Elisa Viihde on hanurista

gecyhqvghevde

Olen nyt kuukauden verran ollut Elisa Viihteen käyttäjä enkä kyllä voin suositella kyseistä palvelua kenellekään. Tässäpä lyhyen kokemuksen perusteella plussat ja miinukset:

-Boksi tilttailee ja menee jumiin vähän väliä. Kanavat eivät näy, eli näkyy pelkkää mustaa, sama juttu tallenteiden kanssa .Mikään muu ei auta kuin vetää töpseli seinästä ja käynnistää kone uudelleen.
-Boksi käynnistyy hitaasti ja on muutenkin hidas esim. kanavanvaihdossa
-Boksi vaihtaa itsestään kanavien paikkoja, esim. Subi hyppää kanavapaikalta 6 paikalle 122
-Kanavia häviää kokonaan itsestään jolloin on pakko etsiää ne uudelleen. Ja taas odotellaan
-Koska ohjelmat tallentuvat Elisa palvelimelle eivätkä kovalevylle, pitää netin olla AINA PÄÄLLÄ kun katsot tallenteita. Mukavaa kun olet yöksi vetänyt nettipiuhat irti seinästä ja alat seuraavana päivänä katsoa tallennetta ja tulee ilmoitus "ei verkkoyhteyttä". Ja eikun piuhat taas seinään ja muutaman minuutin odottelu että nettiyhteys on luotu.
-Boksilla ei pysty kelaamaan taaksepäin ohjelmaa mitä olet katsomassa. Kaikki tietävät kuinka usein vaikkapa uutisissa jotain menee ohi ja haluaisit kelata taaksepäin ja katsoa "mitä se oikein sano". Normi tallentavalla kovalevylliselle boksilla peruskauraa, mutta Elisa Viihde-boksilla EI TIETENKÄÄN tällaiset hienoudet onnistu
-Tallenteet säilyvät vain 3 kuukautta ja sitten häviävät itsekseen (ohjeiden mukaan)
-Tallenteita voi kelata vain 3-,10- tai 30-kertaisella nopeudella.Kelaus on nykivää ja hypähtelevää ja on vaikea painaa playtä oikealla hetkellä. Pitempiin kelauksiin 30 kertainen kelaus on liian hidas, vaihtoehtona on kelata tallennetta 5 minuutin hyppäyksillä jolloin mennään useimmiten yli oikeasta kohdasta ja sitten kelataan takaisin hitaalla 30-kertaisella nopeudella ja parta eikun kasvaa
-Boksissa on Kolmosen Katsomo.fi ja Ylen Areena palvelut, mutta molemmista jotkut riisutut versiot eli esim. Yle Areenasta pystyt katsomaan vain viimeisimmät ohjelmat, ei vapaasti mitä vain niin kuin normaalisti netissä
-Lisäksi pieniä mutta ärsyttäviä juttuja, kuten kirjanmerkin lisääminen tallenteeseen ei onnistu vain nappia painamalla vaan ensin painetaan kirjanmerkki-nappia, sitten vahvistetaan OK-napilla jne.

Tallennustila on käytännössä rajaton
Nauhoitukset voi laittaa myös netin kautta, palvelu on helppo ja huomattavasti vaivattomampi kuin nyhrätä kaukosäätimellä
Voit laittaa jonkun ohjelman nauhoittumaan aina, esim. Frendit nauhoittumaan aina kun se tulee.Pienenä miinuksena tosin on se, että jos ohjelmasta tulee uusintoja, nekin nauhoittuvat aina, koska boksi nauhoittaa ohjelmat nimen mukaan eikä tietenkään ymmärrä onko kyseessä uusinta vai ei
-Ohjelmille voi tehdä omat kansiot, esim. Boardwalk Empirelle voi tehdä omannimisen kansion ja laittaa sarjan nauhoittumaan aina omaan kansioonsa
Ainakin toistaiseksi ohjelmat ovat nauhoittuneet aina kokonaisina eli alusta eikä lopusta ole puuttunut mitään

24

5483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gxflkjug

      Minulla on ollut Elisa Viihde varmaan pari vuotta.

      Boksi tilttaa silloin tällöin ja ainoa lääke on katkaista sähköt boksista. Ei tapahdu kovin usein.

      Mitään kanavaien katoilua tai siirtyilyä ei ole tapahtunut.

      Verkkoyhteys tökkii vain harvoin.

