ursus 385

onko tietoo?

hellou!

kävin katsomassa yhtä ursus 385 ostotarkoituksessa. kone oli muuten hyvässä kunnossa, mutta kun aluevaihtajan laitto 2 vaihteelle ("normaalin"vaihteen ollessa vapaalla) ja pikavaihteen päälle nii kuullui rahina.. onko tietoo missä vika, ja paljonkohan vian korjaus maksaisi?

kiitos vastauksista jo etukäteen! mitään "elä osta, huono traktori" yms. kommentteja turha laittaa!

11

1470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep,jep

Jonkunlainen rallatus kuuluu ilmeisesti asiaan ainakin paljon ajetuissa.
      Voi olla niinkin vähästä kiinni, kuin vähän öljyä laatikossa.Olikohan se öljymäärä niin , että maksimi tarkoittaa minimiä,eli öljyä pitää olla yli max-merkin.

• zetori

zetorissa on sama tekniikka kuin ursuksessakin, pikavaihde joka on ratin alla
      ei pidä ääntä päälle pannessa,mutta vaihteiden päälle pano kylläkin tahtoo romista,20vuoden kokemus.Pikavaihteen päällä ollessa vaihtaminen käy huononosti.

• onko tietoo?

minulla on jonkin kokemusta ursuksessa ja tiedän tuon ettei kuuluisi kuulua ääntä. tässä kuitenkin kuului, mutta vaihteet toimi muuten todella hyvin.. sen takia ihmettelinkin että missä vika? ääni oli voimakas.

• vetäkkee....

ootko varma että et vaan vetänyt ulosoton vivusta? silloin sieltä ainakin kuuluu sellainen helvetin pärinä kun pakka luistaa:)

• onko tietoo?

juu en vetänyt :) vika ilmeni vain pikavaihteen kanssa.

• amismies

ursus on semmonen paska että älä osta ollenkaan osta mieluummin fooorti serkkupojalla on ursus 385 ja joku kutos koneella oleva mutta ainaki ne o täysiä pa5koja

• Höpöjä puhut

mulla on -79 mallinen 385 ja monta valtraa ajettu hautaan.

• !

Opinnot kesken!

• 3 urkkia paraikaa.

Traktoreista sanoisin,kun Ursusta mollataan,että ei pidä verrata Skodaa ja Rolls Roycea.Kumpikohan ois parempi?

• jep,jep

Kerropa, onko Ursuksissasi hydrauliikan mäntäpumppu toiminnassa?

• amismies

kukahan toi 3 urkkiaparaikaa luulee olevansa on meinaan huonos mallis jos noin paljo oot niitä paskoja hankkinu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3208
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1924
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe