Varo puheitasi!
http://www.mtv3.fi/uutiset/it.shtml/2012/01/1485491/varomaton-puhe-facebookissa-voi-paatya-pian-punaiseksi-merkiksi-fbin-uhkakartalle
Ha ha haa jenkit ne vaan osaa
5
92
Vastaukset
- ubuntu-käyttäjä
Vaikuttaa Suomessa miten? FBI:llä ei ole toimivaltuuksia EU-alueella, siksi toiseksi jonkun sanan avulla "epäilyttävien" hakeminen on harvinaisen typerä ja tehoton tapa toimia.
pommi, räjähde, terrori, Obama, myrkky, kemikaali, pommin teko-ohje
Tuolla sanajonolla hommasin itseni juuri epäiltyjen listalle olematta terroristi. - DDR2
Voi voi jenkkiparkoja :( Ovat vainoharhoissaan ja pelkojensa takia itse luoneet massiivisen valvontakoneiston joka on kääntynyt heitä itseään vastaan. Eihän tuossa sinänsä mitään uutta ole että hallitus pitää maansa kansalaisia epäilyttävinä ja uhkaavina "terroristeina", mutta kyllä jenkit ovat jo päässeet aivan DDR:n tasolle, lähinnä sillä erotuksella että maasta voi kyllä poistua melko vapaasti. Myös se paljon hehkutettu sananvapauskin on näennäistä. Voit rääkyä, arvostella, haukkua ja kiroilla räkä poskella, rallatella pilkka/protestilauluja ja piirrellä pilapiirroksia ihan vapaasti mutta eivät ne mitenkään horjuta sitä byrokraattista valvontakoneistoa, sen valtaapitävät tietävät varsin hyvin. Virkamies-aateliston sekä isojen yritysten valta on vahvaa ja pysyvää jollei tapahdu todella hyvin suunniteltua ja johdettua kansannaousua. Äänestämällä tuskin enää mitään muutoksia saa aikaan.
Tuossa video jossa sikäläinen SUPO tms. käskee kansalaisiaan alituiseen varovaisuuteen ja valppaana oloon. Terroristeja piilee joka kulman takana, PÖÖ! :)
http://www.youtube.com/watch?v=6jAV1dbGPB4
http://www.youtube.com/user/ushomelandsecurity?blend=3&ob=0#p/u/14/6jAV1dbGPB4- «»
Tämän ainakin pitäisi tehota:
Osama bin Laden - sama ladeltuna
«» kirjoitti:
Tämän ainakin pitäisi tehota:
Osama bin LadenMikään ei enään tehoo. Tött.
- ubuntu-käyttäjä
Jenkki-idiootit näkevät terroristeja kaikkialla. USA on itse pahimman luokan terroristi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477