      Boksilla pystyy tietääkseni pysäyttämään ja kelaamaan taaksepäin tv-lähetystä, mutta boksiin pitää olla liitetty USB-muistitikku tai -kiintolevy.

      Tallenteiden säilytyksessä ei tietääkseni ole 3 kk:n takarajaa toisin kuin Soneran viihdepaketissa. Ainakaan ei ole aiemmin ollut enkä ole kuullut muutoksesta.

      Ainakin minä pystyn kelaamaan tallenteita myös 100- ja 600-kertaisella nopeudella.

      Oletko varma, että sinulla on Elisa Viihde? Jotkin valituksesi eivät vaikuta liittyvän siihen.

      • Viihde suckkaa

        Uusimmassa Elisan Viihde-digiboksissa, Pacen valmistama, ei pysty käyttämään USB-tikkuja tai -kovoja mihinkään koska ajansiirto ei ole enää omilla paikallisilla laitteilla vaan netissä ja siitä johtuen et voi käyttää ajansiirtoa maksukanaville, myös mediatoistinominaisuudet on kytketty pois Pacessa.

        Lisänä vielä Pacessa ei voi tallentaa enää scartin kautta koska mokoma buginen p*ska lykkää scartin signaaliin analogista kopiosuojaussignaalia (macrovision) joten maksukanavien tallennus ei enää onnistu siis edes dvd-tallentimelle tai vhs:lle.

        Laitteet jumittaa ja vapaiden kanavien tallenteet myös.
        Siinä riittävästi syitä pysytellä poissa Elisan toteutuksesta.

        Mitä tulee kanavien katoiluun ja siirtymiseen, kyllä niistä on ollut juttua Elisan Viihde-keskustelufoorumillakin. Ilmeisesti voi olla että tämä vika liittyy Paceen ja sulla lienee Netgemin valmistama digiboksi (joko se vanhempi harmaa tai uudempi musta boksi).

        Lisäksi, Elisan antamat reitittimet ei ole mitään laatukamaa vaan halvalla saatua, kenties Elisa saanut ne jopa ilmaiseksi. Moni suosittelee Telewellin reitittimiä.

        Itse meinasin hommata Viihteen mutta kun kuulin noista Pacen ongelmista ja erityisesti ettei maksukanavia voi enää tallentaa dvd-tallentimellekaan, päätin jättää mokoman p*skan hankkimatta ja otin Maxivisionin. Elisan tai oikeastaan Saunalahden nettiyhteys kyllä on ja se pelaa ok toistaiseksi mutta käytän omaa reititintäni enkä Elisan/Saunan antamaa vaikka se minkä sain, onkin ZyXelin eikä enää se Bewanin valmistama (Bewan, jonka muuten omistaa Pace).


      • gecyhqvghevde

        "Minulla on ollut Elisa Viihde varmaan pari vuotta.

        Boksi tilttaa silloin tällöin ja ainoa lääke on katkaista sähköt boksista. Ei tapahdu kovin usein.

        Mitään kanavaien katoilua tai siirtyilyä ei ole tapahtunut.

        Verkkoyhteys tökkii vain harvoin.

        Boksilla pystyy tietääkseni pysäyttämään ja kelaamaan taaksepäin tv-lähetystä, mutta boksiin pitää olla liitetty USB-muistitikku tai -kiintolevy.

        Tallenteiden säilytyksessä ei tietääkseni ole 3 kk:n takarajaa toisin kuin Soneran viihdepaketissa. Ainakaan ei ole aiemmin ollut enkä ole kuullut muutoksesta.

        Ainakin minä pystyn kelaamaan tallenteita myös 100- ja 600-kertaisella nopeudella.

        Oletko varma, että sinulla on Elisa Viihde? Jotkin valituksesi eivät vaikuta liittyvän siihen."

