Onni, Linnea ja Annukka?

suvililli

Heippa : ) Meillä on muksut Onni ja Linnea. Kuopus syntyy pian. Tykkäämme, että lasten nimet ovat sopivan erilaiset, eli ei samaa alkukirjainta eikä ihan saman pituisetkaan. Yhdistävänä tekijänä meillä on tuo -nn- keskellä nimeä.

Vauvalle on mietitty nimeä Annukka. Mitä luulette, olisiko käypä nimi pikkulapsella? Emme tunne yhtäkään tämännimistä, joten on vaikeaa myös arvioida sitä, kiusattaisiinko nimestä jne.

Muita mahdollisia on Enna, Jenny (y:llä lausuttuna) ja Annina, mutta Annukka on kuitenkin tällä hetkellä noista miellyttävin. Onko enää muita kivoja tuplaännänimiä jäljellä? (Poissuljettuja: Sanna, Anna, Hanna, Henna, Jenna, Jenni, Janna, Janni, Jonna, Jannika, Jennika, Jenniina, Janniina, Annika, Enni, Senni, Minna, Manna, Anneli, Annu, Anni)

14

1172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NimiTäti

      Hannele.

    • ....

      Anneli ja Annika ja Anniina on parempi kun Annukka. Annukka on lempinimi.

      Jennifer
      Joanna
      Mianna
      Tianna
      Susanna
      Susanne
      Johanna
      Marianne

      • =O=O=O

        Annukka on etunimi!


    • jenna.

      tässä vielä muutama nimiehdotus Onnin ja Linnean siskolle:)

      Anne
      Annmari
      Enniina
      Enna
      Henni
      Hanne
      Inna
      Julianna

    • 45+

      Annukka on aivan ihan ja suloinen. Tunnen yhden Annukan.

    • =)=)=)

      Annukka on kiva nimi ja sopii Linnean ja Onnin sisarelle hyvin nimeksi =)
      Annukka on myös harvinainen nimi, ei varmaankaan tule kovin montaa samannimistä lasta sitten myöhemmin päiväkodissa ja koulussa vastaan.

    • Täti

      Annukka on kiva nimi, ja sopii sisarusten jatkoksi.

    • Primrose

      Annukka on oikein hyvä nimi.

      Tässä vielä muutama kahdella ännällä:

      Annika, Annikki, Fanni, Havanna, Inna, Jennifer, Marianne, Monna, Oihonna, Rinna, Sunneva, Unna

    • PK

      Fanni

      Kannatan Primrosen ehdottamaa nimeä Fanni. Pidän nimestä kovasti, vaikka jotkut ihmiset löytävätkin sille ikäviä vieraskielisiä merkityksiä. Annukka on minun mielikuvissani jotenkin lässy nimi.

    • aloittaja----------

      Kiitos kommentoijille! Oikein ihania ehdotuksia, ja lisäksi yllättävän paljon puoltoääniä Annukalle. Mietimme nyt seuraavia nimiä Annukan lisäksi:

      Marianne
      Fanni
      Unna
      Johanna
      Julianna

      LA on 2.2, joten lapsi syntyy pian ja pääsemme näkemään, minkänimiseltä hän näyttää : )

      Minun suosikkini on nyt ehkä raikas, tällä hetkellä varsin harvinainen Marianne. Isän mielestä Fanni ja Unna on noista parhaita. Annukkakin silti vielä mukana :)

      • azeroo

        Annina on uskomattoman kaunis nimi , antaisin sen !!

        Annukka on mun mielestä ruma ja ei ole reilua että sisaruksilla on ns. oikeat nimet, ja sisko on "Annukka".

        Fannia EN suosittele. Vaikka vauva onkin nyt vauva, joskus tulevaisuudessa lapsi saattaa haluta matkustella tai jopa asua englanninkielesessa maassa.. fannillä ei ole muualla kovin kaunis merkitys.

        Unna on mun mielestä vähän niinkuin joku luolamiehen vaimon nimi tms.

        Johanna on kulunut, Julianna ihan ok, ja Marianne ihan nätti mut aika pitkä etunimeksi!


    • leijona

      Tykkään Annukasta. Se on jotenkin kivan pirteä ja tomera nimi.

    • Tytöntylleröinen

      Mun kaverin nimi on Annukka ja mun mielestä ri oo kiva että sitä nimeä haukutaan täällä✋

    • Anonyymi

      Söpö nimi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe