Kastehelmi?

Kastepa Kaste

Olen kauhean tykästynyt nimeen Kastehelmi. Mitä mieltä, onko se hyvä?

27

1193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selmikki

Kamala nimi.

• Kastekaunis

"Kamala nimi."

Ja mitenköhän niin?

• Minusta Kastehelmi on kaunis, herkkä ja erikoinen nimi :) Eli on hyvä nimi ainakin minusta! :)

• Nestepisara

Ja seuraavalle sitten Nestepisara? Joopa joo. Aivan järkyttävä... Aivan harvinaisen ruma nimi.

• !!

Ehkä toiseksi nimeksi.. ei kutsumanimeksi

• Täti

Kastehelmi on kaunis nimi, mutta uskoisin sen toimivan paremmin toisena tai kolmantena nmenä.
      Onhan noita pitkiä nimiä etuniminäkin, että eiköhän tämänkin kanssa toimeen tulisi.

Kaunis nimi se joka tapauksessa on :)

• kostohelmi

"Kastehelmi Virtanen"

HYI.

Joo ehkä toisena nimenä.... Eikö ihan tavallinen Helmi kelpaa?

• ruusa

Meidän muksu on Ruusa Ilona Kastehelmi. Mielestäni Kastehelmi on kaunis nimi, ja monin verroin kivempi kuin esimerkiksi nämä Aadat ja Iidat. Älkää loukkaantuko, tämä on vaan minun mielipiteeni.

• Viiraako päässä??
        ruusa kirjoitti:

Meidän muksu on Ruusa Ilona Kastehelmi. Mielestäni Kastehelmi on kaunis nimi, ja monin verroin kivempi kuin esimerkiksi nämä Aadat ja Iidat. Älkää loukkaantuko, tämä on vaan minun mielipiteeni.

Ruusa nimen voi antaa lehmälle muttei ihmiselle!!!

• Herää pahvi!!

Yhtä hyvä kuin Kusilotta

• Kaste Pakaste

Joo ei. Lapsiparka.

• *RainyDay*

"Yhtä hyvä kuin Kusilotta"

Kastehelmi vai Ruusa?

• oon sitte 10 v

Miksi ihmisten pitää aina haukkua jotakin TODELLA KAUNISTA tytön nimeä????? En ymmärrä..... Kastehelmi on tosi kiva nimi.

• EN WITTU YMMÄRRÄ

WOW.. 10 WEE.. EI 10 WEE WITTU MITÄÄ TIIÄ, HEY HALLOO.... TAIAT OLLA HOMO KUSIPÄÄ EI WITTUJEN WITTU!!! KAMALA NIMI! WAA JOKU IDIOOTTI ANTAIS TON NIMEN OMG LOL

• EN WITTU YMMÄRRÄ
        EN WITTU YMMÄRRÄ kirjoitti:

WOW.. 10 WEE.. EI 10 WEE WITTU MITÄÄ TIIÄ, HEY HALLOO.... TAIAT OLLA HOMO KUSIPÄÄ EI WITTUJEN WITTU!!! KAMALA NIMI! WAA JOKU IDIOOTTI ANTAIS TON NIMEN OMG LOL

NIIN KUULE WATTU

• MonkeyChild

Kaunis nimi :)

• kahdenlapsenäiti

En ainakaan itse antaisi lapselleni Kastehelmeä ensimmäiseksi nimeksi. Suosittelisin sitä toiseksi nimeksi ja ensimmäiseksi sitten jotain vähän lyhyempää. Kastehelmi on mielestäni vähän liian pitkä etunimeksi ja kuten edellä jo todettiin ei suomalaiseen sukunimeen niin kivasti sointuva, vaikken sukuniemeänne tietysti tiedäkkään.. ;)
      Mutta ei sen hassumpi nimi, toisena nimenä siis :)

• Niin hirvee nimi, etten antaisi sitä edes teuraaksi päätyvälle sialle.
      Mieluummin antaisin jonkun siirappinimen... jotenki toi "Kaste" pilaa tän nimen!

• Aaduska-aksudaA

Ennemmin tavallinen Helmi.

• Aaduska-aksudaA

Ja juuri niin, tuo Ruusa muistuttaa aika lailla lehmän nimeä..

• Kastehelmu

Kastehelmi on kyllä kiva nimi. Tunnen erään Kastehelmi nimisen ja häntä ainakin usein kutsutaan Helmiksi. Ihana nimi!

• Vanhaketju

Kastehelmi
      Kukkamaria
      Kukkamaaria

Toisiksi nimiksi

• Kastehelmi121

Minä olen Kastehelmi!

• iyoyioyiou

Minä en

• Ryyppykartta

Anna sille nimeksi Ruapase :):):) tai Baasqosq

• kemipää

Nasta setti. Itse tunnen satoja Kastehelmi nimellä olevia, kaikilla jako pompannut ja suurin osa on valkotakkisten jiirattavana päivästä toiseen.

• Anonyymi00025
      UUSI

Zeleneskyn perse

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      109
      2114
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      57
      1261
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1167
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1127
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1049
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      186
      1023
    7. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      94
      979
    8. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      978
    9. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      975
    10. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      962
    Aihe