Onni, Linnea ja Annukka?

suvililli

Heippa : ) Meillä on muksut Onni ja Linnea. Kuopus syntyy pian. Tykkäämme, että lasten nimet ovat sopivan erilaiset, eli ei samaa alkukirjainta eikä ihan saman pituisetkaan. Yhdistävänä tekijänä meillä on tuo -nn- keskellä nimeä.

Vauvalle on mietitty nimeä Annukka. Mitä luulette, olisiko käypä nimi pikkulapsella? Emme tunne yhtäkään tämännimistä, joten on vaikeaa myös arvioida sitä, kiusattaisiinko nimestä jne.

Muita mahdollisia on Enna, Jenny (y:llä lausuttuna) ja Annina, mutta Annukka on kuitenkin tällä hetkellä noista miellyttävin. Onko enää muita kivoja tuplaännänimiä jäljellä? (Poissuljettuja: Sanna, Anna, Hanna, Henna, Jenna, Jenni, Janna, Janni, Jonna, Jannika, Jennika, Jenniina, Janniina, Annika, Enni, Senni, Minna, Manna, Anneli, Annu, Anni)

14

1462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NimiTäti

Hannele.

• ....

Anneli ja Annika ja Anniina on parempi kun Annukka. Annukka on lempinimi.

Jennifer
      Joanna
      Mianna
      Tianna
      Susanna
      Susanne
      Johanna
      Marianne

• =O=O=O

Annukka on etunimi!

• jenna.

tässä vielä muutama nimiehdotus Onnin ja Linnean siskolle:)

Anne
      Annmari
      Enniina
      Enna
      Henni
      Hanne
      Inna
      Julianna

• 45+

Annukka on aivan ihan ja suloinen. Tunnen yhden Annukan.

• =)=)=)

Annukka on kiva nimi ja sopii Linnean ja Onnin sisarelle hyvin nimeksi =)
      Annukka on myös harvinainen nimi, ei varmaankaan tule kovin montaa samannimistä lasta sitten myöhemmin päiväkodissa ja koulussa vastaan.

• Täti

Annukka on kiva nimi, ja sopii sisarusten jatkoksi.

• Primrose

Annukka on oikein hyvä nimi.

Tässä vielä muutama kahdella ännällä:

Annika, Annikki, Fanni, Havanna, Inna, Jennifer, Marianne, Monna, Oihonna, Rinna, Sunneva, Unna

• PK

Fanni

Kannatan Primrosen ehdottamaa nimeä Fanni. Pidän nimestä kovasti, vaikka jotkut ihmiset löytävätkin sille ikäviä vieraskielisiä merkityksiä. Annukka on minun mielikuvissani jotenkin lässy nimi.

• aloittaja----------

Kiitos kommentoijille! Oikein ihania ehdotuksia, ja lisäksi yllättävän paljon puoltoääniä Annukalle. Mietimme nyt seuraavia nimiä Annukan lisäksi:

Marianne
      Fanni
      Unna
      Johanna
      Julianna

LA on 2.2, joten lapsi syntyy pian ja pääsemme näkemään, minkänimiseltä hän näyttää : )

Minun suosikkini on nyt ehkä raikas, tällä hetkellä varsin harvinainen Marianne. Isän mielestä Fanni ja Unna on noista parhaita. Annukkakin silti vielä mukana :)

• azeroo

Annina on uskomattoman kaunis nimi , antaisin sen !!

Annukka on mun mielestä ruma ja ei ole reilua että sisaruksilla on ns. oikeat nimet, ja sisko on "Annukka".

Fannia EN suosittele. Vaikka vauva onkin nyt vauva, joskus tulevaisuudessa lapsi saattaa haluta matkustella tai jopa asua englanninkielesessa maassa.. fannillä ei ole muualla kovin kaunis merkitys.

Unna on mun mielestä vähän niinkuin joku luolamiehen vaimon nimi tms.

Johanna on kulunut, Julianna ihan ok, ja Marianne ihan nätti mut aika pitkä etunimeksi!

• leijona

Tykkään Annukasta. Se on jotenkin kivan pirteä ja tomera nimi.

• Tytöntylleröinen

Mun kaverin nimi on Annukka ja mun mielestä ri oo kiva että sitä nimeä haukutaan täällä✋

• Anonyymi

Söpö nimi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      78
      1303
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      43
      931
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      360
      753
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      127
      709
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      683
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      656
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56