sain tänään kaksi neitokakadu koirasta. toinen on kymmenen vuotta ja toinen vuoden vanha. voikohan se vanhempikin vielä kesyyntyä? se ei kuulemma ole edes lennellyt huoneessa vapaana vuosi kausiin. ei kuulemma halua vaikka pääsisikin. kyllä ainakin jo se nuorempi kädestä syö ja vanhempikin on jo vähän maistanut. olen kuullut että kyseinen lintu voi oppia jotain sanoja tai vihellyksiä kovalla harjoittelulla, mutta en arvannut että sieltä häkistä jo parin kolmen tunnin päästä kuuluu flirtti vihellyksiä. ei tarvinnut kauaa opettaa!
uudet ystäväni
onnellinen
1
234
Vastaukset
- Ida-Emilia
On hyvin harvinaista, että neitokakadu ei "halua" lentää. :)
10-vuotiaankin neitokakadun voi saada luottavaiseksi kärsivällisyydellä. Nuoren kesyttäminen on kuitenkin todennäköisempää.
Jotkut neitokakadut oppivat yllättävänkin hyvin matkimaan, mutta tällaiset tapaukset ovat harvassa. Harvempi kuitenkaan oppii itsestään.
Onnea kesytykseen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954