Hei!
Olen 20-vuotias nuorimies. Olen vain 170cm pitkä ja painoa löytyy 59kg. Olen ylioppilas taustainen, joka opiskelee tällä hetkellä lääketieteellisessä.
Kuten kaikki tietävät lääketieteen opiskelut eivät ole halvimmasta päästä, niin nyt olen ajatellut myydä seuraani, sekä hieronta palveluita naisille ympäri Suomea.
Olen hyvin sivistäytynyt, joten voit ostaa minut esimerkiksi joihikkin juhliin seuralaiseksi. Toisaalta taas, jos kaipaat mukavaa seuraa ja yhdessä oloa niin sekin järjestyy.
Suostun kaikkeen mitä pyydetään, joten älä aristele vaan kysy suoraa, mitä mielesi tekee.
Ota yhteyttä ja nähdään pian!
[email protected]
Seuralaista vailla?
pro_mies
1
162
Vastaukset
- Oudogi
Jos tää ilmoitus olisi oikea, olisi varmaan kieliasukin tarkistettu muutamaan otteeseen.
Ihan hauska kyhäelmä kuitenkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1202759- 872431
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761810
- 561807
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3941326Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289