Ihan totta. Oli sisartensa kanssa tansseissa.
Muija oli 4:n kanssa
3
25138
Vastaukset
- minasain
terve . oi sinä hyväuskoinen höynä. oletko varma ettei muikkusi kuitenkin ollut perinteisesti yhden uroksen kaa, mahtaa kyrsiä ku et tiiä varmaks.
sisaret vetää yhtä köyttä ja ei kuse toistensa looraan. - haba
ei kai sentään?? hehehe
- Anonyymi
Niin oli munkin muija kesällä. Kävi kavereittensa kanssa ravintolassa. Pummasivat sitten kyydin mökille. Muijalla on paha tapa juoda liikaan. Tytöt tarjosivat sitä sitten maksuksi jos kiinnostaa.
Katselin netin kautta tapahtumia. Ne näkyvät kamerat naiset oli kytkeneet pois. Mutta ei piilotettuja. Katselin muna kovana kun pojat pani joka aukkoon naisten kannustaessa. Lopulta lähtivat rantaan saunomaan jättäen vaimoni sängylle odottamaan.
Olin saada sydiksen kun porukka kasosi rannalle niin hetken kuluttua vaimon nousi ja meni ikkunaan katselemaan. Ehkä kännissä muttei sammunut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041720Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2121333- 731323
- 621174
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521039- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18863- 42847