Onni, Linnea ja Annukka?

suvililli

Heippa : ) Meillä on muksut Onni ja Linnea. Kuopus syntyy pian. Tykkäämme, että lasten nimet ovat sopivan erilaiset, eli ei samaa alkukirjainta eikä ihan saman pituisetkaan. Yhdistävänä tekijänä meillä on tuo -nn- keskellä nimeä.

Vauvalle on mietitty nimeä Annukka. Mitä luulette, olisiko käypä nimi pikkulapsella? Emme tunne yhtäkään tämännimistä, joten on vaikeaa myös arvioida sitä, kiusattaisiinko nimestä jne.

Muita mahdollisia on Enna, Jenny (y:llä lausuttuna) ja Annina, mutta Annukka on kuitenkin tällä hetkellä noista miellyttävin. Onko enää muita kivoja tuplaännänimiä jäljellä? (Poissuljettuja: Sanna, Anna, Hanna, Henna, Jenna, Jenni, Janna, Janni, Jonna, Jannika, Jennika, Jenniina, Janniina, Annika, Enni, Senni, Minna, Manna, Anneli, Annu, Anni)

14

1303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NimiTäti

Hannele.

• ....

Anneli ja Annika ja Anniina on parempi kun Annukka. Annukka on lempinimi.

Jennifer
      Joanna
      Mianna
      Tianna
      Susanna
      Susanne
      Johanna
      Marianne

• =O=O=O

Annukka on etunimi!

• jenna.

tässä vielä muutama nimiehdotus Onnin ja Linnean siskolle:)

Anne
      Annmari
      Enniina
      Enna
      Henni
      Hanne
      Inna
      Julianna

• 45+

Annukka on aivan ihan ja suloinen. Tunnen yhden Annukan.

• =)=)=)

Annukka on kiva nimi ja sopii Linnean ja Onnin sisarelle hyvin nimeksi =)
      Annukka on myös harvinainen nimi, ei varmaankaan tule kovin montaa samannimistä lasta sitten myöhemmin päiväkodissa ja koulussa vastaan.

• Täti

Annukka on kiva nimi, ja sopii sisarusten jatkoksi.

• Primrose

Annukka on oikein hyvä nimi.

Tässä vielä muutama kahdella ännällä:

Annika, Annikki, Fanni, Havanna, Inna, Jennifer, Marianne, Monna, Oihonna, Rinna, Sunneva, Unna

• PK

Fanni

Kannatan Primrosen ehdottamaa nimeä Fanni. Pidän nimestä kovasti, vaikka jotkut ihmiset löytävätkin sille ikäviä vieraskielisiä merkityksiä. Annukka on minun mielikuvissani jotenkin lässy nimi.

• aloittaja----------

Kiitos kommentoijille! Oikein ihania ehdotuksia, ja lisäksi yllättävän paljon puoltoääniä Annukalle. Mietimme nyt seuraavia nimiä Annukan lisäksi:

Marianne
      Fanni
      Unna
      Johanna
      Julianna

LA on 2.2, joten lapsi syntyy pian ja pääsemme näkemään, minkänimiseltä hän näyttää : )

Minun suosikkini on nyt ehkä raikas, tällä hetkellä varsin harvinainen Marianne. Isän mielestä Fanni ja Unna on noista parhaita. Annukkakin silti vielä mukana :)

• azeroo

Annina on uskomattoman kaunis nimi , antaisin sen !!

Annukka on mun mielestä ruma ja ei ole reilua että sisaruksilla on ns. oikeat nimet, ja sisko on "Annukka".

Fannia EN suosittele. Vaikka vauva onkin nyt vauva, joskus tulevaisuudessa lapsi saattaa haluta matkustella tai jopa asua englanninkielesessa maassa.. fannillä ei ole muualla kovin kaunis merkitys.

Unna on mun mielestä vähän niinkuin joku luolamiehen vaimon nimi tms.

Johanna on kulunut, Julianna ihan ok, ja Marianne ihan nätti mut aika pitkä etunimeksi!

• leijona

Tykkään Annukasta. Se on jotenkin kivan pirteä ja tomera nimi.

• Tytöntylleröinen

Mun kaverin nimi on Annukka ja mun mielestä ri oo kiva että sitä nimeä haukutaan täällä✋

• Anonyymi

Söpö nimi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      207
      2742
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      126
      2577
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1708
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      203
      1233
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      59
      1230
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1088
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1001
    8. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      813
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      813
    10. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107