        Minukka on ollut Elisa Viihde kuukauden.
        Boksi tilttaa vähän väliä ja ainoa lääke on katkaista sähköt boksista. Tapahtuu usein.
        Kanavien katoilua ja siirtyilyä tapahtuu usein.
        Verkkoyhteys tökkii välillä.
        En tiedä pystyykö boksilla pysäyttämään ja kelaamaan taaksepäin tv-lähetystä, jos se vaatii USB-muistitikku tai -kiintolevyn niin se on perseestä.
        Tallenteiden säilytyksessä ei ehkä olekaan 3 kk:n takarajaa toisin kuin Soneran viihdepaketissa. Saatan hyvinkin olla väärässä.
        Ainakaan minä en pystyn kelaamaan tallenteita 100- ja 600-kertaisella nopeudella.Kertokaa miten se tapahtuu. Kaukosäätimen kelausnapilla vaihtoehdot ovat mainitsemani 3, 10 ja 30 tai jos "aikajana" on näkyvissä niin tallennetta voi hyppiä 5 minuutin pätkissä eteenpäin.
        Tilasin Elisa Viihteen Elisalta. Paketti jossa boksi oli luki Elisa Viihde, samoin ohjekirjassa lukee Elisa Viihde, myös valikoissa lukee Elisa Viihde, samaten kuin boksissa lukee Elisa. Olen MELKO VARMA, että kyseinen palvelu on nimeltään Elisa Viihde, mutta eihän sitä tietysti ikinä tiedä...Olen myös melko varma, että kaikki valitukseni liittyvät Elisa Viihteeseen.


      • gxflkjug
        gecyhqvghevde kirjoitti:

        "Minulla on ollut Elisa Viihde varmaan pari vuotta.

        Boksi tilttaa silloin tällöin ja ainoa lääke on katkaista sähköt boksista. Ei tapahdu kovin usein.

        Mitään kanavaien katoilua tai siirtyilyä ei ole tapahtunut.

        Verkkoyhteys tökkii vain harvoin.

        Boksilla pystyy tietääkseni pysäyttämään ja kelaamaan taaksepäin tv-lähetystä, mutta boksiin pitää olla liitetty USB-muistitikku tai -kiintolevy.

        Tallenteiden säilytyksessä ei tietääkseni ole 3 kk:n takarajaa toisin kuin Soneran viihdepaketissa. Ainakaan ei ole aiemmin ollut enkä ole kuullut muutoksesta.

        Ainakin minä pystyn kelaamaan tallenteita myös 100- ja 600-kertaisella nopeudella.

        Oletko varma, että sinulla on Elisa Viihde? Jotkin valituksesi eivät vaikuta liittyvän siihen."

        Minukka on ollut Elisa Viihde kuukauden.
        Boksi tilttaa vähän väliä ja ainoa lääke on katkaista sähköt boksista. Tapahtuu usein.
        Kanavien katoilua ja siirtyilyä tapahtuu usein.
        Verkkoyhteys tökkii välillä.
        En tiedä pystyykö boksilla pysäyttämään ja kelaamaan taaksepäin tv-lähetystä, jos se vaatii USB-muistitikku tai -kiintolevyn niin se on perseestä.
        Tallenteiden säilytyksessä ei ehkä olekaan 3 kk:n takarajaa toisin kuin Soneran viihdepaketissa. Saatan hyvinkin olla väärässä.
        Ainakaan minä en pystyn kelaamaan tallenteita 100- ja 600-kertaisella nopeudella.Kertokaa miten se tapahtuu. Kaukosäätimen kelausnapilla vaihtoehdot ovat mainitsemani 3, 10 ja 30 tai jos "aikajana" on näkyvissä niin tallennetta voi hyppiä 5 minuutin pätkissä eteenpäin.
        Tilasin Elisa Viihteen Elisalta. Paketti jossa boksi oli luki Elisa Viihde, samoin ohjekirjassa lukee Elisa Viihde, myös valikoissa lukee Elisa Viihde, samaten kuin boksissa lukee Elisa. Olen MELKO VARMA, että kyseinen palvelu on nimeltään Elisa Viihde, mutta eihän sitä tietysti ikinä tiedä...Olen myös melko varma, että kaikki valitukseni liittyvät Elisa Viihteeseen.

        Sinulla on ilmeisesti eri digiboksi (Pace?) kuin minulla (Netgear), ja niiden ominaisuuksissa ja toiminnoissa näyttää olevan eroja. Elisa Viihteessä ei kylläkään ole 3 kk:n aikarajaa, ja siksi epäilin eri pakettia. Uskon kyllä, että tiedät, mikä palvelu sinulla on.


      • gxflkjug
        gxflkjug kirjoitti:

        Sinulla on ilmeisesti eri digiboksi (Pace?) kuin minulla (Netgear), ja niiden ominaisuuksissa ja toiminnoissa näyttää olevan eroja. Elisa Viihteessä ei kylläkään ole 3 kk:n aikarajaa, ja siksi epäilin eri pakettia. Uskon kyllä, että tiedät, mikä palvelu sinulla on.

        >(Netgear)
        Vai mikä Netgem lienee. Sellainen hopeanharmaa.


