Mitä tarkoittaa kun pikaviestit eivät yhtäkkiä enää menekään perille skypessä, siis normaalisti toimii hyvin, mutta loppuillasta esim viestit jäävät pyörimään paikoilleen.
Viesteihin tulee perään vain nuoliympyrä joka pyörii ympyrää, eikä viesti mene perille lainkaan ainakaan sillä hetkellä.
Onko vastaanottava henkilö laittanut jotain muutoksia, ettei viestini pääse perille vai mistä johtuu? Vai keskusteleeko hän jonkun muun kanssa?
Skypen pikaviestit eivät mene perille
3
518
Vastaukset
- Okami
Minulla on sama vika ollut tässä keväällä useita kertoja.
Outoa on juuri se, että ensin viestit menevät ihan normaalisti perille, mutta yhtäkkiä kesken keskustelun ne jäävät pending-tilaan. Millään muulla pikaviestisovelluksella tämmöistä ongelmaa ei ole ollut kuin Skypellä. Pitäisi heittää vesilintua koko softalla :( itekki etin vastauksen tohon ja asia on niin yksinkertainen kuin: toinen osa puoli on offline tilassa jolloin viesti menee perille vasta kun hän tulee online tilaan :)
- 1218
Toinen syy on että kaverilla hyytyy kone, tiedän tämän kun on jatkettu sitten kännyköillä viestittelyä että kaveri saa jäähdytettyä koneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510992
- 827439
- 755409
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445404Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764688Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334123- 472968
- 362905
- 402410
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per392314