Mitä tarkoittaa kun pikaviestit eivät yhtäkkiä enää menekään perille skypessä, siis normaalisti toimii hyvin, mutta loppuillasta esim viestit jäävät pyörimään paikoilleen.
Viesteihin tulee perään vain nuoliympyrä joka pyörii ympyrää, eikä viesti mene perille lainkaan ainakaan sillä hetkellä.
Onko vastaanottava henkilö laittanut jotain muutoksia, ettei viestini pääse perille vai mistä johtuu? Vai keskusteleeko hän jonkun muun kanssa?
Skypen pikaviestit eivät mene perille
3
515
Vastaukset
- Okami
Minulla on sama vika ollut tässä keväällä useita kertoja.
Outoa on juuri se, että ensin viestit menevät ihan normaalisti perille, mutta yhtäkkiä kesken keskustelun ne jäävät pending-tilaan. Millään muulla pikaviestisovelluksella tämmöistä ongelmaa ei ole ollut kuin Skypellä. Pitäisi heittää vesilintua koko softalla :( itekki etin vastauksen tohon ja asia on niin yksinkertainen kuin: toinen osa puoli on offline tilassa jolloin viesti menee perille vasta kun hän tulee online tilaan :)
- 1218
Toinen syy on että kaverilla hyytyy kone, tiedän tämän kun on jatkettu sitten kännyköillä viestittelyä että kaveri saa jäähdytettyä koneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623