen hassumpi nimi, toisena nimenä siis :) Niin hirvee nimi, etten antaisi sitä edes teuraaksi päätyvälle sialle.
Mieluummin antaisin jonkun siirappinimen... jotenki toi "Kaste" pilaa tän nimen!- Aaduska-aksudaA
Ennemmin tavallinen Helmi.
- Aaduska-aksudaA
Ja juuri niin, tuo Ruusa muistuttaa aika lailla lehmän nimeä..
- Kastehelmu
Kastehelmi on kyllä kiva nimi. Tunnen erään Kastehelmi nimisen ja häntä ainakin usein kutsutaan Helmiksi. Ihana nimi!
- Vanhaketju
Kastehelmi
Kukkamaria
Kukkamaaria
Toisiksi nimiksi - Kastehelmi121
Minä olen Kastehelmi!
- iyoyioyiou
Minä en
- Ryyppykartta
Anna sille nimeksi Ruapase :):):) tai Baasqosq
- kemipää
Nasta setti. Itse tunnen satoja Kastehelmi nimellä olevia, kaikilla jako pompannut ja suurin osa on valkotakkisten jiirattavana päivästä toiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675670Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344254Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961866- 631435
- 2611127
- 471122
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126979Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39705