Kastehelmi?

Kastepa Kaste

Olen kauhean tykästynyt nimeen Kastehelmi. Mitä mieltä, onko se hyvä?

26

1031

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selmikki

Kamala nimi.

• Kastekaunis

"Kamala nimi."

Ja mitenköhän niin?

• Minusta Kastehelmi on kaunis, herkkä ja erikoinen nimi :) Eli on hyvä nimi ainakin minusta! :)

• Nestepisara

Ja seuraavalle sitten Nestepisara? Joopa joo. Aivan järkyttävä... Aivan harvinaisen ruma nimi.

• !!

Ehkä toiseksi nimeksi.. ei kutsumanimeksi

• Täti

Kastehelmi on kaunis nimi, mutta uskoisin sen toimivan paremmin toisena tai kolmantena nmenä.
      Onhan noita pitkiä nimiä etuniminäkin, että eiköhän tämänkin kanssa toimeen tulisi.

Kaunis nimi se joka tapauksessa on :)

• kostohelmi

"Kastehelmi Virtanen"

HYI.

Joo ehkä toisena nimenä.... Eikö ihan tavallinen Helmi kelpaa?

• ruusa

Meidän muksu on Ruusa Ilona Kastehelmi. Mielestäni Kastehelmi on kaunis nimi, ja monin verroin kivempi kuin esimerkiksi nämä Aadat ja Iidat. Älkää loukkaantuko, tämä on vaan minun mielipiteeni.

• Viiraako päässä??
        ruusa kirjoitti:

Meidän muksu on Ruusa Ilona Kastehelmi. Mielestäni Kastehelmi on kaunis nimi, ja monin verroin kivempi kuin esimerkiksi nämä Aadat ja Iidat. Älkää loukkaantuko, tämä on vaan minun mielipiteeni.

Ruusa nimen voi antaa lehmälle muttei ihmiselle!!!

• Herää pahvi!!

Yhtä hyvä kuin Kusilotta

• Kaste Pakaste

Joo ei. Lapsiparka.

• *RainyDay*

"Yhtä hyvä kuin Kusilotta"

Kastehelmi vai Ruusa?

• oon sitte 10 v

Miksi ihmisten pitää aina haukkua jotakin TODELLA KAUNISTA tytön nimeä????? En ymmärrä..... Kastehelmi on tosi kiva nimi.

• EN WITTU YMMÄRRÄ

WOW.. 10 WEE.. EI 10 WEE WITTU MITÄÄ TIIÄ, HEY HALLOO.... TAIAT OLLA HOMO KUSIPÄÄ EI WITTUJEN WITTU!!! KAMALA NIMI! WAA JOKU IDIOOTTI ANTAIS TON NIMEN OMG LOL

• EN WITTU YMMÄRRÄ
        EN WITTU YMMÄRRÄ kirjoitti:

WOW.. 10 WEE.. EI 10 WEE WITTU MITÄÄ TIIÄ, HEY HALLOO.... TAIAT OLLA HOMO KUSIPÄÄ EI WITTUJEN WITTU!!! KAMALA NIMI! WAA JOKU IDIOOTTI ANTAIS TON NIMEN OMG LOL

NIIN KUULE WATTU

• MonkeyChild

Kaunis nimi :)

• kahdenlapsenäiti

En ainakaan itse antaisi lapselleni Kastehelmeä ensimmäiseksi nimeksi. Suosittelisin sitä toiseksi nimeksi ja ensimmäiseksi sitten jotain vähän lyhyempää. Kastehelmi on mielestäni vähän liian pitkä etunimeksi ja kuten edellä jo todettiin ei suomalaiseen sukunimeen niin kivasti sointuva, vaikken sukuniemeänne tietysti tiedäkkään.. ;)
      Mutta ei sen hassumpi nimi, toisena nimenä siis :)

• Niin hirvee nimi, etten antaisi sitä edes teuraaksi päätyvälle sialle.
      Mieluummin antaisin jonkun siirappinimen... jotenki toi "Kaste" pilaa tän nimen!

• Aaduska-aksudaA

Ennemmin tavallinen Helmi.

• Aaduska-aksudaA

Ja juuri niin, tuo Ruusa muistuttaa aika lailla lehmän nimeä..

• Kastehelmu

Kastehelmi on kyllä kiva nimi. Tunnen erään Kastehelmi nimisen ja häntä ainakin usein kutsutaan Helmiksi. Ihana nimi!

• Vanhaketju

Kastehelmi
      Kukkamaria
      Kukkamaaria

Toisiksi nimiksi

• Kastehelmi121

Minä olen Kastehelmi!

• iyoyioyiou

Minä en

• Ryyppykartta

Anna sille nimeksi Ruapase :):):) tai Baasqosq

• kemipää

Nasta setti. Itse tunnen satoja Kastehelmi nimellä olevia, kaikilla jako pompannut ja suurin osa on valkotakkisten jiirattavana päivästä toiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      67
      5670
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      134
      4254
    3. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      96
      1866
    4. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      63
      1435
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1127
    6. 47
      1122
    7. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      126
      979
    8. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      45
      802
    9. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      31
      743
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      39
      705
    Aihe