      • Macrovision remover
        Viihde suckkaa kirjoitti:

        Uusimmassa Elisan Viihde-digiboksissa, Pacen valmistama, ei pysty käyttämään USB-tikkuja tai -kovoja mihinkään koska ajansiirto ei ole enää omilla paikallisilla laitteilla vaan netissä ja siitä johtuen et voi käyttää ajansiirtoa maksukanaville, myös mediatoistinominaisuudet on kytketty pois Pacessa.

        Lisänä vielä Pacessa ei voi tallentaa enää scartin kautta koska mokoma buginen p*ska lykkää scartin signaaliin analogista kopiosuojaussignaalia (macrovision) joten maksukanavien tallennus ei enää onnistu siis edes dvd-tallentimelle tai vhs:lle.

        Laitteet jumittaa ja vapaiden kanavien tallenteet myös.
        Siinä riittävästi syitä pysytellä poissa Elisan toteutuksesta.

        Mitä tulee kanavien katoiluun ja siirtymiseen, kyllä niistä on ollut juttua Elisan Viihde-keskustelufoorumillakin. Ilmeisesti voi olla että tämä vika liittyy Paceen ja sulla lienee Netgemin valmistama digiboksi (joko se vanhempi harmaa tai uudempi musta boksi).

        Lisäksi, Elisan antamat reitittimet ei ole mitään laatukamaa vaan halvalla saatua, kenties Elisa saanut ne jopa ilmaiseksi. Moni suosittelee Telewellin reitittimiä.

        Itse meinasin hommata Viihteen mutta kun kuulin noista Pacen ongelmista ja erityisesti ettei maksukanavia voi enää tallentaa dvd-tallentimellekaan, päätin jättää mokoman p*skan hankkimatta ja otin Maxivisionin. Elisan tai oikeastaan Saunalahden nettiyhteys kyllä on ja se pelaa ok toistaiseksi mutta käytän omaa reititintäni enkä Elisan/Saunan antamaa vaikka se minkä sain, onkin ZyXelin eikä enää se Bewanin valmistama (Bewan, jonka muuten omistaa Pace).

        .

        Macrovision remover auttaa

        Ei taida saada Suomesta

        .


    • Kuka käskee nykimään ne piuhat seinästä yöksi? Se reititin kuluttaa n. 10 euron edestä sähköä vuodessa, jos on aina päällä. Tai laita se boksi ja reititin saman jatkojohdon päähän.

      • Elisassa on pakko

        Elisan laitteissa on pakko käyttää säänöllisesti ns. IVO-buuttia koska laitteet ei toimi jos yhtäjaksoisesti päällä 24/7.

        Itse suosittelisin jatkojohtoa jossa on virtakytkin, koska ne laitteiden virtalähteet kärsii jos niitä vekslaa edes takaisin jatkuvasti. On helpompaa napsauttaa jatkojohdon virtakytkintä kuin virtajohtojen nykimistä.


      • jhbkjbhjk
        Elisassa on pakko kirjoitti:

        Elisan laitteissa on pakko käyttää säänöllisesti ns. IVO-buuttia koska laitteet ei toimi jos yhtäjaksoisesti päällä 24/7.

        Itse suosittelisin jatkojohtoa jossa on virtakytkin, koska ne laitteiden virtalähteet kärsii jos niitä vekslaa edes takaisin jatkuvasti. On helpompaa napsauttaa jatkojohdon virtakytkintä kuin virtajohtojen nykimistä.

        Käytän tietokonekaiuttimia (2 1) telkkarin äänentoistoon. Otan sähköt telkkariin, viihdeboksiin, dvd-soittimeen ja kaiuttimille samasta kytkimellisestä jatkojohdosta, jonka laitan offille yöksi ja kotoa poistuessani.


      • jhbkjbhjk
        jhbkjbhjk kirjoitti:

        Käytän tietokonekaiuttimia (2 1) telkkarin äänentoistoon. Otan sähköt telkkariin, viihdeboksiin, dvd-soittimeen ja kaiuttimille samasta kytkimellisestä jatkojohdosta, jonka laitan offille yöksi ja kotoa poistuessani.

        Tuo siksi, että
        - telkkarissani ei ole erillistä päävirtakytkintä
        - kaiuttimia ei tarvitse erikseen kytkeä päälle ja pois
        - Elisaboksi tulee IVO-bootattua kerran päivässä.


