hellou!
kävin katsomassa yhtä ursus 385 ostotarkoituksessa. kone oli muuten hyvässä kunnossa, mutta kun aluevaihtajan laitto 2 vaihteelle ("normaalin"vaihteen ollessa vapaalla) ja pikavaihteen päälle nii kuullui rahina.. onko tietoo missä vika, ja paljonkohan vian korjaus maksaisi?
kiitos vastauksista jo etukäteen! mitään "elä osta, huono traktori" yms. kommentteja turha laittaa!
ursus 385
11
1470
Vastaukset
- jep,jep
Jonkunlainen rallatus kuuluu ilmeisesti asiaan ainakin paljon ajetuissa.
Voi olla niinkin vähästä kiinni, kuin vähän öljyä laatikossa.Olikohan se öljymäärä niin , että maksimi tarkoittaa minimiä,eli öljyä pitää olla yli max-merkin. - zetori
zetorissa on sama tekniikka kuin ursuksessakin, pikavaihde joka on ratin alla
ei pidä ääntä päälle pannessa,mutta vaihteiden päälle pano kylläkin tahtoo romista,20vuoden kokemus.Pikavaihteen päällä ollessa vaihtaminen käy huononosti. - onko tietoo?
minulla on jonkin kokemusta ursuksessa ja tiedän tuon ettei kuuluisi kuulua ääntä. tässä kuitenkin kuului, mutta vaihteet toimi muuten todella hyvin.. sen takia ihmettelinkin että missä vika? ääni oli voimakas.
- vetäkkee....
ootko varma että et vaan vetänyt ulosoton vivusta? silloin sieltä ainakin kuuluu sellainen helvetin pärinä kun pakka luistaa:)
- onko tietoo?
juu en vetänyt :) vika ilmeni vain pikavaihteen kanssa.
- amismies
ursus on semmonen paska että älä osta ollenkaan osta mieluummin fooorti serkkupojalla on ursus 385 ja joku kutos koneella oleva mutta ainaki ne o täysiä pa5koja
- Höpöjä puhut
mulla on -79 mallinen 385 ja monta valtraa ajettu hautaan.
- !
Opinnot kesken!
- 3 urkkia paraikaa.
Traktoreista sanoisin,kun Ursusta mollataan,että ei pidä verrata Skodaa ja Rolls Roycea.Kumpikohan ois parempi?
- jep,jep
Kerropa, onko Ursuksissasi hydrauliikan mäntäpumppu toiminnassa?
- amismies
kukahan toi 3 urkkiaparaikaa luulee olevansa on meinaan huonos mallis jos noin paljo oot niitä paskoja hankkinu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628