Kuinka uusi passikuvan tulee olla uuteen passiin? Käykö esim. parin vuoden takainen ajokorttikuva?
Passikuva
9
880
Vastaukset
- ei ongelmia
kyllä käy....
- Nassukuva
http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/1420C6E88D44489BC225701900350B51
Kuvan ikä ei sinänsä este, jos kuva ja naama vielä samannäköiset.- TJ..
Tuossa linkissä tosin sanottiin että kuva saa olla enintään 6 kuukautta vanha.
- Foto ois
TJ.. kirjoitti:
Joo joo, niin on mutta ei ne kuittia kysele, jos kuva vastaa naamaa...
- ......
TJ.. kirjoitti:
Itse kävin ensin ajokorttia varten kuvaamossa ja kun passi meni vanhaksi reilun puolen vuoden kuluttua tuli siihenkin sama kuva, aikaa näiden välillä 7 kk. Silmälasit samat, kampaus ei, ulkonäkö liki sama kuin puolen vuoden takaisessa kuvassa.
- voi voi
järki tähänkin kyselyyn...jos muutoksia ulkonäössä eli hiukset, silmalasit jne niin tietenkin pitää olla tuore kuva...jos ei niin sitten kelpaa se vanhakin....mikä tässä on vaikeaa?
- ei nyt niin tark.
Ei nuo naiset joka kampaamoreissun jälkeen tarvi kuvaa vaihtaa.
Tai meikkiä uusiessa.
- 6kk sanoo asetus
6kk sanoo laki. Itse olen kuvankäsittely ohjelmalla vanhentanut itseäni sopivan näköiseksi. Olen myös tehnyt pikku jekkuja, esim. yhteen kuvaan lisäsin itselleni kravaatin vaikka en edes omista krakaa. Kyseisessä kuvassa ei ollut mitään muuta alkuperäistä kuin tukka ja läpi meni.
- on meitä
mitä tuossa on järkeä ja saatko jotain kiksejä kun voit noin jekuttaa tullimiestä...toivottavasti tulee ongelmia maailmalla jossain päin....
Passikuva maksaa 10 euroa eli ei sen takia kannata alkaa kovin paljon jippoilee...en minä ainakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257007Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451295Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271102- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49875Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62867Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.95832Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43743