Olen kauhean tykästynyt nimeen Kastehelmi. Mitä mieltä, onko se hyvä?
Kastehelmi?
26
1148
Vastaukset
- Selmikki
Kamala nimi.
- Kastekaunis
"Kamala nimi."
Ja mitenköhän niin? Minusta Kastehelmi on kaunis, herkkä ja erikoinen nimi :) Eli on hyvä nimi ainakin minusta! :)
- Nestepisara
Ja seuraavalle sitten Nestepisara? Joopa joo. Aivan järkyttävä... Aivan harvinaisen ruma nimi.
- !!
Ehkä toiseksi nimeksi.. ei kutsumanimeksi
- Täti
Kastehelmi on kaunis nimi, mutta uskoisin sen toimivan paremmin toisena tai kolmantena nmenä.
Onhan noita pitkiä nimiä etuniminäkin, että eiköhän tämänkin kanssa toimeen tulisi.
Kaunis nimi se joka tapauksessa on :) - kostohelmi
"Kastehelmi Virtanen"
HYI.
Joo ehkä toisena nimenä.... Eikö ihan tavallinen Helmi kelpaa?- ruusa
Meidän muksu on Ruusa Ilona Kastehelmi. Mielestäni Kastehelmi on kaunis nimi, ja monin verroin kivempi kuin esimerkiksi nämä Aadat ja Iidat. Älkää loukkaantuko, tämä on vaan minun mielipiteeni.
- Viiraako päässä??
ruusa kirjoitti:
Meidän muksu on Ruusa Ilona Kastehelmi. Mielestäni Kastehelmi on kaunis nimi, ja monin verroin kivempi kuin esimerkiksi nämä Aadat ja Iidat. Älkää loukkaantuko, tämä on vaan minun mielipiteeni.
Ruusa nimen voi antaa lehmälle muttei ihmiselle!!!
- Herää pahvi!!
Yhtä hyvä kuin Kusilotta
- Kaste Pakaste
Joo ei. Lapsiparka.
- *RainyDay*
"Yhtä hyvä kuin Kusilotta"
Kastehelmi vai Ruusa? - oon sitte 10 v
Miksi ihmisten pitää aina haukkua jotakin TODELLA KAUNISTA tytön nimeä????? En ymmärrä..... Kastehelmi on tosi kiva nimi.
- EN WITTU YMMÄRRÄ
WOW.. 10 WEE.. EI 10 WEE WITTU MITÄÄ TIIÄ, HEY HALLOO.... TAIAT OLLA HOMO KUSIPÄÄ EI WITTUJEN WITTU!!! KAMALA NIMI! WAA JOKU IDIOOTTI ANTAIS TON NIMEN OMG LOL
- EN WITTU YMMÄRRÄ
EN WITTU YMMÄRRÄ kirjoitti:
WOW.. 10 WEE.. EI 10 WEE WITTU MITÄÄ TIIÄ, HEY HALLOO.... TAIAT OLLA HOMO KUSIPÄÄ EI WITTUJEN WITTU!!! KAMALA NIMI! WAA JOKU IDIOOTTI ANTAIS TON NIMEN OMG LOL
NIIN KUULE WATTU
- MonkeyChild
Kaunis nimi :)
- kahdenlapsenäiti
En ainakaan itse antaisi lapselleni Kastehelmeä ensimmäiseksi nimeksi. Suosittelisin sitä toiseksi nimeksi ja ensimmäiseksi sitten jotain vähän lyhyempää. Kastehelmi on mielestäni vähän liian pitkä etunimeksi ja kuten edellä jo todettiin ei suomalaiseen sukunimeen niin kivasti sointuva, vaikken sukuniemeänne tietysti tiedäkkään.. ;)
Mutta ei sen hassumpi nimi, toisena nimenä siis :) Niin hirvee nimi, etten antaisi sitä edes teuraaksi päätyvälle sialle.
Mieluummin antaisin jonkun siirappinimen... jotenki toi "Kaste" pilaa tän nimen!- Aaduska-aksudaA
Ennemmin tavallinen Helmi.
- Aaduska-aksudaA
Ja juuri niin, tuo Ruusa muistuttaa aika lailla lehmän nimeä..
- Kastehelmu
Kastehelmi on kyllä kiva nimi. Tunnen erään Kastehelmi nimisen ja häntä ainakin usein kutsutaan Helmiksi. Ihana nimi!
- Vanhaketju
Kastehelmi
Kukkamaria
Kukkamaaria
Toisiksi nimiksi - Kastehelmi121
Minä olen Kastehelmi!
- iyoyioyiou
Minä en
- Ryyppykartta
Anna sille nimeksi Ruapase :):):) tai Baasqosq
- kemipää
Nasta setti. Itse tunnen satoja Kastehelmi nimellä olevia, kaikilla jako pompannut ja suurin osa on valkotakkisten jiirattavana päivästä toiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot9017100Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss369900Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen284871Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2333865Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman333123Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.142820Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä1102771Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.252712"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita502607Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling752470