Tietääkö kukaan, millä välittäjällä olisi halvimmat välityspalkkiot huoneistoille pääkaupunkiseudulla?
Edullisin välityspalkkio!
5
308
Vastaukset
- olen seurannut asiaa
olen seurannut asiaa
1.2.2012 07:51
0
Välittäjä_LKV ja E.d.K asuvat ilmeisesti rekisteröidyssä parisuhteessa, kun viestit tulee saman kaupungin samasta osasta ja usein samasta ip:täkin
(voivat olla Sanalahden asiakkaita ja saavat saman numeron*?)
Olen seurannut asiaa.- Välittäjä LKV
täällä ei osaa kukaan mitään!
täällä ei osaa kukaan avata moottorityynyjä
täällä ei osaa kukaan puhaltaa betonia
täällä ei osaa kukaan teetättää potkuriremonttia
täällä ei osaa kukaan vaihtaa laakereita
täällä ei ole ihmisiä, vaan visvakuonoisia hölmöjä!
- myyn itse
nythän mä hokasin - täällä EI KUKAAN kunnon välittäjä voi mainostaa omia palveluita, kun se ompi muka kielletty tuossa yllä olevassa suoli24- tekstissä.
- LKV=LKV
Hei!
Voin myydä 2,5% :lla sis. alv ja kaiken. (As oy:stä).
Kiinteistö 3,3% all in.
Anna meili niin otan yhteyttä.
Kuitenkin asiakirjapalkkio min. 100eur tai toteutuneiden kustannus mukaan jos suuremmat.
LKV- myyjä=myyjä
ehe ehe, onks tää olevinaan tarjous, josta ei voi kieltäytyä. Olen saanut paremman tarjouksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917465- 373967
- 453510
- 2352803
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 452482
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202228- 451972