    • järkeä päähän ääliöt

      Suomi24 se hanurista on. Netti on täynnä tyhmiä paikkoja.Youtubessakin haukutaan jokaista videota. Elisa viihde on kuules hyvä. Youtubessa ja suomi24 käytetään rumaa kieltä. Se on ärsyttävää ku jokanen sivu on täynnä jotain paskaa. Miettikää ihmiset miten te netissä keskustelette.

      • Elisa Viihde suckkaa

        Elisa Viihde on surkea ja sillä sipuli, ei sitä mikään Elisan palkkaama kielipoliisi voi muuksi muuttaa!


    • Pellet

      Nyt vittu oikeesti... Meillä on ollut modeemi päällä vuoden yhtäjaksoisesti, sähkökatkoja ei laskettu. Mitään ongelmia ei ole ollut. Välillä pätkinyt ja sekin johtunut vastaanottimiesta tietokoneessa. Digiboxi on ihan hyvä, kanavat ei pompi jne. niinkuin tuo yks sanoi

    • MTV ja MTV Dance:.

      Onko jokin peruste sille että Elisaviihteen saman firman kanavista (MTV) tulee MTV Dance n. kaksinkertaisella äänenvoimakkuudella verrattuna perus-MTV kanavaan?

      Vähän häiritsee kyllä, myös VH1 tulee aika voimakkaasti eikä perusteeksi käy se että se on musiikkia, äänentaso on suuremmalla kuin muissa viihteen kanavissa

      .

    • tetta4

      Hankimme Elisa viihteen n. viikko sitten. Meilläkin on välillä ollut jumittumista. Suurin pettymys on ollut se, että puhelinmyyjä mainosti Yle Areena- ja Katsomo-mahdollisuudesta, Juuri se sai minut kiinnostumaan. Molemmista on kuitenkin tarjolla vain muutamia ohjelmia. Areenan ihanaan arkistoon ei pääse ollenkaan. F1:stä tai jääkiekkoa en katso.

      Mielestäni markkinointi oli tältä osin harhaanjohtavaa.
      '

    • TehFagetlaama

      Itte ostettii Elisa Viihde suht ton netin takii ja toi digiboxi juttu oli vähän ku plussaa mut netti on aika paska. Sivuilla sanotaan et 21meganen netti jameiän entinen oli 10 mut se toimi paljon paremmin. Nykyses Elisan viihteen netis pingi on peleis perkeleen korkee ja ei suostu lataa youtube videoi. suck my balz deep

    • ei lue

      "Sivuilla sanotaan et 21meganen netti "

      No ei varmasti sanota, 21 megaista ei ole olemassakaan vaan se on 20 Megaa! Eikä siihenkään päästä kuin ihanteellisimmissa olosuhteissa.

    • rimpula

      Elisa tekee yhteydenotot todella hankaliksi. Aloin saada tekstiviestejä, että minulle tulee Elisa Viihde -paketti. En todellakaan ollut tilannut sellaista, joten soitin *maksulliseen* palvelunumeroon ja selvitettiin, että nimelläni ei ollut tilausta.

      No, viestit jatkuivat eikä niihin voinut edes vastata, että lähettelette niitä väärälle ihmiselle. Enkä soita enää maksulliseen numeroon selvittääkseni asiaa. Yritin etsiä Elisan sivuilta yksinkertaista sähköpostiosoitetta johon olisin pannut nootin, että nyt joku Heinolassa odottaa pakettiaan, mutta eipä Elisalta löydy. On hirvittävä sivustojen labyrintti joissa joka kohdassa yritetään ohjata asiakas *olemaan ottamatta yhteyttä* Elisaan.

      • Hyvästi Elisa
        etvaanosaa kirjoitti:

        https://elisa.fi/yhteydenotto/yksityisille.php

        Mitään surkeampaa laitetta en ole koskaan käyttänyt kuin Elisa Viihteen sinivalkoinen Pace-digiboksi. Ja olen sentään ajanut Skodalla ja Samaralla, ja omistan Wartburgin.

        Onneksi on enää kuukausi Elisan kahden vuoden vankeutta jäljellä, sen jälkeen ei meidän torppaan tule enää koskaan mitään Elisan palveluita, kyllä oli sen verran ala-arvoinen kokemus tämä viihdeboksiseikkailu jokapäiväisine buuttauksineen ja kaatumisineen.

        Ei voi Elisalle sanoa muuta kuin että haistakaa p a s k a .


      • Pacen tilalle Netgem
        Hyvästi Elisa kirjoitti:

        Mitään surkeampaa laitetta en ole koskaan käyttänyt kuin Elisa Viihteen sinivalkoinen Pace-digiboksi. Ja olen sentään ajanut Skodalla ja Samaralla, ja omistan Wartburgin.

        Onneksi on enää kuukausi Elisan kahden vuoden vankeutta jäljellä, sen jälkeen ei meidän torppaan tule enää koskaan mitään Elisan palveluita, kyllä oli sen verran ala-arvoinen kokemus tämä viihdeboksiseikkailu jokapäiväisine buuttauksineen ja kaatumisineen.

        Ei voi Elisalle sanoa muuta kuin että haistakaa p a s k a .

        Nuo Pacet tulee aikanaan korvautumaan muilla bokseilla kuten Netgem N7700, siinäkin on vielä puutteensa mutta on puutteellisenakin parempi kuin Pace. ADSL-asiakkaat jo saa Netgemin, mutta kaapeli ja kuituasiakkaat saa vielä Pacen mutta eiköhän tilanne muutu heidänkin kohdallaan vielä.


    • fennoratio

      Elisan myyntitykki kehui ettei laite syö nettikaistaa, koska se on digipoksi.. XD Noh miten lie langaton yhteys modeemiin, sekö ei syö kaista muutenkin elisan ylläpitämässä tökkivässä nettiyhteydessä..

      Elisan myyjä kehui hd kuvanlaadulla, tallentamismahdollisuudella ja kanavapaljoudella.... XD

      Elisan myyjä väitti ettei tule muita kuluja, vaikka arvelin ettei ko boksi sovellu kotoani olevaa TV laitteistoon,asentaja käy vain liittämässä boksin paikoilleen ja full hd kuvaa tulee ja homma pelaa.. Noh vanha putkitelevisio ja vuoden vanhaa mallia oleva kuulovammaisen induktiosimukka eivät sitten ilman adaptereita ja haaroituksia sovikkaan jos niidenkään kanssa.. yksi skart ja yksi hdmi liitäntä boksiin.. Elisa ei suostunut toimittamaan yhteensopivaa laitteistoa puhestaan huolimatta eikä boksia ole liitettynä.. Mutta maksu menee..

      Asentaja totesi tekevänsä annettua tehtävää ja pahoitteli sitä, että elisan tekemä villi ja ulkoistettu markkinointi on enemmän kuin villiä touhua...

      • Induktiosilmukkasi?

        >Noh vanha putkitelevisio ja vuoden vanhaa mallia oleva kuulovammaisen
        >induktiosimukka eivät sitten ilman adaptereita ja haaroituksia sovikkaan jos
        >niidenkään kanssa.. yksi skart ja yksi hdmi liitäntä boksiin.

        Eli kytkit siis boksin scart-kaapelilla siihen vanhaan televisioon. Jääkö televisioosi vapaita scart-liittimiä?
        Mitä se induktiosilmukkasi vaatii? Miten kytkit sen aiemmin ja miten sen toimi aiemmassa digiboksissasi?

        Netin tökkimisestä. Oletteko maalla tai toisen operaattorin alueella? Eri operaattori on kuulemma joskus ongelma, sillä korjaustyöt eivät etene niin nopeasti.


    • Neywa

      Mulla on tota tökkimistä vaikka mulle jakaa ja oon ottanu lukuisia kertoja yhteyttä elisaan ja kyllä ne kait jotain luulee tekevänsä. On vanha putkitöllö ja ne tarjos sitä mustaa uutta diguboksi kun homma ei toiminu... Liitä vanhaan putkitöllöön scart-jakajalla tai suoraan ni tulee hirvee meteli... se kun on tarkotettu vaan noihin hienoihin digi-töllöihin eli ansassa sen Pace-boksin kanssa. vähintään 3krt/vko saa hakea kanavat, päivittäin pari kertaa virrat pois kun hommat tökkii eikä mikään asentaja elisalta tai vuokranantajan kauttakaan saa hommaa toimimaan. Pitääkö tässä muuttaa johonkin uuteen meluisaan kerrostaloon, kun on 70-luvun kämppä, että saa kunnon netti-yhteyden, että palvelu toimis ees 95%???? Alkaa olla ainoa vaihtoehto.... Jos nyt toikaan mitään auttaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      195
      4564
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      255
      2582
    3. 133
      1687
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1381
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      202
      1273
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1126
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1104
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1047
    9. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1047
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    Aihe