Onni, Linnea ja Annukka?

suvililli

Heippa : ) Meillä on muksut Onni ja Linnea. Kuopus syntyy pian. Tykkäämme, että lasten nimet ovat sopivan erilaiset, eli ei samaa alkukirjainta eikä ihan saman pituisetkaan. Yhdistävänä tekijänä meillä on tuo -nn- keskellä nimeä.

Vauvalle on mietitty nimeä Annukka. Mitä luulette, olisiko käypä nimi pikkulapsella? Emme tunne yhtäkään tämännimistä, joten on vaikeaa myös arvioida sitä, kiusattaisiinko nimestä jne.

Muita mahdollisia on Enna, Jenny (y:llä lausuttuna) ja Annina, mutta Annukka on kuitenkin tällä hetkellä noista miellyttävin. Onko enää muita kivoja tuplaännänimiä jäljellä? (Poissuljettuja: Sanna, Anna, Hanna, Henna, Jenna, Jenni, Janna, Janni, Jonna, Jannika, Jennika, Jenniina, Janniina, Annika, Enni, Senni, Minna, Manna, Anneli, Annu, Anni)

14

1306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NimiTäti

Hannele.

• ....

Anneli ja Annika ja Anniina on parempi kun Annukka. Annukka on lempinimi.

Jennifer
      Joanna
      Mianna
      Tianna
      Susanna
      Susanne
      Johanna
      Marianne

• =O=O=O

Annukka on etunimi!

• jenna.

tässä vielä muutama nimiehdotus Onnin ja Linnean siskolle:)

Anne
      Annmari
      Enniina
      Enna
      Henni
      Hanne
      Inna
      Julianna

• 45+

Annukka on aivan ihan ja suloinen. Tunnen yhden Annukan.

• =)=)=)

Annukka on kiva nimi ja sopii Linnean ja Onnin sisarelle hyvin nimeksi =)
      Annukka on myös harvinainen nimi, ei varmaankaan tule kovin montaa samannimistä lasta sitten myöhemmin päiväkodissa ja koulussa vastaan.

• Täti

Annukka on kiva nimi, ja sopii sisarusten jatkoksi.

• Primrose

Annukka on oikein hyvä nimi.

Tässä vielä muutama kahdella ännällä:

Annika, Annikki, Fanni, Havanna, Inna, Jennifer, Marianne, Monna, Oihonna, Rinna, Sunneva, Unna

• PK

Fanni

Kannatan Primrosen ehdottamaa nimeä Fanni. Pidän nimestä kovasti, vaikka jotkut ihmiset löytävätkin sille ikäviä vieraskielisiä merkityksiä. Annukka on minun mielikuvissani jotenkin lässy nimi.

• aloittaja----------

Kiitos kommentoijille! Oikein ihania ehdotuksia, ja lisäksi yllättävän paljon puoltoääniä Annukalle. Mietimme nyt seuraavia nimiä Annukan lisäksi:

Marianne
      Fanni
      Unna
      Johanna
      Julianna

LA on 2.2, joten lapsi syntyy pian ja pääsemme näkemään, minkänimiseltä hän näyttää : )

Minun suosikkini on nyt ehkä raikas, tällä hetkellä varsin harvinainen Marianne. Isän mielestä Fanni ja Unna on noista parhaita. Annukkakin silti vielä mukana :)

• azeroo

Annina on uskomattoman kaunis nimi , antaisin sen !!

Annukka on mun mielestä ruma ja ei ole reilua että sisaruksilla on ns. oikeat nimet, ja sisko on "Annukka".

Fannia EN suosittele. Vaikka vauva onkin nyt vauva, joskus tulevaisuudessa lapsi saattaa haluta matkustella tai jopa asua englanninkielesessa maassa.. fannillä ei ole muualla kovin kaunis merkitys.

Unna on mun mielestä vähän niinkuin joku luolamiehen vaimon nimi tms.

Johanna on kulunut, Julianna ihan ok, ja Marianne ihan nätti mut aika pitkä etunimeksi!

• leijona

Tykkään Annukasta. Se on jotenkin kivan pirteä ja tomera nimi.

• Tytöntylleröinen

Mun kaverin nimi on Annukka ja mun mielestä ri oo kiva että sitä nimeä haukutaan täällä✋

• Anonyymi

Söpö nimi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      26
      3438
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      77
      1680
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      82
      1188
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      156
      1132
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      971
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      52
      947
    7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      179
      906
    8. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      902
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      856
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      139
      795
    Aihe